Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165158 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
БМВ-то на -5 - -10 степени ми постигнува работна температура на растојание од 2-2.5км најмногу...За оние од Бт,значи од кај мене до Расчекор/Триангл,јас имам нормал температура..Реното малку повеќе...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
БМВ-то на -5 - -10 степени ми постигнува работна температура на растојание од 2-2.5км најмногу...За оние од Бт,значи од кај мене до Расчекор/Триангл,јас имам нормал температура..Реното малку повеќе...
  Пресметај спрема просечната брзина (мене градска ми е максимум 30км/ч), ќе видиш дека тоа е минимум 5-6 минути.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
БМВ-то на -5 - -10 степени ми постигнува работна температура на растојание од 2-2.5км најмногу...За оние од Бт,значи од кај мене до Расчекор/Триангл,јас имам нормал температура..Реното малку повеќе...
  Пресметај спрема просечната брзина (мене градска ми е максимум 30км/ч), ќе видиш дека тоа е минимум 5-6 минути.
Па во овие услови од прилика иди толку,пошо ке ме фатат 2-3 семафори,поточно 2,кај мене никогаш не застанвам на семафор ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
И заклучок? Ако не можеш да ја мрднеш колата, не треба ни да ја запалиш да поработи?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Хмм, фалат некои пораки.. веројатно лост ин мигрејшн...
Едит, еве ја најдов, отишла пораката во друг тред:

Sega startuvav za na pivo (bujrum vo menada) posle 4 minuti se odlepi strelkata, posle 6 beshe na 75 a posle 9 beshe blizu 90. Ne stoev na semafori samo na eden, i pominav 11 km za toj period

Синојка направив тест, со стартај и вози, резултатите беа ако не се лажам:
4 минути да се помести стрелката за температура, 7 минути за 75 степени, 10 за работна температура? Денес сабајле го повторив истиот тест, но со лер загревање од 4 минути. Разликата беше минорна, околу 1 минута додека достигне работна температура. наместо за 4 минути, за 5 минути се одлепи стрелката, а за околу 11 минути бев на работна температура. Надворешните температури беа отприлика исти..
« Последно менување: 09 Февруари 2012, 22:03:42 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Пак не ми одговоривте, колата не можам да ја возам, нема услови. Не треба да ја палам да поработи затоа што е штетно, и да ја запалам кога ќе планирам да возам, или сосема безбедно е на ден-два да поработи пет-шест минути?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Немаш потреба да ја палиш ако не ја возиш. Само дисконектирај го акумулаторот ако планираш да ја држиш подолго од недела дена незапалена.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Не е подобро да се размрда маслото од време навреме, со цел да се намали можноста за „сув“ старт по една недела?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Не е подобро да се размрда маслото од време навреме, со цел да се намали можноста за „сув“ старт по една недела?
Не, затоа што ризикуваш да имаш повеќе „суви“ стартови, а не само еден - дента кога ќе ти притреба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Заклучок...Најдобро е да се тргне веднаш ама да се почека малку! ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.
Нема потреба. Недела дена не е ништо за акумулаторот, па и две недели. Кадетот кога не беше регистриран додека бев во Америка не беше запален скоро 3 месеца. Запали без никаков проблем од второ верглање.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7274
Зависи од колата, Астрата го празни акумулаторот за 2 недели ...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
сабајлево комшијата какво загревање на меганот(дизел) му даде, си го запали и во место си турира ;D ;D ;D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.
Нема потреба. Недела дена не е ништо за акумулаторот, па и две недели. Кадетот кога не беше регистриран додека бев во Америка не беше запален скоро 3 месеца. Запали без никаков проблем од второ верглање.

кадетот ти е стар па неам толку електроника која работи и кога колата е изгасена, алфата незнам ама колку понова кола...толку повеке има