Автор Тема: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI  (Прочитано 16524 пати)

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« на: 20 Февруари 2011, 20:58:35 pm »
Здраво на сите!
Чест ми е да бидам дел од форумот на car club и се надевам дека ќе споделам битни информации и искуства кои ќе му помогнат на секој читател а воедно и јас самиот ќе се здобијам со корисни одговори и решенија за било кои проблеми поврзани со автомобилите.
Јас сум сопственик на Volkswagen Passat 1.4 TFSI веќе една ипол година и сум многу импресиониран од неговата вожња, неговата потрошувачка, држење на пат, комфорт... но сеуште неможам да се убедам дали сум во заблуда за еден или два заклучоци кои според мене се проблем околу автомобилот. Во оваа тема ќе Ви го опишам едниот проблем кој е моментално актуелен кај автомобилот и се надевам дека ќе добијам корисни размислувања и одговори околу проблемот. Пред да започнам сакам да напоменам дека возилото го купив ново од претставништво во август 2009 а е произведено 2008. Станува збор за работењето на саухот на автомобилот. Се разбира терминот саух е стар и најверојатно во денешнава технологија не се користи но ова ми е веќе петто возило кое сум го имал и кај мене значењето и намената се исти па затоа и го користам и се надевам дека нема да бидам погрешно разбран. Кога е ладно времето забележувам дека при стартување на моторот (ладен) воопшто нема реакција за вклучување на саухот или работниот такт е на 700/800 вртежи. Кај сите автомобили кои сум ги имал претходно тоа било активно и проследено со работење од одреден временски период (60-тина секунди) со повисоки вртежи а потоа намалување на вртежите и нормализирање на работењето на моторот. Поради тоа логички би требало при стартување на моторот наутро при ниски температури или при подолг временски интервал од последното работење на моторот тој да работи (60-тина секунди) на 1200 вртежи а потоа да се намали и нормализира на 700/800 вртежи (конкретно за мојот автомобил). До овој заклучок дојдов кога во топлиот период, пролет, лето, рана есен, при палење моторот работеше токму така односно конкретно кога го немав стартувано повеќе од еден ден, при наредното стартување тој работи на 1200 вртежи па се нормализира на 700/800. Проблемот се повтори и оваа зимска сезона и е сеуште актуелен. Носен е на овластен сервис и "правена" е анализа и проверка повеќе од десет пати но за жал нема апсолутно никаква промена и прогрес околу тоа. Тие велат дека вршат update на процесорот бидејќи според компјутерските проверки нема хардверски проблем па барат да не има софтверски проблем. Моето последно носење на проверка беше проследено со предлог (лично мој) според кое требаше да биде направена нова анализа. Предложив да го задржат возилот повеќе дена и да го споредат со работењето на друго возило кое се разбира го има истиот мотор. Да го палат гасат повеќе пати и ги заведуваат статистичките податоци. Возилото го задржаа и кога го зедов ми рекоа дека му промениле сензори и што знам што не и сега има конректни резултати околу тоа. Описот беше дека веднаш при стартување моторот се искачува на некои 1900/2000 работни вртежи 1 секунда, потоа паѓа на 800 60/90 секунди па се намалува на 700 вртежи. Апсолутно исто како и досега. Дали сум јас во заблуда или тие ме маткаат цело време се со цел да ми истече гарантниот рок и поправките да бидат наплатени, односно доколку сум во право колку тоа може да му го скрати рабониот век на автомобилот?
Однапред Ви благодарам!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29717
    • CARclub.mk
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #1 на: 20 Февруари 2011, 21:07:07 pm »
Сличен проблем имавме и ние (татко ми вози Passat 1.4 TSI од 2008-ма година). Кај него насабајле (особено на ладно), се случуваше да паднат вртежите и моторот да изгаси. Беше во Порше ради овој проблем, не успеаа да го решат. Беше и на редовен сервис, и повторно им беше кажано за проблемот - пак го ставиле на компјутер и не успеаа да го решат проблемот.

По натегање, направија апдејт на софтверот, и од тогаш моторот работи без никакви проблеми. Една серија од 1.4 122 TSI моторите имаат некој проблем со саухот (choke на англиски), што се решава софтверски. Не сум сигурен дали е истото, ама може да е и кај тебе. Официјално VW не го признава проблемот, и не објавува recall, туку само кај тие кои ќе се појави како проблем, прават апдејт.

ЕДИТ: Следниот пат кога ќе пишуваш подолг текст, подели го на параграфи, вака е малку тежок за читање. Поздрав, и добредојде! ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #2 на: 20 Февруари 2011, 21:35:45 pm »
Сличен проблем имавме и ние (татко ми вози Passat 1.4 TSI од 2008-ма година). Кај него насабајле (особено на ладно), се случуваше да паднат вртежите и моторот да изгаси. Беше во Порше ради овој проблем, не успеаа да го решат. Беше и на редовен сервис, и повторно им беше кажано за проблемот - пак го ставиле на компјутер и не успеаа да го решат проблемот.

По натегање, направија апдејт на софтверот, и од тогаш моторот работи без никакви проблеми. Една серија од 1.4 122 TSI моторите имаат некој проблем со саухот (choke на англиски), што се решава софтверски. Не сум сигурен дали е истото, ама може да е и кај тебе. Официјално VW не го признава проблемот, и не објавува recall, туку само кај тие кои ќе се појави како проблем, прават апдејт.

