Автор Тема: Skoda Octavia Diesel 15.710 e  (Прочитано 68397 пати)

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #135 на: 23 Јануари 2012, 01:26:10 am »
Незнам зошто го нарекувате хејтање ако некој кажал дека германскиот(ср**е) народен автомобил се расипал,или некоја серија не се покажала,или дека некој е незадоволен од истиот... ;D
Pa zasto ednostavno na najdobriot brend toa ne smee da mu se sluci, zatoa go posocuvame.
Tie sto vikaat deka e najdobro tokmu toa sakaat da ni dokazat, deka se nerasiplivi.
Непостои нешто како најдобар бренд на коли. Најдобар за кого???
Пости најуспошен бренд изразен во заработка за компанијата што ништо не значи за тој што си ја купил колата.
За мене најдобро е хундаи, за тебе мицибуши за Дени ВЊ и така ....
Утре може да се премислиме.


Nie mozeme da se predomislime, ali LP i Deni.......nikako!!!

hehehehe LP do vcera Corsa i Dizel, denes Hyundai benzine, utre ne se znae.... ako kupi SsangYong togas so pavime...... hehehehehehe

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #136 на: 23 Јануари 2012, 01:26:29 am »
Ако станува збор за таа на акција со 1.9 ТДИ ПД 105, тогаш станува збор значи за истата што кратко јас ја имав и барем за мене е многу подобар избор од Флуенс со 1.5дци, или Астра со 1.7 ДТИ, а да не зборам за Линеа со 1.3 дизелот......Единствено што оваа акцискава треба бар 500 евра да иде подоле + 16 алуминим бандажи да стават. Ја имав кратко време и ден денес кога ќе се сетам, жалам што ја заменив за Голф 6, каде, каде поквалитетна, а кој се сомнева нека влезе во Октавијава и новата Џета - разлика во квалитет - небо и земја, нормално во корист на Шкода (тоа ќе ви го кажат и самите дилери во Порше).


инаку има солидна опрема - впрочем еве некој слики од “мојата бивша“ - така што за класичен автомобил со веќе не знам колку години не многу изменета линија - не изгледа воопшто лошо::

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ама се ова вреди да се плати, ако под хауба го има 1.9 ТДИ ПД 105

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Зашто си ја заменил????

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #137 на: 23 Јануари 2012, 01:26:48 am »
Незнам зошто го нарекувате хејтање ако некој кажал дека германскиот(ср**е) народен автомобил се расипал,или некоја серија не се покажала,или дека некој е незадоволен од истиот... ;D
Pa zasto ednostavno na najdobriot brend toa ne smee da mu se sluci, zatoa go posocuvame.
Tie sto vikaat deka e najdobro tokmu toa sakaat da ni dokazat, deka se nerasiplivi.
Непостои нешто како најдобар бренд на коли. Најдобар за кого???
Пости најуспошен бренд изразен во заработка за компанијата што ништо не значи за тој што си ја купил колата.
За мене најдобро е хундаи, за тебе мицибуши за Дени ВЊ и така ....
Утре може да се премислиме.


Nie mozeme da se predomislime, ali LP i Deni.......nikako!!!

ЛП еднаш се премисли за дизелот, а дај му на Дени некое  добро  БМЊ па да видиш :)
Или Мечка.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5554
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #138 на: 23 Јануари 2012, 01:28:26 am »
Незнам зошто го нарекувате хејтање ако некој кажал дека германскиот(ср**е) народен автомобил се расипал,или некоја серија не се покажала,или дека некој е незадоволен од истиот... ;D
Pa zasto ednostavno na najdobriot brend toa ne smee da mu se sluci, zatoa go posocuvame.
Tie sto vikaat deka e najdobro tokmu toa sakaat da ni dokazat, deka se nerasiplivi.
Непостои нешто како најдобар бренд на коли. Најдобар за кого???
Пости најуспошен бренд изразен во заработка за компанијата што ништо не значи за тој што си ја купил колата.
За мене најдобро е хундаи, за тебе мицибуши за Дени ВЊ и така ....
Утре може да се премислиме.


Nie mozeme da se predomislime, ali LP i Deni.......nikako!!!

