Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 294763 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #870 на: 04 Декември 2014, 19:11:52 pm »
Решението е софтверско исклучување и хардверско затупување. Поефтино е од нов дел, башка во усисна грана влага само чист воздух.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #871 на: 04 Декември 2014, 19:21:47 pm »
Нека мерат издувни гасови како што треба мало морген ќе го затапиш. Гаранцијата завршила работа, издувај го почесто, а ако се менуваш со Рики тогаш и осмата турбина не ти гине.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #872 на: 04 Декември 2014, 19:24:01 pm »
Утре ќе знам точно што се десило - дали стварно е запушено или е некаков друг дефект.

Ми кажаа дека бројот на делот е нешто изменет и дека и самиот дел е нешто изменет. Видеќемо.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #873 на: 04 Декември 2014, 19:26:39 pm »
Аха, веројатно се правел во Кромберт&Проктер Гембл во Македонија. Заспал тој слабо платениот вмровец а контролата на квалитет била на Широк сокак цела вечер кафе пијала.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #874 на: 04 Декември 2014, 19:57:31 pm »
Тоа е премногу технолошки напреден дел за да го изработуваат. Најдобро дај им жици да плетат

Инаку ЕГР нема којзнае какво влијание врз издувните гасови, повеќе е за да побрзо загрее моторот (со топлиот воздух од ауспух) а со тоа и смалување на потрошувачката која е најголема во тој процес.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #875 на: 04 Декември 2014, 20:26:42 pm »
Јас мојот го тапев и на крај тоатлка го отапев. Уште го возам со MCF, ме мрзи да одам да го збришат од сеќавање на екуто. 

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #876 на: 05 Декември 2014, 11:02:14 am »
Тоа е премногу технолошки напреден дел за да го изработуваат. Најдобро дај им жици да плетат

Инаку ЕГР нема којзнае какво влијание врз издувните гасови, повеќе е за да побрзо загрее моторот (со топлиот воздух од ауспух) а со тоа и смалување на потрошувачката која е најголема во тој процес.

Грешка си :)
Има и тоа како влијание врз издувните гасови. Она што не согорело доволно (азотни оксиди) и треба да се испушти во атмосферата се враќа повторно во циклусот за да се намали емисијата на истите.

Цитат
The EGR valve is vital to your car's emission controls. Exhaust gas recirculation helps to keep huge amounts of unburned fuel from being released into the atmosphere. This unburned fuel is thought to be a huge contributor to greenhouse gas build-up. That's why an EGR system became mandatory on all new vehicles some time ago.

Цитат
When the EGR valve goes bad, it must be replaced. Unlike some emissions control devices that can go bad without affecting the drivability of the car or truck, a bad EGR valve can really affect the engine's performance, or even cause it to stop running altogether. The good news is you can clean it.

http://autorepair.about.com/od/glossary/gr/def_egr-valve.htm

Цитат
In internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines. EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. Exhaust gas is routed back into the combustion chamber because the exhausted air is much hotter than the intake air. EGR works by diluting the N2 and providing inert gases to combustion (CO2 primarily) to act as an absorbent of combustion heat to reduce peak in cylinder temperatures. NOx is produced in a narrow band of high cylinder temperatures and pressures.

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #877 на: 05 Декември 2014, 15:05:04 pm »
Шулц е повторно дома. Сменет EGR, проблем имало со електрониката на самиот EGR, иначе бил чист и граната била чиста. Мислам дека помирно работи.

Трошок: Нула денари.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #878 на: 05 Декември 2014, 15:08:39 pm »
Штом се завршило безболно, да се подјебаваме малце:

Админ префрли во "Квалитетот на VW" ;D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #879 на: 05 Декември 2014, 15:22:09 pm »
Шулц е повторно дома. Сменет EGR, проблем имало со електрониката на самиот EGR, иначе бил чист и граната била чиста. Мислам дека помирно работи.

Трошок: Нула денари.
Hehe, znaci istiot problem kako kaj mene so Meganot. Ova a interesno i ne e prv slucaj da procitam kade sto ne e prljav mehanickiot del na EGR-to tuku elektronikata zatoa sto nekako prljavstina vlegla vnatre i napravila problem. Interesno.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #880 на: 05 Декември 2014, 20:01:16 pm »
Ние со голд мембер кард нормално дека 0 ќе плаќаме :D
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #881 на: 05 Декември 2014, 23:26:47 pm »
Мој предлог: Менувај се со Рики на 3 месеци по неколку дена за да немаш проблеми со егр.

Тогаш па турбини ќе мења.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #882 на: 12 Јануари 2015, 11:44:14 am »
Голфчето уредно регистрирано.

- Задолжително осигурување (Winner): 7085 денари.
- Каско (со 500 евра франшиза, Winner): 9130 денари.
- Фонд за (дупки на) патишта: 2881 денар.
- Налепница (ж'та, Кавадаречка): 60 денари.
- Технички преглед и останати ситници (ПСС): 2712 денари.

Вкупно: 22048 денари.

Пријатно сум изненаден од поевтинувањето на каско полисите во Винер. 150 евра е одлична цена за мирна глава.

Како и секогаш, одлична услуга и супер однос во Winner. Во ПСС завршив работа за 20 минути, али изгубив саат време на шетање натаму-наваму до банка да платам за фонд за патишта и налепница. На технички си пројде колата без никакви проблеми, измерија издувни гасови (пријатно изненадување) и сè си беше во најдобар ред.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #883 на: 12 Јануари 2015, 11:47:34 am »
Зошто до банка? Нели во ПСС се си плаќаш на шалтер?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #884 на: 12 Јануари 2015, 11:56:35 am »
За правни лица мора да се плати во банка. :/