Здраво на сите, се навраќам на темава после 2 години со малку поинакво размислување и многу повеќе разбирање од пред 2 и нешто години.
Мал апдејт на што се дешавало у меѓувреме е дека каишите уствари биле сменети на 100к според сервисна книга, и во меѓувреме уште еднаш се сменети после (ако не се лажам) 6 години, исто според сервисна книга и сега ги иам исфурано 172.нешо километри.
Тропањето што се слушало беше затегач на клинест каиш, и се среди со менување на каиши и затегачи, подизачот што тропа, сеуште си тропа, иако 5 секунди тропа - 10 не тропа, и сите разни комбинации у време.. Мотор дефинитивно нема да се отвара, турбото е продувано као швицарско сирење, тече уље као чешма (и надвор од мотор, и внатре) а снага навистина не можам со сигурност да речам дека има изгубено!! Да, му треба малце време од коа ке притиснам педала, да чури позади као воз, али над 2000 вртеже, си вози као секад
. Кога палам мотор искача плав чад 15 секунди (тоа е уствари ваљда зашо „трокира“ коа палам) али после 30 секунди работи мазно, а ако сум го возел вечерта, сабајлето „работи во празен од“ маааааазно. Сега јас си имам опасна мака со подвозје, долни предни вилушки и задни чаури се партал. Крцка, тропа, забегува на автопат а богами и низ град и дефинитивно е крајно време да се оправи.
Молам за совети!!
Јас размислувам да најдам делови од Грција или Бугарска за да заштедам нешто крупно во споредба со ОЕМ.. ДА, сеуште одам во официјален
.. Свесен сум дека афтермаркет делови со помалце од пола цена од ОЕМ нема ни теоретски, ни практични шанси да се споредат со ОЕМ делови, но тоа е тоа. Во официјален ме кошта 200 евра за долна вилушка, и 2500 денари за задна чаура, без работна рака и без попуст. Тие пари едноставно не можам да ги оправдам за 14 години (уше малце и 15) стара кола, знаејќи дека сигурно ке искочат многу други работи.
Имам неколку прашања на кои што би ве замолил за мислење.
Дали да менувам чаури или да менувам комплетни вилушки?
Дали да барам во МК делови или да барам околу МК?
Кој мајстор ЗНАЕ ова да го направи во МК? Јас ја возам оваа кола 500 километри неделно само на автопат, навистина сакам мајстор кој што ќе си ја заврши работата квалитетно.
Не сакам да направам нова тема за истата кола, но насловот ме нервира малку..
Поздрав до сите