ЛП еднаш се премисли за дизелот, а дај му на Дени некое  добро  БМЊ па да видиш :)
BMW ne, ali nekoj dobar Merc, i odma ke se premisli....bar kolku sto pamtam.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #139 на: 23 Јануари 2012, 01:30:48 am »
Некат Бмњ занае да биде подобар од Мечка зависи ...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9031
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #140 на: 23 Јануари 2012, 07:52:16 am »
Ако станува збор за таа на акција со 1.9 ТДИ ПД 105, тогаш станува збор значи за истата што кратко јас ја имав и барем за мене е многу подобар избор од Флуенс со 1.5дци, или Астра со 1.7 ДТИ, а да не зборам за Линеа со 1.3 дизелот......Единствено што оваа акцискава треба бар 500 евра да иде подоле + 16 алуминим бандажи да стават. Ја имав кратко време и ден денес кога ќе се сетам, жалам што ја заменив за Голф 6, каде, каде поквалитетна, а кој се сомнева нека влезе во Октавијава и новата Џета - разлика во квалитет - небо и земја, нормално во корист на Шкода (тоа ќе ви го кажат и самите дилери во Порше).

инаку има солидна опрема - впрочем еве некој слики од “мојата бивша“ - така што за класичен автомобил со веќе не знам колку години не многу изменета линија - не изгледа воопшто лошо::

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ама се ова вреди да се плати, ако под хауба го има 1.9 ТДИ ПД 105

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Вака или така овој мотор најверојатно засега ке остане најдоброто што го направиле VW

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #141 на: 23 Јануари 2012, 08:59:48 am »
Prvo, da ne sirite dezinofrmacii za LP.

1. Seuste sum najgolem diesel-head na forumot, ednostavno nemav pari da doplatam za dosta poskapata dizel izvedba. Benzinecot e sranje nevideno, sekogas bi odbral dizel pred benzinec, ok?
2. Ne sum ist kako FehlerWagen Oberstammführer. Jas samo prezenitram fakti, vesti i linkovi. Ne negiram nisto, nitu ubeduvam. Bas bi sakal nekoj da postira crni hroniki za H. Jas samo vi go dolovuvam momentot na Hyundai, koga stanuva najgolema marka vo svetot...i nema kvarovi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #142 на: 23 Јануари 2012, 09:11:51 am »
@ Deni - Golf 5 ТСи уништуваат од возење во Грција и Хрватска Марче.

За Грција не знам, ама за Хрватска доволно е само да појдеш на FORUM.HR - па ако уште не те мрзи да ги побараш постовите на типот со никнејм Бубе........нема зборови да се опише “квалитетот на ТСИ моторите“.

Еве ти само мал дел од коментарите на темата која ја отворил извесен Дејо за неговиот Голф 6 со ТСИ мотор.

Dejo MK6 TSI(144ks) - Feb 21 2010, 01:59 PM

Evo ovako
danas krenem se vozit i nakon kretanja sa semafora upalila mi se lampica EPC i pisalo je da odma na servis idem
i zatim se upalila lampica od lamda sonde i pocela blicat
EPC se u gasio a sonda nastavila blicat i auto je poceo trest i gubit snagu
O cemu se radi???

Dejo - Dec 29 2010
Evo i moja sestica je dobila novi motor nakon jedno 6 7 puta sto sam isao u zapresic svaka dva dana i stalno ponavljane iste greske paljenja lampice od isouha na visim okretajima i trokiranju
al ima jos nekih stvari koje meni nisu normalne a kako u servisu kazu da je to normalno

1. zasto auto kad se vozi na niskim okretajima recimo 80 kmh lagano titraju okretaji motora na kazaljci ali bas lagano ? ( to meni nije normalno serviserima je) auto kad je u visim okretajima nema odstupanja i na leru je miran

2. kada se auto ugrije i kad ga se stisne malo jace poslje toga na 10 20 na sat kada se krece ronda mislim getriba koda ce se ugasit ( na servisu normalno ) dali je to do mahotronike ?

