Епа оди на свадба во тренерки, и оди на свадба во одело. Покомфорно е во тренерки, ама поубав си во одело.
На свадба идеш 2 пути годишно ( ако ти се заредат, може и 10 упм ) а, у кола си секој ден. Нашите „идеални“ коловози плачат за тврдо подвозје. Труцкање до „стоиедно“
Секако дека то све лепо, ма прелепо изгледа, ама треба да се постави и компромис на практичност, и секако финансии, од аспект што што понизок профил на штопоголем бандаш равно е на турбо цена, а можноста за сјебуење гума, те чека на секоја чекор.
Тука секако игра улога и возраста на возачот, кој што како старее, иде према практичност и секако комоција на возење. А месестата гума, и стандарно подвозје, токму и тоа го даваат, за компромисот на влегуење у кривина ко аутомен.
На жена ми 6ката со 1.4 TSI 122 мотор, има 15ки стандард бандафчиња. На класниот 16ки. Во бензинецов не се осеќам несигурно во поглед на лежење на брзини над 160, а верувам не би се осеќал несигурно ( или посигурно ) ни на таа брзина кај класниот. АМА ( ова со големи ) разликата е огромна во тврдината кај класниот, иако не верувам дека дизел/бензин 6ката имаат разлики во подвозје.
Резултат е очигледен од аспект на комоција во возење во бензинецот, а сепак е како хокејарски пак коа треба да “се покаже“
Е да, алу 15ките не се така лични....ама на свадба, изненадуваат токму тие најлабаво облеченте, коа ке свртат некое, кое никој друг не го знае...... и да... сите на крај испотени се враќаат дома