Автор Тема: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?  (Прочитано 19969 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #15 на: 17 Февруари 2012, 20:55:03 pm »
Стално со стиснато...

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #16 на: 17 Февруари 2012, 20:57:52 pm »
По навика со притиснато, било да е во лер или во брзина. Ретко некогаш во гаража во лер без притиснато.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #17 на: 17 Февруари 2012, 21:15:24 pm »
притискам стално, едната не ни реагира клиучот ако не притиснеш ;)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #18 на: 17 Февруари 2012, 21:25:17 pm »
Позитиви и негативи од притиснат и пуштен кумплунг?
Притиснат: го ослободуваш менувачот и полесно пали колата, НО не го раздвижуваш маслото во менувачот.
Отпуштен: менувачот и моторот заедно го раздвижуваат маслото, но моторот потешко пали.

Освен кај колите кои не палат без притиснат, подобро ми изгледа да се пали кола во лер со отпуштен кумплунг.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #19 на: 17 Февруари 2012, 21:40:22 pm »
па бидејки се работи за секунди, ако полесно пали со притснат нормално ја палам со притиснат и одма после го пуштам не го држам притиснат

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #20 на: 17 Февруари 2012, 21:41:36 pm »
А зашто да биде подобро со отпуштен кумплунг? Поголеми оптоварувања имаш(не дека нешто многу значат), имаш за вртење плус уште едно вратило со запчаници, а кога ќе запалиш со притиснат кумплунг имаш прекин кај ламелата и со самото тоа помали оптоварувања. Секако кога ќе запали ќе отпуштиш и маслото ќе се раздвижи, така што тие 1-2 секунди ништо не ти значат :)

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #21 на: 17 Февруари 2012, 21:52:26 pm »
So pritisnat po navika.
Ali vednas posle toa go otpustam pa ima vreme da se pridvizi uljeto vo menjac dodeka go stavam pojasot i ubacam vo brzina, a pocesto treba da ja cekam drugata polovina da vleze vo kola, pa toj proces e i podolg.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #22 на: 17 Февруари 2012, 22:21:12 pm »
Позитиви и негативи од притиснат и пуштен кумплунг?
Притиснат: го ослободуваш менувачот и полесно пали колата, НО не го раздвижуваш маслото во менувачот.
Отпуштен: менувачот и моторот заедно го раздвижуваат маслото, но моторот потешко пали.

Освен кај колите кои не палат без притиснат, подобро ми изгледа да се пали кола во лер со отпуштен кумплунг.
Маслото во менувач не знае дека ти си го запалил моторот :) мислам дека нема врска ако менувачот се заврте после 5 секунди од моторот, додека за моторот е подобро со помалку оптеретување да се стартува :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #23 на: 17 Февруари 2012, 23:03:41 pm »
стално со куплунг стиснат палам..

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #24 на: 18 Февруари 2012, 02:31:28 am »
Да прашам, не ми се нафрлајте. Се зачленив тука да учам за автомобилизмот, што прилично добро ми оди.
Јас, воедно и татко ми, практикуваме со отпуштен поради запушената клапна, и најверојатно недоволната количина на масло во менувачот. Со притиснат кумплунг, по отпуштањето нагло опаѓаат вртежите и знае и да изгасне.
Клапната ќе ја чистам утре, а маслото заедно со ламелата ќе се менува.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #25 на: 18 Февруари 2012, 03:22:48 am »
Маслото можеш да го смениш кога сакаш,а и по шо констатира дека имаш недоволно масло во менувачот?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #26 на: 18 Февруари 2012, 03:40:12 am »
Не е толку лесно менувањето како во 146 што ја имав. Не е ништо страшно, само малце потешко на незагреана машина е менувањето.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #27 на: 18 Февруари 2012, 03:43:58 am »
А ти мислиш дека треба да биди исто како кај 146-та...Можеби на неа менувачот ти беше тантела напраен(пример велам),а за незагреана машина сите менувачи одат потешко одколку на топла...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #28 на: 18 Февруари 2012, 05:06:54 am »
Стискам, по навика ...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #29 на: 18 Февруари 2012, 05:46:31 am »
Зимно време дека ја палам да загрее, не ни влегувам во неа (брцам клуч од сувозачко)  - без кумплунг, а ако седнам во колата обично стискам

Исто, од проста причина што чисталото за снег ми е во кола, па ако отворам од возачка страна ќе ми накисне седиштето. Иначе у нормални услови 90% со стиснат кумплуг.