Автор Тема: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?  (Прочитано 70350 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #90 на: 25 Февруари 2012, 01:41:30 am »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D decki borata e 2+bari pritisok.... zasto mi otide gumenoto crevo pa sea cefka staiv metalna, :D i ne mrda... ;D ;D ;D ;)
i na 2f4y audito sto parcosuvase po skopjevo imase ist motor so isto taka 2+ bara pritisok,
a common rail na 2.0 140/170/210ks e za 1 do 1.5 litri poekonomicen od mojata, ali zatoa mislam deka ponemirno raboti od 1.9,
1.9 e zakon.... ;)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #91 на: 25 Февруари 2012, 13:42:58 pm »
Висока октанската вредност не имплицира висока калорична вредност, ниту висок квалитет. Најчкартниот плин кој може да се најде кај нас има многу поголема октанска вредност од најдобриот бензин. Меѓутоа калоричната вредност е онаа од кој зависи моќноста и потрошувачката.

Зборам за бензинот, плинот има други особини .

Бензинот е смеса на заситени јаглеводороди (алкани, циклоалкани) кои содржат од 5-12 јаглеродни атоми.
Како мерка за квалитет на бензинот се користи ОКТАНСКИОТ БРОЈ кој што е во врска со составот и согорувањето на бензините. За таа цел, детонацијата при согорувањето на некој бензин се споредува со детонацијата што ја дава смеса со определен масен удел на нормален хептан и изооктан (2,2,4-триметил пентан). Октанскиот број на нормален хептан, по договор, се зема дека е 0, а на изооктанот 100. 
Октанската вредност на добиеното гориво е секогаш правопропорционална со калориите, кои кај чистиот бензин (100 октани) изнесуваат 29МЈ/Л. Дали овде 95 ката ја крстат со октан бустери да добијат 98 или 100 октани, незнам - во тој случај калоричната вредност на така добиените октани е иста како со базното гориво или во случајов 95 ка. Зборам за „од мајка“ произведена 100 ка е покалорична од 98ца, која пак е покалорична од 95ка.
Нормално и самата цена на горивото го потврдува тоа, а највеќе резултатите при користење на истото.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #92 на: 29 Февруари 2012, 14:09:48 pm »
Може ли некој од вас да објасни каква врска има компресијата со квалитетот на горивата?

Не треба докторски дисертации од машинство, во кратки црти ко за Економиста! ;D

Конкретно кај мене, степен на компресија 14,9 : 1 ?



roki be kaj mene e 19 :1 kompresija ???

Може неговото турбо бутка поголем притисок у цилиндрите.. за 1.8 да извади 140кс треба помал комп. однос, од 2.0 а и појако турбо :) Ко` што кажав, коа ќе дојде турбото у есап, компресиониот однос е во втор план. Се подесува за да може да надрука турбото ко` што треба, а притоа да не дојде до прерано самозапалување на горивната смеса.  Друго е кај N/A дизели од минатото, таму сите беа со преку 19:1 компресионен однос. 1.6 TDI има 16.5:1 на пример...


150 КС има не 140 ! :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #93 на: 29 Февруари 2012, 14:18:36 pm »
Ни` кажа Гојдо веќе ... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Untak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 305
  • sLowRider
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #94 на: 29 Февруари 2012, 21:20:41 pm »
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=312566  <- Некој да не е запознаен со ова? :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #95 на: 29 Февруари 2012, 21:24:44 pm »
е ова шо? дома ли ке си правам биодизел ?

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #96 на: 29 Февруари 2012, 21:30:05 pm »
Имаш во списанието Емитер како да си правиш биодизел....ако си расположен.. ;D

Отсутен Untak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 305
  • sLowRider
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #97 на: 29 Февруари 2012, 21:35:51 pm »
Јас расположен ама да не треба да земам под закуп неколку ниви па да садам соја, во тој случај подобро ставам црна ски маска и пластичен пиштол во рака и ајт на бензинска.. :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #98 на: 29 Февруари 2012, 21:39:36 pm »
не ми треба немам кај да го трошам

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #99 на: 29 Февруари 2012, 22:39:23 pm »
Биодизел можи да се произведува од масло кое го користат по кафани,со плус некои додатоци
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #100 на: 29 Февруари 2012, 22:46:11 pm »
+100

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #101 на: 29 Февруари 2012, 22:48:55 pm »
Abe moze ama nicht für biodisel mi stoi so crveno napisano

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #102 на: 29 Февруари 2012, 23:05:49 pm »
+100 ;D ;D ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #103 на: 29 Февруари 2012, 23:12:55 pm »
Зборам за бензинот, плинот има други особини .

Бензинот е смеса на заситени јаглеводороди (алкани, циклоалкани) кои содржат од 5-12 јаглеродни атоми.
Како мерка за квалитет на бензинот се користи ОКТАНСКИОТ БРОЈ кој што е во врска со составот и согорувањето на бензините. За таа цел, детонацијата при согорувањето на некој бензин се споредува со детонацијата што ја дава смеса со определен масен удел на нормален хептан и изооктан (2,2,4-триметил пентан). Октанскиот број на нормален хептан, по договор, се зема дека е 0, а на изооктанот 100.  
Октанската вредност на добиеното гориво е секогаш правопропорционална со калориите, кои кај чистиот бензин (100 октани) изнесуваат 29МЈ/Л. Дали овде 95 ката ја крстат со октан бустери да добијат 98 или 100 октани, незнам - во тој случај калоричната вредност на така добиените октани е иста како со базното гориво или во случајов 95 ка. Зборам за „од мајка“ произведена 100 ка е покалорична од 98ца, која пак е покалорична од 95ка.
Нормално и самата цена на горивото го потврдува тоа, а највеќе резултатите при користење на истото.
Сам себе го убијал во постов правиш. Прво велиш дека како мерка за квалитет на бензинот се користат октаните, а после дека крштевката на горивото со адитиви не го подобрува квалитетот. Второто е точниот одговор.
Да резимираме, суровата нафта варира во квалитет во рамки од +-5%, па директно од неа произлегува и самиот квалитет на добиените фракци. Или поточно од соодност на алкани, циклоалкани и алкени кои се најголемата содржина на бензниот пред крштевката. Понатаму зависи од кумовите, нивно е колку метанол, етанол и/или друг адитив ќе неалеат за да се добие волшебниот октански број.

И не мешај баби ижаби. Мерка за квалитет на бензинот не е октанскиот број. Но можеш да кажеш дека е мерка за квалитетот на согрувањето што во соодветно дизајниран мотор следователно дава повеќе ослободена енергија за иста или помала калоричност на горивото. Овде лежи зајакот зошт сите адитиви за зголемување на октанската вредност на планетата не помагаат. Ниту еден фабрички мотор не е дизајниран за да го искористи високо-октанското гориво. Практично сме ограничени на 95-че. Тоа што има разлика од пумпа до пумпа во работата, снагата и потрошувачката на гориво и покрај тоа што точиме гориво кое е по-октанско од потребното се должи исклучиво на калоричната вредност, т.е. квалитетот на горивото. На пример мојот автомобил различно се однесува со 98-ка точена во Лукоил и 98-ка точена во Љуизим Петрол, а препорачано гориво за мојот автомобил е 95-ка.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #104 на: 29 Февруари 2012, 23:20:18 pm »
Биодизел можи да се произведува од масло кое го користат по кафани,со плус некои додатоци

Па имаше епизода од топ/фифт гиар кај шо возеа Мерцедес 190 дизел на масло и маст од по кафани/сендвичари. :)