Леле ценине за челични фелни и дрн-дрн...Кој рекет....
Епа кога спомнавте цени...Ајде да го раскажам вчерашното мое искуство, иако сум имал еден куп слични искуства....Ама ова беше WTF?!?!?
На Mаздата има еден затегач за линискиот каиш кој што од невозење + вода знае да зарѓа и потоа да крцка, со евентуална можност да откаже. На линискиот каиш се врзани сервото, алтернаторот и климата. Така да и да откаже нема да има штета по моторот (водната пумпа е врзана на ланче) и ќе имам фора да возам сигурно уште некои два-три саати со исклучени електрични уреди. Ме нервираше уште на почеток, ама дури сега решив да го средам.
На интермец го гледав, со достава излегува некаде околу 100 евра без царина и без данок, значи 140 вкупно.
Не се ни замарав да се јавам во Аутокомерц бидјеќи се шупци и никогаш немаат ни лагер на лагер. Сигурно го немаат и сигурно ќе треба да ја почекам триумфалната порта на Грујо да се изгради па низ неа да може да го внесат затегачот пред монтажа. За цена немоажам ни да претпоставам колку ќе биде висока.
Бидејќи маздините мотори од генерацијата на мојот се монтираат во форд (мондео, фокус, фјужн, ц-макс и тн.) може да се земе истиот тој затегач од Форд. Се јавив во Форд, им дадов слики и парт намбер и по некое време ми се јавија да ми кажат дека го имаат на лагер но да одам прво да го видам, т.е. да го споредам со оригиналот. Бев го видов, тој е, прашав цена и ми викаат 13500 денари (220 евра) денари без монтажа
Викам кој ги е*е, секако не го монтирам кај нив, од интермец ќе си го нарачам за 140. Се јавив на Маршер и благодарение на неговите канали истиот дел го најдов за 70 евра. Доблесно и поштено од негова страна што не ми кажа дека ќе ми го најде делот за поевтино, па да отиде да го купи за 70 и да ми го препродаде за 100. Можеби тој начин е правилен за едно капиталистичко општество и го практикуваат сите занаетчии кај нас, меѓутоа ќе најдам начин како да се заблагодарам.
Што ми беше муабетот, сакав да потенцирам колкави шупци се овластените дилери/сервиси. Како можат да одат со 3 пати повиска цена за деловите без око да им трепне. Притоа ако таму од каде го земав делот заработувачката им е 15 евра, во Форд е 150 евра, т.е. 10 пати поголема. Не дека не знаев дека Форд дерат на делови, ама ова не го очекував. Кое безобразие...
Па дечки, не гледам логика да ги носиме автомобилите во сервис на дилерите...Едноставно додека возилото е во гаранција да се носи во нивен сервис само заради гаранција. Потоа секој да си најде сервис со стручна екипа и да ги бојкотираме овие арамииве. Можеби дури потоа ќе почнат да размислуваат на теми различни од праење профит.