3. Motor je promjenjen ali meni auto i dalje radi po mom misljenju isto i mislim da opce nije bio problem motor nego elektronika nego to cemo vidjet kroz vrijeme

4. obozavam taj auto , hvalio sam ga stalno al me jako iznenadio .... da su ti auti kao toliko kvalitetni a stalno na servisu.... stoga svi koji kupuju auto bjezite od 1.4 TSI

Bube

Identican problem kao i kod mene. Palila se lampica motora i gubio kompresiju na jednom cilindru.

Imam isto ovo titranje kazaljke gore-dolje.

I nismo nas dvojica jedini, neki ljudi su mijenjali taj motor po 2-3x. Samo sto se to zataskava.
I dalje nije jasno zasto uporno varaju ljude i hvale 1.4 TSI motorcic? Npr., u novom Auto Blicu je opet po testovima Golf s tim motorom (doduse 122 ks) odnesao pobjedu na usporednom testu.

Ne znam i bas me briga, sad imam novi motor koji za sad radi odlicno ali kad me netko pita za misljenje o autu uvijek cu iskreno reci sto mislim, a to je da je auto fino napravljen, udoban je i dobro opremljen ali da se kane 1.4 turbaka. Jer, koliko sam slucaja vidio s raspadanjem tog motora kod nas i vani, velika je vjerojatnost je da ce se to opet ponoviti nekom novom kupcu.

I pohvala ovim putem ide AK Zubak Velika Gorica i AK Dojkic na profesionalnosti i odlicno odradenom poslu sto ne mogu reci za tvornicu u Njemackoj koja i dalje ne zeli povuci navedeni motor iz prodaje. U najmanju ruku - sramotno.

Dejo - Jan 9 2011

Ajmo dalje na ekipu iz ak dojkica
Danas idem iz dvorista i primjetim mrlje na asfaltu
izadjem predjem prstom kad ono ulje
dobro odem kod kolege na dizalicu auto pusta ulje na karteru i na turbini
ja nezz kakvi to ljudi rade u servisima al ja se vise stvarno nemogu nacudit iz dana u dan
nemam rjeci vise
sutra se zove direktor pa cemo malo drugacije razg
Sramota

gfos MK5 TSI (177ks) - Feb 3 2010, 09:26 AM

U VAGu mi izbacuje ovo gresku. Nema preinaka na autu nema gubitka snage, auto upali ujutro normalno, jedino se na auspuhu cuje kao da je traktor jedno 30sec i onda normalno pocne raditi. Zvuk je onako normalno roktav i onda kao da se iskaslje pa opet radi pa se iskaslje. Imam 30 000Km. 1.4TSI 170KS.
Svaka pomoc bi dobro dosla, hvala.

Bube
Mar 11 2011

Evo i mene malo.
Zadnjih par dana cim se dignu okretaji preko 3000 u voznji auto cuga i gubi snagu te se pali lampica motora.
Sutra cu zvati servis pa opet mlo kod njih.
Ali sto god oni rekli i napravili, auto vracam leasing kuci i ako ga negdje vidite da se prodaje, ni u ludilu ga nemojte kupovati! Jedino sto zasluzuje auto s tim motorom je hidraulicna presa.
vlaho 2901
Stvarno veliko razocarenje sto se tice tog TSI motora!
alextdi
Žao mi je da je VW izbacio takav motor pun grešaka i žao mi je da vi imate problema jer znam točno šta to znači budući da sam visio po servisima sa prijašnjim autima. Nje VW loš nego je ovaj motor loš. Čitao sam i na talijanskom forumu "Golfisti" i svi koji imaju taj motor imaju identične probleme. Kod njih je garancija dvije godine ili 100000km a ne kao kod nas četiri godine, tako da su svi od reda do sada nakon šta im je istekla garancija vratili aute u ovlašteni.
Možda u VW budu u međuvremenu našli neko rješenje. Treba vjerovati

