Автор Тема: Automatic vs Manual transmission  (Прочитано 58773 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #15 на: 12 Јануари 2012, 22:58:52 pm »
За правење мерак, мануелен, пошто нејќам некој софтвер или што и да е, да биде одговорен за мојот начин на возење, особено коа сакам меракот да си го праам. За голема лимузина, или евентуално, строго за градско возило, може аутоматик, го олеснува и релаксира (колку-толку) возењето.

Не сакам мењачи со палки на волан, ме нервираат.

Апсолутно преферирам мануелен :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен TSI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #16 на: 12 Јануари 2012, 23:09:12 pm »
Ај малку гледано од "повисоко" ама исто е.

Овој камион што сега го возам (веќе 5 година) е со автоматски менувач, 12 брзини. Претходно исто толку време возев со мануелен менувач, исто 12 брзини.
Разлика: небо и земја.

На автопат е сеедно нели ,ама 12 брзини да ги менуваш на некој захтевен пат каде постојано треба шалтање добро ќе се испотиш.
Е сега со автоматскиов сосема друга приказна е. Мозокот на пасење, рацете на волан, (немора десната цело време да ти биде на менувач) си разгледуваш природа и само гас. Милина.

Нема  шанси да ме убеди некој дека во нешто е подобар мануелниот од автоматски менувач.
Толку од мое искуство.
Мислам дека и тука се работи за роботизиран мануелен менувач, а не стандарден аутоматик со вискозни ламели. :)  Поправи ме ако грешам...

Точно така. Се разликува од обичен мануелен менувач по тоа што овој нема синхрони, значи поедноставен е, има помалку делови, полесен е и со помали габарити.
Нема кумплунг, се е автоматски од А до Ш а секако постои можност и мануелно да се менуваат брзините. Инаку неверојатно е брз и толку течно ги менува брзините, дури некогаш неможеш ни да осетиш.

А да VOLVO е.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #17 на: 13 Јануари 2012, 00:06:06 am »
Автомацки е катаљарда пати боље од мењуелен. А за на_трки ко шо рече Веле, рачка си е рачка.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5518
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #18 на: 13 Јануари 2012, 02:08:18 am »
Manuelen,
pa posle toj so palki na volan, ne znam pa mene bas mi e toa interesno.

Ali manuelen si e manuelen, so avtomatik se osekam kako da upravuvam nekoj mashina za obrabotuvanje.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #19 на: 13 Јануари 2012, 02:26:01 am »
На форумов никој нема кола со автоматски мењач ;D

Отсутен Macedon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 63
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #20 на: 13 Јануари 2012, 06:15:50 am »
Моите родители купија кола од Германија со автоматски мењач. Се работи за opel astra f-cc 1.6,  75ks 1996 год. Јас тогаш првпат седнав да возам кола со автоматски мењач, постојано ми леташе раката накај мењачот и го барав кумплугот со ногата :P и најискрено да ви кажам автоматски мењач е рај, како за градска вожња, така и за на автопат. Не се замараш ама баш ич ич. Стискаш гас и цепај. левата нога комотно можеш да ја извадиш од прозор да ти се луфтира :P Колата си шалта брзини перфектно, и нај нај прецизно. Е сеа кога сакаш нагло да тицнеш некој стискаш педалата, во тој момент мењачот сам прешалтува брзина наназад и колата прима и влече како луда, а ти имаш максимална контрола на воланот, и максимално си концентриран на сообракајот околу тебе. Па така да јас мислам дека автоматски менувач е многу подобро од мануелен.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #21 на: 13 Јануари 2012, 07:57:08 am »
DSG да, класичен автоматски јок

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #22 на: 13 Јануари 2012, 09:03:18 am »
Prost, ednostaven manuelen menjac..po moznost 6 ka.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #23 на: 13 Јануари 2012, 09:16:50 am »
Би се сложил со Велештрумф - за во град, аутоматик е полесен, особено ако возите низ гужви секој ден. Но мојот избор секогаш ќе биде рачен менувач. Аутоматик е ок, особено DSG, но не би.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #24 на: 13 Јануари 2012, 09:20:28 am »
Би се сложил со Велештрумф - за во град, аутоматик е полесен, особено ако возите низ гужви секој ден. Но мојот избор секогаш ќе биде рачен менувач. Аутоматик е ок, особено DSG, но не би.



Што бе не? :) Не ти се бендиса Аудката?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #25 на: 13 Јануари 2012, 09:36:50 am »


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #26 на: 13 Јануари 2012, 09:40:46 am »
а ти имаш максимална контрола на воланот, и максимално си концентриран на сообракајот околу тебе.
Хехе, па ти и кога шалташ си максимално скнцентриран на сообраќајот. Тебе зар ти треба концентрација кога шалтуваш?

Јас не знам што да кажам, затоа ја отворив темава. Јас имам love it & hate it и кај мануелните и кај аутоматските менувачи. Некогаш си велам камо спарков да имаше сега аутоматик, а некогаш велев лелеее г’с би дал Мерцедесов S350 сега да има мануелен. Што знам.
Индиферентен сум.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #27 на: 13 Јануари 2012, 09:43:14 am »
Сите се затрчавте како некој да ве праша каков сакате  :D

Јас аутоматик немам возено.

Симо почна убаво со ситни детаљи, во границите на моето знаење класичен аутоматик мења скоро он кога сака, + типтроник имаш опција и на +/- да мењаш рачно, може понатаму да го дообјасните ДСГ и некој друг шо не го спомнав... имам сретнато поим секвенционален типтроник??? Се имам возено во Мерцедес Ц180 компресор, купе 2 врати, и колку шо знаеше газдата да објасни, на крајот на гас педалот имало некој прекидач кога ќе стапнеше цигла мењачот мењаше над 7000рпм - Формула  ;D тогаш имав чувство НФС низ автокоманда со 200км/х возевме, исто имаше и типтроник опција...

Продолжете постручно кој може и знае или искусил...

Аутоматик + типтроник или слично понова технологија дефинитивно е мојот следен избор.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #28 на: 13 Јануари 2012, 09:49:38 am »
тоа стапнувањето не е на прекидач тоа е kick down функција, ако грешам нека ме исправи некој

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #29 на: 13 Јануари 2012, 09:53:42 am »
ДСГ е автоматски менувач со двоен куплунг. Нема лигавост при менувањето и прикачувањето на ламелите, како кај торк конверторот на обичен ауто мењач.