ЕДИТ: Следниот пат кога ќе пишуваш подолг текст, подели го на параграфи, вака е малку тежок за читање. Поздрав, и добредојде! ;)
Се случува кај софтверите да има по некој баг, ама набрзо праќаат софтвер за репрограмирање. А тоа што не кажуваат е друга прикаска.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #3 на: 21 Февруари 2011, 00:32:18 am »
А за работниот век праша  :) па не е добро тоа да оди толку многу обртаи затоа што уљето сеуште не е кренато  и работи не подмачкано   така најмногу се скратува векон на автомобилот
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #4 на: 21 Февруари 2011, 01:20:20 am »
Апдејт треба и ќе се заврши тоа.

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #5 на: 21 Февруари 2011, 03:39:38 am »
potpolno se soglasuvam so vasata konstatacija i jas sum za istoto.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10973
  • 430i
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #6 на: 21 Февруари 2011, 13:25:50 pm »
Исто е и кај мене, 1.4 ТСИ Леон, ама не сум забележал тоа да се случува често, но знае да се случи. И трае некои 10-тина секунди до 1200вртежи, не повеќе. Јас како што читав по форуми сосема нормално било тоа за ТСИ моторите. На сервис се’ беше во нормален режим и до сега, да куцнам во дрво не сум имал никаков проблем.
 За проблемов што го наведе, има и на ЈуТуб клипчиња.

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #7 на: 21 Февруари 2011, 13:56:29 pm »
И јас го возам истиот мотор но во друга кола и кај мене го има истиот или сличен проблем.

Имено на сабајле си пали нормално и работи на 700, 800 или 900 зависно од температурата надворешна а се случува на второ или трето палење во текот на денот кога е и потопло да држи 1200 вртежи.

Е кога ќе се случи така да запали колата извесно време трокира и несака да повлече повеќе од 1500 врт.
Ако притиснам намерно повеќе пука нешто од долниот дел од возачката страна.

Во сервис не се сигурни за проблемот, на дијагностика не појави ништо па ќе му мењаат сензор за притисок да пробаат.

И еве веќе месец дена како чекам да ме повикаат а инаку се фалат дека секој ден им стига за месец дена.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10973
  • 430i
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #8 на: 21 Февруари 2011, 14:10:23 pm »
уу, не сум искусил такви рработи

Отсутен Lazarus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 534
  • drive it like you stole it!
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #9 на: 21 Февруари 2011, 14:11:10 pm »
И јас го возам истиот мотор, и на мене ми се случува исто како на vili.
Значи се случува да ми уклучи саух после второ или трето палење во текот на денот, а не сабајле кога е ладен моторот и кога надворешните температури се пониски.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #10 на: 21 Февруари 2011, 14:21:12 pm »
А проблемот е во тоа што...? Гаси?

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #11 на: 21 Февруари 2011, 15:27:45 pm »
Не гаси ама се случува на +40 да уклучи на 1200 врт и да неможеш да возиш додека не паднат под 1000.

Ако ти се брза и сакаш да тргнеш одма почиња од доле да пука нешто а ако додаваш гас пополека ја осеќаш дека трокира.

Утре идам у сервис да го сменат сензорот па ќе видиме

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #12 на: 22 Февруари 2011, 19:10:38 pm »
Благодарам за одговорите и споделените искуства. Тоа што сакам да го додадам е всушност дека како што наведов погоре во овие две зимни сезони автомобилот го однесов повеќе пати на сервис покрај редовниот (на 10000км.) токму поради наведениот проблем. Секогаш велеа дека вршат update и слободно тврдам дека беше најмалку 10 пати тоа направено и логички би заклучил дека барем еднаш ќе покажеше друг начин на работење. Исто така еден од поважните одговори на оваој проблем од серфвисот е тоа дека најверојатно се е поради квалитетот на горивот и дека наводно поради тоа не уклучува саухот. Година и 5 месеци ја возев на 98 а сега по нивна сугестија возам цел месец на 95 но промени нема никакви. Се мислам да појдам во Грција и да пробам еден/два резервоари на 100. Поскапо е но едноставно не би знаел што е подобро.

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #13 на: 22 Февруари 2011, 19:13:40 pm »
Ќе го проверам и горивото па потоа ќе видиме дали има нешто и во тоа или ќе заклучам дека TFSI моторите покрај наградите и признанијата кои ги добија не го заслужуваат тоа.

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #14 на: 22 Февруари 2011, 22:24:58 pm »
Очигледно како што можам да приметам и на двајцата колите ни палат исто со тоа што ти сакаш да ти се уклучува саук а јас не.
Кога ќе ти запали со низок број на вртежи според твое верување, на бордот провери ја моменталната потрошувачка, мислам дека тоа ќе ти покаже дали вистински е во некој режим на незагреано возило или работи без врска.

И мене тоа ми беше малку чудно дека работи на мизерно ниски кога е ладно ама бордот показува зголемена потрошувачка во лер.

Од друга страна може да е така пошто лерот на моторов кога ќе загрее е на мизерни 600 врт па саук на 800, 900 би мозело и да биде нормално.

Сите претходни коли што сум ги возел во лер работеле на 800 па според тоа и саухот бил на повисоки.