Oblacni - Mar 31 2011

Dobar dan svima, evo da i ja malo placem o svom Golfu 6 1.4. TSI

Pocelo je u lito prosle godine sa nekim bijelim dimom iz auspuha za koje jos nitko nema nikavo objasnjenje sta se desilo i zbog cega, misterij teski. Nakon toga u 10. misec mi se prvi put javila lampica od EPC-a, pa prvi odlazak u servis di su me uvjeravali da je sve u redu(dijagnostika), a nakon testne voznje, gle cuda, kvar pa su minjali sprice (kad dodje do nekih 4000 okretaja kao da udre u blokadu i gubi snagu).
Ni to nije bilo dugog vijeka pa su mi nakon istih pokazatelja prominili motor(kvar: losa kompreisa i greske na cilndrima), prije jedno misec ipo, da bi se se prije 10 dana javila ista greska na novom motoru. Tu je mojim zivcima bio kraj pa sam imao jedan lipi razgovor u Porsche inter auto, nakon cega sam ostavio auto i reka da srede i da ima je to zadnji put jer sljedeci put ide otkazivanje lizinga i tuzba prema njima!!
Naravno nije to sve od kvarova, jos u medjuvremenu izmedju svega toga je mene pocea da zeza i DSG, kao da je lamela otisla( ne lipi dobro, trza auto) isto sam to otisa kod njih i nisu imali pojma sta mu je, rekli da je do software-a, napravili nadogradnju i rekli da treba "Duga voznja" kad sam pita sta je to nisu imali pojma!?!?!?!?!?!?!
Tu sam ih odjeba i otisa u AK Kovacic i svaka cast ljudima, odma su me obavjestili sta je i rjesili problem, da ne govorim kako su kreteni u Porschea ugradili krivi sofware u auto, nije bia od golfa uopce!!!!!!
Neman pojma sta vise radit, jel ima tko kakav prijedlog ili ista, bia bi jako zahvalan!!!

Oblacni - Golf VI 1.4 TSI
Ja san isto za tuzbu, meni je vec dosta svih ovih gluposti, pa u 6 miseci oni nisu u stanju nac gresku!!!!! Imam danas sastanak sa direktorom pa cemo vidit sta kazu, samo da ne zavrsi na sake

Bube
Pa da nas se skupi par, mogli bi podici tuzbu. Ja sam za ako slucajno bude nesto od toga.

Dejo
Mar 8 2011, 11:48 PM
S M E C E ! ! !

to treba tuzit tvornicu

AUTOFREAK
Frendici na polotu tsi 1.2 vrisnula turbina a i s novom auto nevajade pa i ona razmislja o tuzbi...

Sramota za vw... jebate pa se vi salite da je oplo lošiji od vw-a a vidi sad!

Dejo

ako jos sta ode ide tuzba
tako da mozemo svi zajedno jos bolje

AUTOFREAK

Prodaj to švapsko *vno od motora i uzmi dizela i miran
+ ako je "novi" motor stigao u kompletu a bez agregata onda to curenje na karter nije do meštara u dotičnm servisu vec je tu onda krivac onaj tko je sastavljao taj reparirani motor u tvornici.
ako je dosao samo blok onda je mestar tu nesto zaboravio

dado3101

nije vw sta je bio evo ja sam vozio tj. imao 6n,6n2,9n sad imam 9n3 1,4 16v ,sad ce dvi godine odkod je auto kod mene, svako malo neki kurax, sad mi se cuju hidropodizaci, bobina otišla, klima zeza auto ima 80 tkm. sve se to popravi ali mislim...  ..auto vozim uredno faks,posao,kuća bez natezanja i slično,servis , mogu reci da je 6n bio auto ,nije imao ni servo volan ništa, al je motor bio boca , dan danas ga čovjek vozi auto ima 270 tkm 1,4l, teško sumnjam da ću nastavit vw tradiciju

Bube
Nisam te vrijedao, veli.

I nije moj auto 200000, nego 350000. Jos sam dodatno iskesirao 150000.

Davorr

i moj polić 1.2 je nakon god dana zavrsio u zubaku jer se upalila lampica ona kaj izgleda ko pumpa neka..i otisla je bila bobina koliko me pamcenje sluzi..tako da ono..nit 60KS nisu sto su bili..a elektronike daleko manje nego tvoj..

