Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 20584 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #15 на: 09 Февруари 2012, 07:43:02 am »
времето на загревање на моторот не зависи од поминатите километри ниту од вртежите туку само од количеството изгорено гориво. Во удолница можеш и 100 километри да поминеш на 4000 рпм моторно кочење и нема да се загрее моторот, а во блага угорница може и после 1 километар на 1500 рпм да крцка од топло.
По оваа логика треба да значи дека на удолница моторот ја губи нормал температурата?

да.

современите мотори при моторно кочење во удолница се ладат. На удоница во лер не се ладат, бидејќи при работа во лер моторот троши гориво, а при моторно кочење не се троши ни микрограм.
« Последно менување: 09 Февруари 2012, 07:57:00 am filipv »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #16 на: 09 Февруари 2012, 07:43:44 am »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.

така е.

јас мислев дека ова му е врежано у мал мозок на секој возач.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #17 на: 09 Февруари 2012, 08:40:55 am »
при моторно кочење не се троши ни микрограм.

све осеќам дека и за ова ќе има убедувања :-)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Качување и симнување по планини..
« Одговори #18 на: 09 Февруари 2012, 08:42:49 am »
при моторно кочење не се троши ни микрограм.

све осеќам дека и за ова ќе има убедувања :-)

не би требало, ваљда е јасно на сите, јас порано мислев дека барем малце од малце оди ама тоа било дека воопшто не се трошит ;)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7274
Качување и симнување по планини..
« Одговори #19 на: 09 Февруари 2012, 15:00:01 pm »
при моторно кочење не се троши ни микрограм.

све осеќам дека и за ова ќе има убедувања :-)

На симнување од Стража, кога ке го ставам гољфот у 6-та, на бордот покажува моментална потрошувачка од 0,00 l/km

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Качување и симнување по планини..
« Одговори #20 на: 09 Февруари 2012, 15:01:31 pm »
при моторно кочење не се троши ни микрограм.

све осеќам дека и за ова ќе има убедувања :-)

На симнување од Стража, кога ке го ставам гољфот у 6-та, на бордот покажува моментална потрошувачка од 0,00 l/km

па би требало на секој вака да му покажува, иако има возила на кои и кога стоиш на семафор во лер покажува 0 потрошувачка што не е точно

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7274
Качување и симнување по планини..
« Одговори #21 на: 09 Февруари 2012, 15:03:39 pm »
Во лер, од 0.8 до 1.3 l/h ...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Качување и симнување по планини..
« Одговори #22 на: 09 Февруари 2012, 15:12:16 pm »
VAG имаат меѓу најдобрите trip комјутери

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #23 на: 09 Февруари 2012, 16:10:21 pm »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Качување и симнување по планини..
« Одговори #24 на: 09 Февруари 2012, 16:13:18 pm »
За кола не е така ако имаш огромни муда, па во повисока брзина плус гас за слегуваш по удолница :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #25 на: 09 Февруари 2012, 16:14:44 pm »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...
Зошто да не е така!? Јас гледам при спуштање (подолго) да ми е околу 3000 вртежи колата. Исто како и при качување. Во соодветната брзина. Ама никако во 5та симињање со 1200 обртаја и палење кочници...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #26 на: 09 Февруари 2012, 16:17:17 pm »
За кола не е така ако имаш огромни муда, па во повисока брзина плус гас за слегуваш по удолница :D
Абе Мартин,јас со Реното(па и било кој со кола до 1.6 и понова и постара),Ѓавато или Петвар треба да ја качува со 3-та,пошо 4-та и 5-та нема шанси едноставно нема шанси да ја извади нагоре,и значи надолу треба да слегвам со 3та...Да не ми избега колата ако ја ставам 4-та или 5-та...Или да не ме турка товарот...Тоа важи за тешки возила,каде што покрај тежината на возилото имаш + товар кој изнесува дупло од тежината на возилото...(немора да значи дупло туку онака го зедов за пример...јас толку го товарам камионот)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Качување и симнување по планини..
« Одговори #27 на: 09 Февруари 2012, 16:25:49 pm »
Сфаќам Мече, секој си вози онака како му одговара. :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #28 на: 09 Февруари 2012, 16:28:14 pm »
Фала Богу дека е така,ама нема потреба некој да ме убедува дека треба со лесно возило да слегувам надолу со 2-ра или 3-та брзина,се со цел да не сум удрел еднаш или два пати на кочница ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Качување и симнување по планини..
« Одговори #29 на: 09 Февруари 2012, 16:42:41 pm »
јас последно слегвав на ѓавато во 5 -та, ама ретко прикочвам оти има 2 ленти, така да си ја пуштам до кај 150тина  ;D