Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 306291 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1605 на: 27 Јули 2022, 11:46:08 am »
Пред некое време компресорчето фабричко од колата ми притреба, го уштекав и инстантно ми изгоре осигурач.
Нормално, нормално. Јас го користам со 60W адаптер 220V/12V за пумпање на статични места со штекер. А инаку во кола брцање строго прекрстен и со мижење.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2266
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1606 на: 27 Јули 2022, 11:53:27 am »
Нема логика да се крстите за секое вклучување на компресор, ако е квалитетно и не-фуш бренд.
Или го вклучувате на изгасена кола.

Имам MaxPuls компресорче, на четири различни коли и над 100 пати (реална бројка) вклучено - напумпано гума/и - исклучено.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1607 на: 27 Јули 2022, 11:56:36 am »
Фала богу дека е фуш, мислам...

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7069
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1608 на: 27 Јули 2022, 11:58:39 am »
Чисто се сомневам дека компресорот може да направи протисок как резервна (тенка) од 4.2 бари колку што е пропишано.
Инаки, јас секогаш си имам шипка кај клучот како лост

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5629
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1609 на: 27 Јули 2022, 12:13:22 pm »
И јас си носам до седиште, малце така гумирана е како пендрак ама проаѓа и за лост :)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2266
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1610 на: 27 Јули 2022, 12:18:04 pm »
Чисто се сомневам дека компресорот може да направи протисок как резервна (тенка) од 4.2 бари колку што е пропишано.

Се зезаш нешто, зошто да не направи? Не се пумпа гума за камион до 4.2  :)
Ако е ептен издишана, треба да се направи мала пауза во пумпањето да не прегори компресорот. Си пишува на самите упатства дека треба максимално 20-30 минути да работи нон-стоп.

Од 2.2 на 3.2 оди за 5-6 минути. Проверено безброј пати.
И тоа на поголема гума во димензии (17") од овие резервните (а со тоа автоматски е потребно повеќе време да се исполни просторот).

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7069
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1611 на: 27 Јули 2022, 13:07:46 pm »
Види, ја зборам за оние компресорчиња од 500 ден, имам и го баталив, каде за базен ме го биваше, не за гума.
Сигурно има некои подобри но се сомневам дека можат толку голем притисок да направат. Од 3.2 до 4.2 има разлика инаку се согласувам дека и со 3.2 ќе се заврши раб до бензиска.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1612 на: 27 Јули 2022, 14:46:55 pm »
Се дешава, битно си средил, мада мислам дека подолго си ја возел издишана чим ти се искинала.
Туку незнам што ти се другите гуми, ама приметуваш разлика во бучава кај Барумот ? Глупо прашања ама во директна споредба со друга гума дали може да се примети разлика во бучавата ?

Искрено, не можам да споредам. Во моментов три се Continental PremiumContact 6, една е Barum Bravuris 5 HM. А и возев со спуштено задно седиште пошто точак носам, па само по себе си имаше повеќе бука во колата.

Ќе ја истерам оваа комбинација сезонава, па здравје следната година ќе си купам нови летни гуми.

--

Најголемиот проблем е да ги отштрафиш штрафовите стегнати од македонски вулканизери. Штом тоа биднало, веќе натаму процедурата си е позната. Кључ и цевка 70-100цм едино превентивно.

Таман си беа стегнати, немав никаков проблем.

Најголемиот проблем е да ги отштрафиш штрафовите стегнати од македонски вулканизери. Штом тоа биднало, веќе натаму процедурата си е позната. Кључ и цевка 70-100цм едино превентивно.

Mислам дека класниот во Мотоцентар последен пат му ги заштрафуваа, со момент-клуч.
Кога беше за третманот на гумите/бандажите во Ист Гејт.

Затоа лесно прошол :)

Јеп.

Плус, и правилно ги стегнаа (со момент-клуч) во сервисот во Гевгелија каде што ја монтирав новата. Гума Бренд, максимална препорака.

То ми е најголемиот страв ко ќе тргам за Мк или обратно, немам резервна, само пумпа на 12в и членство во Адак.

Имаш и кит за репарирање.

Иначе можиш да си купиш резевна 17 ка. Има по огласи.

Кит за репарирање не бркаше работа кај мене. Гумата беше искината.



Во секој случај, научената лекција тука е - проверувајте си ги резервните гуми. Сигурен сум дека скоро никој тука не ја проверил резервната во изминатава година. Да беше таа проверена и напумпана како што треба, уште полесно ќе завршев работа и немаше да чекам АМСМ. А ден пред да тргнам ги пумпав гумите и празен ми беше багажникот, можев да ја проверам. Дури ми текна после пумпањето.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7853
  • Плинаш!!!
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1613 на: 27 Јули 2022, 14:52:26 pm »
Јас ја проверив минатата недела пред одење на одмор. Издишана беше на 0.9 бари. Ја напумпав до 3 бари, ама немора да затреба.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2266
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1614 на: 27 Јули 2022, 14:59:12 pm »
Опаа класен, исто патиче во иста боја носиме.
Многу удобна и лесна, барем за моиве широки стапала (ем 45 број сум).
И она што сум забележал - некако ги форсирам баш овие кога возам подолго.

Дури се мислев едно време и црни (со бело знакче) да земам за црни комбинации.

edit - Сепак не се истите, а толку личат.
Nike Venture Runner ги имам јас.
Tвоиве се MD Runner 2  ;D
« Последно менување: 27 Јули 2022, 15:09:25 pm balanar »

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9046
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1615 на: 27 Јули 2022, 15:01:13 pm »
Ja od ovie 3 para naednash kupiv, koa barash ke nema

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7111
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1616 на: 27 Јули 2022, 16:01:46 pm »
А море, пумпата не ја носеше?

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3524
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1617 на: 27 Јули 2022, 16:20:05 pm »
Еднаш месечно проверувам резервна, затоа што доста често патувам, односно проверувам од кога ми се случи истово и на мене кај Јагодина пред 4год. при 160кмч предна лева, не сакам да се потсетувам како успеав да се извадам, плус и долга десна кривина беше...хаос

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1618 на: 27 Јули 2022, 16:36:07 pm »
Еднаш месечно ни гумите на кола не ги проверувам, не па резервната. Но не е дека никогаш не ги проверувам. Минимум 2 пати годишно, а некогаш и почесто. Пред одмори обавезно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6490
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1619 на: 27 Јули 2022, 16:52:44 pm »
Е затоа во официјален сервис постои чеклист и мене лично на секој сервис ми проверуваат притисок на резервно тркало. Ама дека во порше некој тоа го прави не сум сигурен.