Автор Тема: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI  (Прочитано 16525 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #30 на: 08 Март 2011, 18:10:24 pm »
Петар, тоа што кога го палиш моторот на ладно ги крева вртежите на 2000 е многу лоша работа.
Во што е големата лошотијата? Кај мене на ледно знае да отиде и до 1800RPM.


Добри сте вие, кај мене на ептен многу ладно е 3000-3200 некад, а иначе околу 2600-2800 е на прво палење....

Вака е само на ГТИ моделот :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #31 на: 08 Март 2011, 22:05:41 pm »
Петар, тоа што кога го палиш моторот на ладно ги крева вртежите на 2000 е многу лоша работа.
Во што е големата лошотијата? Кај мене на ледно знае да отиде и до 1800RPM.


Добри сте вие, кај мене на ептен многу ладно е 3000-3200 некад, а иначе околу 2600-2800 е на прво палење....

Вака е само на ГТИ моделот :)

Јас би рекол дека тоа е уште поголем дефект ЛОЛ

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #32 на: 09 Март 2011, 00:11:21 am »
Не не не не... и јас мислев дека е дефект... ама бев у максима, на компјутер ја ставив и све е ок, и дечките што работат тамо ми кажаа, дека само ГТИ работи под саух над 2500 вртежи, а и со уште 3-4 што имаат ГТИ зборев истото е кај нив ... па така да... тоа е...

Е сеа некад кај мене е 3000 бидејки, мене во лер гас ја наштелував да ми работи точно на 1000/1050 вртежи коа ке повлече перка, светла, халогенки бришачи да не ми паѓа под 750-800

А ако ја наместам во место да работи на 800, со сите потрошувачи ке падне на 600 и не ми се свига тоа.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #33 на: 09 Март 2011, 00:27:13 am »
Е па затоа на ГТИ се препорачува КАСТРОЛ МАГНЕТИК  моторно масло ;) ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #34 на: 09 Март 2011, 00:44:13 am »
Возам јас, уште подобро Repsol Elite Faster 5W/50

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #35 на: 09 Март 2011, 12:49:00 pm »
Е па затоа на ГТИ се препорачува КАСТРОЛ МАГНЕТИК  моторно масло ;) ;)

Јес! Или универзален модификатор

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #36 на: 09 Март 2011, 14:10:16 pm »
Унверзален модификатор, зашто ?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14330
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #37 на: 09 Март 2011, 15:49:29 pm »
pred edna nedela gledav na HRT kako nekoj sopstvenik na VW Passat CC1.4 tfsi koj go imal kupeno nov,mu se javuvalo tresenje vo vozenjeto,ispustanje zvuci na sedisteto kako da e skrseno i slicno...vo pogled na tresenjeto covekot kaza deka bil na servis i deka go pregledale voziloto nekolku pati i pak istoto,potoa i motorot mu go smenale i pak istoto,se na se covekot voopsto ne bese zadovolen od voziloto za koe sepak se ima spruzeno nad 25000 evra...izgleda tie Passat-i ne se apsika
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #38 на: 09 Март 2011, 20:40:58 pm »
Унверзален модификатор, зашто ?

Затоа што се лепи за металот. И речиси го одстранува негативниот ефект од ладен старт.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #39 на: 09 Март 2011, 22:41:17 pm »
Ево што ми кажаа на еден мајсторски форум

„kod tih modela je filter benzina sa ugradjenim povratnim ventilom pritiska na samom filteru, ako nema gresaka ne bi ga bilo lose promjeniti, a na originalnim filterima je made in china. “

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #40 на: 10 Март 2011, 01:24:38 am »
Унверзален модификатор, зашто ?

Затоа што се лепи за металот. И речиси го одстранува негативниот ефект од ладен старт.

Ха ха ха не помислив на тоа, мислев као заебанција е... ради тоа што работи на 3000 вртежи.

Али добро е, го решив му ставив напред картонче и на 200 метра пага саух и одма е бања :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #41 на: 10 Март 2011, 22:04:12 pm »
Али добро е, го решив му ставив напред картонче и на 200 метра пага саух и одма е бања :)
А оти така си правел? Тоа се прави на прастари возила како на Опелот на татко ми од 1967 година.
Кај новите возила додека не загреат, водата во ладилникот воопшто не циркулира низ моторот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #42 на: 10 Март 2011, 22:43:51 pm »
Али добро е, го решив му ставив напред картонче и на 200 метра пага саух и одма е бања :)
А оти така си правел? Тоа се прави на прастари возила како на Опелот на татко ми од 1967 година.
Кај новите возила додека не загреат, водата во ладилникот воопшто не циркулира низ моторот.
Не сум проверил, ама ме интересира. Сигурно е така?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34111
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #43 на: 10 Март 2011, 23:12:45 pm »
Али добро е, го решив му ставив напред картонче и на 200 метра пага саух и одма е бања :)
А оти така си правел? Тоа се прави на прастари возила како на Опелот на татко ми од 1967 година.
Кај новите возила додека не загреат, водата во ладилникот воопшто не циркулира низ моторот.
Не сум проверил, ама ме интересира. Сигурно е така?
Така имам читано. Значи системот е поделен на три дела (Осве кај Хонда со два дела). Првиот дел циркулира само водата во блокот и пумпата. Вториот дел блокот, пумпата и системот за греење на кабината. Третиод дел се првите две плус ладилникот. Кај Хонда само вториот и третиод дел се во едно бидејќи кај Хондите издувната гранка е вградена во блокот па многу поскоро загрева. Системите (деловите) се уклуцуваат според постигнатата температура од првиот па кон третиот.

Рики џабе го покривал ладилникот кога и така и така водата не циркулира низ него додека не загрее. Ова го имам читано повеќе пати дека е така. А и логично ми изгледа па затоа верувам дека е точно.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Проблем или не кај Volkswagen Passat 1.4 TFSI
« Одговори #44 на: 11 Март 2011, 00:53:44 am »
E како џабе, коа од дома до работа со кола имам возење 3-4 мин не ни мрднува стрелката температура, а сеа со картонче доага скоро до работна температура.