Автор Тема: Skoda Octavia Diesel 15.710 e  (Прочитано 67821 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #150 на: 23 Јануари 2012, 09:57:43 am »
Зашто у темава НАЈМАЛКУ се збори за Skoda Octavia Diesel 15.710 e??
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #151 на: 23 Јануари 2012, 09:59:17 am »
Зашто у темава НАЈМАЛКУ се збори за Skoda Octavia Diesel 15.710 e??
се исцрпи :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #152 на: 23 Јануари 2012, 09:59:25 am »
Togas ti Zero imas problemi so logikata.


p.s
se nadevam deka tvojot 2.0 TDI verno ke te sluzi.

Благодарам, и јас.

А зошто не се гледаат статистиките на % на пријавени дефекти. Имавме во темата за најдоверливи возила таков тест направен од ADAC и според нив VW беше негде во просек или подоле, а Јапанците беа на врвот. За Хондаи не сум сигурен, ама сигурен сум дека беа над VW.

А на истата тема имаше направено и испитување колку сопствениците на возила во Германија се задоволни од своите автомобили. Од VW беа многу незадоволни. Така да, тие статистики и не се така не-релевантни.

Toa е веќе релевантно.

EDIT: Еве, брзинско гуглање за 2011 (значи, најтазе) Germany Vehicle Satisfaction Survey ми најде репорт од JD Power за задоволност на купувачи во Германија.



На прво место е Волво (технички, Кинески бренд). Шкода е изедначена со Ауди. Volkswagen е на самиот просек. Chevrolet, претставникот на најголемиот производител во светот е на последно место.

Целиот извештај во PDF.


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #153 на: 23 Јануари 2012, 10:30:39 am »
Не знам колку е релевантна таа евалуација направена на помалку од 20000 сопственици на возила на разни марки...

За мене се релеванти тестирањата направени на околу 8 милиони возила од страна на TÜV, кои се сериозна организација која не се заебава со лажирање на податоци. Тестираат возила од сите брендови со различни старости од 1 до 10~11 години. Рангирањата може да се најдат овде: http://www.anusedcar.com/.

Според нив VW е под просек, а Шкода е подобра од нив. Најквалитетни од VAG, кои можат да парираат на јапанците се Porsche. Ауди е над просек, но не е блиску до врвот.

Хондаи се доста под просек, со многу модели на дното, што е логично кога ќе се земат во предвид кантите кои ги продаваа во минатото. По 7-8 години ќе дојде до израз напредокот и подобрувањата кои ги направија во изминативе 2-3 години и кои допрва ќе ги направат.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #155 на: 23 Јануари 2012, 10:40:08 am »
Customer Retention != Customer Satisfaction.

А темава за Хјундаи е?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #156 на: 23 Јануари 2012, 10:43:08 am »
Sopstvenicite treba da se zadovolni od svoeto vozilo za povtorno da go kupat, no vo pravo si, toa e druga kategorija. Da se potsetime samo 2010:
http://www.motoring.co.uk/car-news/hyundai-i30-uk-s-most-satisfying-car_19517

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #157 на: 23 Јануари 2012, 10:52:32 am »
http://www.time.mk/read/4e642400fa/c307c4dbee/index.html

Рекордна година за „Фолксваген“.

Цитат
„Фолксваген“ патнички возила ја заврши 2011 година со нов рекорд на продажбата: За прв пат во период од една година брендот испорача 5,1 (претходната година 4,5) милиони единици ширум светот, што е пораст од 13,1%.

„Фолксваген“ патнички возила остварија голема добивка во минатата година, пред се со свежите, иновативни и еколошки модели. „Нашите нови возила, како: „Пасат“ (Passat), „Џета“ (Jetta), „Буба“ (Beetle), и „Ап!“ (Up!), имаат одличен почеток со оглед на тешките пазарни услови - услови кои ќе бидат голем предизвик за 2012 година ", изјави Кристијан Клинглер, член на управниот одбор за продажба во Волфсбург.

Профитабилните настапи се на клучните пазари кои се во раст. За првпат досега, повеќе од 1,72 милиони возила (претходната година 1,51), или зголемување од 13,8 %, е регистрирано во Кина за минатата година. Во САД „Фолксваген“ испорача 324.400 возила (претходната година 256.800), или зголемување од 26,3%.

