Автор Тема: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI  (Прочитано 16526 пати)

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #15 на: 23 Февруари 2011, 12:52:06 pm »
Најверојатно си во право иако е спротивно работењето. Мене едноставно не ми држи логиката од работењето на моторот на повисоки вртежи кога е повосока температурата а на помали или многу мали кога е ладно.

Сепак ќе проверам дали борд комјутерот покажува различна потрошувачка во различни ситуации.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #16 на: 23 Февруари 2011, 17:17:12 pm »
Петар, тоа што кога го палиш моторот на ладно ги крева вртежите на 2000 е многу лоша работа. Треба веднаш да го рекламираш.

Причината за саухот не е за да загрее моторот побрзо. Туку кога е ладно и маслото е погусто, прижа поголем отпор на моторот па затоа моторот треба да ги качи малку повеќе вртежите.

Ако кога го запалиш на ладно, вртежите ги држи стабилни на 800 тоа не значи дека не работи саухот, туку дека многу малку работи. Доколку не би бил саухот тогаш би трокирал моторот на 600 вртежи на пример.

Така што јас мислам дека непотребно си се мачел и штета си си направил. Доколку моторот не гасел и тресел мислам дека не е проблем и така да работи.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #17 на: 23 Февруари 2011, 17:39:02 pm »
Петар, тоа што кога го палиш моторот на ладно ги крева вртежите на 2000 е многу лоша работа.
Во што е големата лошотијата? Кај мене на ледно знае да отиде и до 1800RPM.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #18 на: 23 Февруари 2011, 19:59:30 pm »
Лошата работа е во тоа што:

1. 2000 вртежи тоа е околу 33 вртења во секунда
2. Моторот е ладен а наладно металот се собира, тоест се намалува волуменот.
3. Кога неподмачкани кариките ќе почнат да шетаат горе доле во дел од секунда температурата им се зголемува рапидно. Да речеме од -10 до 60-70 па и нагоре. Истото се случува и со брегастата и вентилите.
4. За многу кратко време кога се загреваат кариките (сеуште неподмачкани) се шират и го зголемуваат притисокот кон цилиндарот. Ова значи дека тогаш забрзано се јадат.

А маслото стигнува до сите делови во рок од 4-5 секунди. Тоа е 5 х 33 = 165 пати кариката ќе отиде горе-доле. Кариката инстантно ќе се прегрее.
И после кога ќе дојде наеднаш ладно масло на температура од -10 (ако е толку температурата надвор) нагло ќе ги излади кариките. Бидејќи ова ќе се случи нерамномерно на различни места на кариката, со различен интензитет кариката ќе се излади. Имам читано дека ваквите ситуации во екстремни случаи ги дробат и ги пукаат кариките.

Затоа исмислија магнетски масла за да се врзуваат на металот за да не намали овој катастрофално лош ефект. При палење колку помал е бројот на почетните вртежи толку е подобро за моторот.

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #19 на: 24 Февруари 2011, 15:30:01 pm »
Falanda голем поздрав до тебе, но мислам дека имаме мало недоразбирање.
Кај мене моторот летно време (ладен) при стартување работи 60-тина секунди на 1.200 вртежи а потоа се враќа на 700.

Зимно време (ладен) при стартување работи на 700/800. Доколку е многу ладно, околу 0 или минус, а јас веднаш тргнам на автомобилот му е потребно повеќе гас за да тргне, едноставно 2-3 минути вожна осеќам мачење на колата.

Поради тоа се наведуван на логиката дека нешто не е во ред но не сум ни експерт да тврдам дека сум во право нели затоа на форумов ја поставив темава за разговор.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #20 на: 24 Февруари 2011, 16:03:05 pm »
Јасно е Петар. Мојот заклучок е дека ако летно време крева на 1200 па паѓа на 800 тогаш и зимно време треба да го прави истото.
Ако не го прави тогаш би рекол дека е проблем со некој сензор или слично.

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #21 на: 25 Февруари 2011, 13:08:47 pm »
Да токму така, само што последниот пат на контрола ми рекоа дека наводно се променети сите сензори и сега ќе биде супер но се е по старо. Едноставно сега правам план како да проверам дали проминија сензори. Ќе побарам електроснки запис на сервисниот картон па ќе видиме дали ќе ми дадат и што ќе ми кажат.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #22 на: 25 Февруари 2011, 13:21:14 pm »
Пожали се директно во фолцваген. Пиши им мејл директно...За некој ден ке те повикаат во сервис без ти да ги бараш...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Petar Wan Kenobi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #23 на: 05 Март 2011, 20:26:00 pm »
Уште лани им пратив mail во Германија директно на Volkswagen и да веднаш ме повикаа на сервис но нивниот одговор беше дека тие директно неможат ништо да направат, односно дека можат само да посредуваат помеѓу мене и нивниот застапник во МК.

