А зошто тди, па зошто да не, убава проверена машина, економична, мирна, лесна за оддржување, помалку џиглинг на ниско обратаи со s-tronic споредба до tfsi. И повеќе торк.
TDI ostana samo imeto kako trademark inacce seta Diesel tehnologija e Common Rail i kaj VAG koncernot.
btw VAG koncernot ima od poslabite Diesel motori od site pojaki marki vo Evropa.
Prednosta kaj VW Golf se drugite performansi ne motorot.
Najizdrzzliv i najdolgotraen Diesel motor e na mercedes najdobri performansi jaccina i potrossnja na BMW.
Dovolno e samo da ja poglednes kW i Nm i potrossnjata na Diesel motorite na BMW so 2.0 4 cilindri i sve ke ti stane jasno kolku e VAG nazad so Diesel tehnologijata.
Samo kako sporedba BMW Motorot B47 go ima vo varijanta so 2.0 170Kw i 500Nm so twin turbo tehnologija.
Vo Audi go vgraduvaat najjakiot so 140kW
Zgora nad toa ovoj model Ea288 e eden od najpogodenite so Diesel Gate skandalot taka da ne se znae toccno kolkavi mu se izduvnite stetni gasovi i sto sve ne treba da se vgradi da bide Euro6d.
Taka da ako zemas Diesel 4 cilindri treba da poglednes BMW ili Mercedes.
Za benzinci isto taka VAG ne se najdobri.