Во Северна Америка е забележан пораст од 22,2% (496.700 возила), а 2,2% е зголемувањето на пазарот во Јужна Америка, со 772.800 продадени единици. Во Русија испораките изнесуваат 118.000 единици (2010 година: 58.900 единици). Повеќе од двојно е зголемена продажбата и во Индија во минатата година на 76.100 возила, од 30.300 во претходната година.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #158 на: 23 Јануари 2012, 17:13:00 pm »
Дај баталети ги статистиките....... Апсолутно не се значајни за корисниците, еве ќе се земам  јас за пример.
Можно е брендот со најдобри резултати за мене да е најлош, а оној со најлоши најдобар за мене.
Така да доста се замарате со глупости......
Искрено за мене моментално покрај БМЊ е39 2х Мерцедес W211 и хѕундаи аццент најдобра кола ми е кршот полонез 1.9 дизел.
Е ај убедиме дека не е така............


Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #159 на: 23 Јануари 2012, 17:30:12 pm »
Абе не зезај. Оставија со дизел мотор, без волан и без тркала за 15+ иљади евра?!?!? Па за 15 ќе земеш што сакаш со дизел мотор и со пун к*рац опрема.

Гојдо за која Октавија зборите - оваа што оди на акција од 15.500 или оваа сега што во 2012 ќе оди под ознаката Tour со предница пред фејслифтингот?
15710 евра за стариот модел.

Ако станува збор за таа на акција со 1.9 ТДИ ПД 105, тогаш станува збор значи за истата што кратко јас ја имав
Не е истата. Оваа која се нуди нема клима, никаде нема електрика на прозори, нема радио, нема далечинско за отклучување, нема металик боја, нема раткапни, нема патосници. Од набројана опрема според ценовникот на Шкода има: волан, седишта, 4 тркала и светла.

Што се однесува до TSI. Имам пријател кој има Passat 2009 со 1.4TSI 122КС и досега има поминато над 50.000 без проблем, што е смешна километража за да се пофали моторот како добар и издржлив. Во секој случај Пасатот е забележително поагилен од мојата Мазда 6 1.8 120КС која троши сигурно 20% повеќе од Пасатот.

Од друга страна, знам и луѓе кои имале проблем со TSI на многу мала километража, а еден од нив е и Ате Дог со Рамстор 1.2TSI.

Од трета страна, на работа имаме 100-тина Половци 2007 и 2008 со 1.4 ТДИ ПД кои би ги опишал како ефтина пластикарија со ѓубре под хауба. Во принцип ретко кое од нив има поминато 100.000км, а пола од нив пуштаат црн чад како приватна 23-ка од 60-тите и имаат изгубено добра порција од снагата. Во мојот оддел, половците се чуваат како свои возила, а сепак сите внатре тропкаат и крцкаат како да се стари 20 години. Без исклучок, сите брмчат погласно од булдожер, а секое ладно утро кога палам поло се плашам да не ги искршам прозорците на околните објекти. Тврди на возење до степен на секое дупче да ти скршат бутна коска и кичма. Единствено кое ми се допаѓа кај нив е само снагата која ја нудат за максималните 70КС и 80КС. Никогаш не би го купил, дури ни ко печеснаесто возило.

Од четврта страна, имаме и Фобии караван 2007 и 2008 со истиот 1.4ТДИ ПД 70КС мотор со опремата на акцискава Оставија (без електрика на прозори, без радио, без клима, без далечинско за централна) со дополнително вградени клима и афтер-маркет радио. Ти се дамбетер од Половците во поглед на крцкањето, не се тврди како Половците, но не се ни осеќа снагата како кај Полото, најверојатно поради тежината и габаритот. Ова не би го купил подеднакво колку и Поло. Не знам какви се поновите Фобии, ама не верувам дека нешто драстично е променето.
Гојдо мноооогу си грешка за тоа што октаивата нема клима, радио нема електрични стакла, цената е акциска на тој модел и е со опрема ambinte со дополнителна опрема, дај прво читајте поубаво па после изнесувајте мислења...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #160 на: 23 Јануари 2012, 17:37:11 pm »
Дај баталети ги статистиките....... Апсолутно не се значајни за корисниците, еве ќе се земам  јас за пример.
Можно е брендот со најдобри резултати за мене да е најлош, а оној со најлоши најдобар за мене.
Така да доста се замарате со глупости......
Искрено за мене моментално покрај БМЊ е39 2х Мерцедес W211 и хѕундаи аццент најдобра кола ми е кршот полонез 1.9 дизел.
Е ај убедиме дека не е така............


Многу јасно.
Абе не зезај. Оставија со дизел мотор, без волан и без тркала за 15+ иљади евра?!?!? Па за 15 ќе земеш што сакаш со дизел мотор и со пун к*рац опрема.