Сепак сега после последната проверка ќе мора уште едно писмо да им пратам поврзано со промените кои тие велат дека ги направиле, со нагласок дека последна варијанта ќе биде решавање на проблемот на суд.

Незнам колку во нашава држава на суд би се истерала правдата поврзано со ваков вид на проблем но друго решение во моментов веќе и не гледам.

Отсутен TSI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #24 на: 06 Март 2011, 00:17:13 am »
Nisto strasno. Toa e normalna pojava kaj TSI motorite i nema nisto stetno vo toa. Samo me cudi kako ovie vo Porse uste ne go znaat toa i gi maltretiraat lugeto.
Jas isto na pocetokot mislrv deka toa e nekakov problem pa ja odnesov vo servis.
Ne mi se ni pisuva kolku se izmaltretirav i kolku zivci izgubiv so niv a trebase samo da znaat i da mi kazat deka toa e normano.
Posle uporno kopanje po internet zakluciv deka toa taka trebalo.
Zatoa ne se zamarajte so toa i uzivajte vo vozenjeto.
Eve eden link kade moze da se vidi.
http://www.michaelneuhaus.de/scirocco/scirocco-probleme.htm

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5554
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #25 на: 06 Март 2011, 02:25:56 am »
Nisto strasno. Toa e normalna pojava kaj TSI motorite i nema nisto stetno vo toa. Samo me cudi kako ovie vo Porse uste ne go znaat toa i gi maltretiraat lugeto.
Jas isto na pocetokot mislrv deka toa e nekakov problem pa ja odnesov vo servis.
Ne mi se ni pisuva kolku se izmaltretirav i kolku zivci izgubiv so niv a trebase samo da znaat i da mi kazat deka toa e normano.
Posle uporno kopanje po internet zakluciv deka toa taka trebalo.
Zatoa ne se zamarajte so toa i uzivajte vo vozenjeto.
Eve eden link kade moze da se vidi.
http://www.michaelneuhaus.de/scirocco/scirocco-probleme.htm
Pa ako e normalno zasto togas vo slucajot so Petar direktno od Germanija reagirale za problemot?
Ne mislis deka importerot ke bide izvesten za toa za da se izbegnat incidenti so kupuvacite?
Kako vo VW ne znaat za toa?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #26 на: 06 Март 2011, 14:35:52 pm »
За мене не е нормално колата да работи на 700 вртежи и да се мачи во првите неколкуте минути додека не се загрее моторот...Тоа ми изгледа како на незагреано Југо да му го спуштиш саухот и да сакаш да тргнеш....Тоа не е нормално...!!!
Само упорно контактирање со овластените во германија и жалење како добиваш постојано одговор дека ти менуваат сензори и бла бла бла, и секој пат е исто но нема никаков резултат....
И на крај можеш да истапиш со слоганот...Купив VW за да го возам а не да дремам по сервиси и со неспособни сервисери кои не можат да отклонат еден прост дефект (не мора да значи дека е така но колку да го исфилуваш целиот момент)...Еднаш VW, никогаш VW... верувам дека ке бидеш посериозно сватен...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #27 на: 06 Март 2011, 23:15:56 pm »
Што бе нормално? Ако истиот проблем го имаат сите ТСи не значи дека така треба да биде.
Во Фолксваген се педери невидени. Сакаат да продаваат гомна на стара вештачка слава. Не ме влечете да не почнам да раскажувам колку имам дермено по сервиси со Фв.
Никогаш повеќе Фв

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #28 на: 07 Март 2011, 08:25:14 am »
Не   ве разбирам јас вас
1.Непишано правило бр#1
Волксваген не се кубува бензинец,Волксваген имаат слава на дизел моторите а не и на бензинските  ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #29 на: 07 Март 2011, 09:50:22 am »
Cekam epilog na dramava. Na prsti se brojat tie na kogo im ja popravile kolata vo ovlasten servis uspesno i besplatno. Neznaat i nesakaat. Cekaat da pomine garancijata pa da ti napalat za popravkata.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need