Не знам дали можиш приговор да направиш вбанка, тие пари заминаа, евентуално ако беа во резервирани средства, ама по еден месец тоа веќе ми нема логика.
120 дена е лимитот на нешто што е платено со картичка, да отвориш диспјут. Со Пејпал е 180 дена. Американ Експрес беа убедливо најненормални, зашто до пред половина година, имаше можност да направиш диспјут 365 дена од иницијалниот ден на трансакцијата.
Aууу шо напрае стрико 4 месеци, и како оди таа работа, банката ги бара од Алиекспрес парите?, и како тоа го заобиколува Али кога Али наплаќа?
Кој ги враќа парите?
Ако се јавиш во банката која ти ја има издадено картичката со која си платил, и кажеш дека имаш:
- Неовластена трансакција - Некој ти ја украл картичката
- Нарачан производ кој не одговара на описот
- Недоставен производ
Твојата банка прави reverse на трансакцијата или парите ги става на hold, практично, неутрален терен, дур не се спроведе истрага за тоа што точно се има случено. Потоа или ке ти ги вратат парите, или ке застанат на страна на продавачот. Оваа опција масовно се злоупотребува во Америка, затоа што за нешто ситно што не им одговара, веднаш се закануваат со chargeback. Таму банките често застануваат на страна на клиентите, затоа што тие им се и нивни клиенти, и не сакаат да губат клиенти, ако застанат на страна на продавачот. Кај нас, ретко кој знае за ова, а нашиве банки сеуште си молчат.