Гојдо за која Октавија зборите - оваа што оди на акција од 15.500 или оваа сега што во 2012 ќе оди под ознаката Tour со предница пред фејслифтингот?
15710 евра за стариот модел.

Ако станува збор за таа на акција со 1.9 ТДИ ПД 105, тогаш станува збор значи за истата што кратко јас ја имав
Не е истата. Оваа која се нуди нема клима, никаде нема електрика на прозори, нема радио, нема далечинско за отклучување, нема металик боја, нема раткапни, нема патосници. Од набројана опрема според ценовникот на Шкода има: волан, седишта, 4 тркала и светла.

Што се однесува до TSI. Имам пријател кој има Passat 2009 со 1.4TSI 122КС и досега има поминато над 50.000 без проблем, што е смешна километража за да се пофали моторот како добар и издржлив. Во секој случај Пасатот е забележително поагилен од мојата Мазда 6 1.8 120КС која троши сигурно 20% повеќе од Пасатот.

Од друга страна, знам и луѓе кои имале проблем со TSI на многу мала километража, а еден од нив е и Ате Дог со Рамстор 1.2TSI.

Од трета страна, на работа имаме 100-тина Половци 2007 и 2008 со 1.4 ТДИ ПД кои би ги опишал како ефтина пластикарија со ѓубре под хауба. Во принцип ретко кое од нив има поминато 100.000км, а пола од нив пуштаат црн чад како приватна 23-ка од 60-тите и имаат изгубено добра порција од снагата. Во мојот оддел, половците се чуваат како свои возила, а сепак сите внатре тропкаат и крцкаат како да се стари 20 години. Без исклучок, сите брмчат погласно од булдожер, а секое ладно утро кога палам поло се плашам да не ги искршам прозорците на околните објекти. Тврди на возење до степен на секое дупче да ти скршат бутна коска и кичма. Единствено кое ми се допаѓа кај нив е само снагата која ја нудат за максималните 70КС и 80КС. Никогаш не би го купил, дури ни ко печеснаесто возило.

Од четврта страна, имаме и Фобии караван 2007 и 2008 со истиот 1.4ТДИ ПД 70КС мотор со опремата на акцискава Оставија (без електрика на прозори, без радио, без клима, без далечинско за централна) со дополнително вградени клима и афтер-маркет радио. Ти се дамбетер од Половците во поглед на крцкањето, не се тврди како Половците, но не се ни осеќа снагата како кај Полото, најверојатно поради тежината и габаритот. Ова не би го купил подеднакво колку и Поло. Не знам какви се поновите Фобии, ама не верувам дека нешто драстично е променето.
Гојдо мноооогу си грешка за тоа што октаивата нема клима, радио нема електрични стакла, цената е акциска на тој модел и е со опрема ambinte со дополнителна опрема, дај прво читајте поубаво па после изнесувајте мислења...
Не е продадена ниесна без клима или радио или ЕС и остало. Исто како што VW нуди масивни попусти или додатна опрема гратис.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #161 на: 23 Јануари 2012, 17:42:02 pm »
15710 е акциската цена за основната Оставија со опрема: волан, 4 тркала со гуми, светла, седишта...Ако сакаш да земеш нормално опремена, т.е. со клима, радио, централна со далечинско и металик боја ќе треба да почнеш со почетна цена од 18850 за 1.6TDI. СуперБ со истиот мотор и исто ниво на опрема чини 19840, т.е. 990 евра повеќе, а тоа се 5% разлика во цена.

А ако некој се возел во СуперБ и се возел во Оставија јасно му е е разликата помеѓу тие две возила.
редовна цена на таа октавиа е 18100-18200 евра...

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #162 на: 23 Јануари 2012, 17:54:04 pm »
Еве цена за Флуенс пред нова година,тоа што е со плаво е сериска опрема,значи се за 16450е.

Извинете за големината на сликава,морав за да биде по читко.
Ај вака,многу беше голема така!

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
завршна обработка е катастрофа, плус тоа не верувам на квалитетна кола која се прави во турција, не би ја купил у никој случај...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #163 на: 23 Јануари 2012, 19:04:40 pm »
fluence има 1.5dci со 86 кс а октавиата 1.9tdi со 105

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #164 на: 23 Јануари 2012, 19:05:49 pm »
fluence има 1.5dci со 86 кс а октавиата 1.9tdi со 105
Супер се и двата, за својата намена (најефтин дизел во понудата) си вршат работа.