UOTE (AUTOFREAK @ Nov 4 2010, 10:30 AM)
 
Nov motor se zove tausch motor tj reparirani.... dakle nema novog nego repariranog... sad.. jel fakat preslagivan il to tako nazivaju neznam...
Dolazi komplet blok i glava sa diznama..... Sve izvani se prebaciva s dosadasnjeg motora...

Bube
Ja sam dobio komplet novi motor. Nije repariran 100% jer ono, vidilo bi se, ovaj je sve smrdio na novo!

AUTOFREAK

i ovaj miriše na nov... pa nek mi netko reče razliku između novog novog i tausch motora...

Kad ga ubacis ispod haube nema razlike jer sve se prebaciva s starog motora... Osim eto vidis da je glava cista i poklopac ventila...

Leo

QUOTE (AUTOFREAK @ Nov 4 2010, 08:37 PM)
 
Jap ovo je jedan od 3 komada kojem je klipnjača izašla malo u šetnju 

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Vidjeh ih i ja par...

A što se tiče TSI, koga god pitam, a da se imalo kuži u mehaniku, nitko ih ne hvali.... osim naravno prodavača... oni hvale i onog 1,2 mpi 12V... 

Ivan-ZG

zato se kupuje provjereni dizel

Dejo

bome ni 2.0 tdi nije vise kao sta je bio 1.9

.......и нема крај. А и последново за 2.0 ТДИ е блиску до вистината, ако се има во предвид повлекувањето на повеќе од 300.000 дизел мотори од VW групацијата, произведени од 2009 - 2012.

Така да Дени твое право е да си тераш VW маркетинг, како што истото право го има и LP за Хјундаи, меѓутоа да изнесуваш онака бланко коментари дека - ТСИ уништуваат од возење, НЕ ДРЖИ ВОДА (освен ако не си запослен во маркетинг службата на Порше Македонија).

п.с. Инаку ова за HR е само мал дел од еден пост, инаку штета што го неможев да го најдам постот на извесен тамошен Бубе, кој имаше земено 6-ка со ТСИ мотор (инаку на 30000 км VW му го смени моторот), во почетните постови немав видено по посветен човек кон својата кола, кој безмалку пола од вредноста на Голфот плати за додатна опрема - да на крај заврши со продажба

Proizvođač: Volkswagen
Model: Golf 6 1.4 TSI
Obujam: 1390 ccm
Snaga motora: 207 ks
Pogonsko gorivo: benzin
Godina proizvodnje: 02/2010
Registriran do: 02/2012
Trenutna kilometraža: 41000 km
Vlasnik: prvi
Servisna knjiga: da
Garažiran: da
Oprema: highline, popis opreme: http://www.volkswagen.com.hr/modeli/golf/g...preme/highline/
+
ESP, paket ladica, šiber, climatronic dvozonska auto. klima, Bi-xenon svjetla, senzor za kisu, el. preklopivi i grijani retrovizari, unutarnji retrovizor auto. zatamnjiv, grijanje pr. siceva
+

Naknadno ugrađeno:
Eibach pro street gewinde (ovjes) podesiv po visini, vrhunska muzika koja ukljucuje 8 Focal zvucnika, 2 DLS polacala, Audison kablovi itd., Akumulator Maxxima od 900A, dampiranje cijelog auta Dynamatom, GTI alu papucice i straznji krovni spojler, R20 zadnja LED svjetla i volan, GTD prednja sacasta maska, xenon maglenke 4300K, Forge intercooler i usis, Supersprint full protocni auspuh, remap, rucno tapecirana sjedala, zatamnjena stakla, alarm, GPS pracenje i jos hrpa detalja izvana i unutra..

Cijena: 18600€
Kontakt: 091/5925532

е кога ваков фанатик за Голф ќе каже НИКАД ВИШЕ ГОЛФ - неговите зборови ДРЖАТ ВОДА

 


Prvin sakav da podvlekuvam so crveno, no posle 5-6 minuti se otkazav zatoa sto celiot tekst pocnav da go vapcam. Dali seuste nekoj sumnja vo ona sto go zboruvav? Situacijata bila drasticno polosa otkolku sto jas ja percepirav. Identicno losa bila situacijata vo Makedonija, Srbija, Hrvatska, Italija... W ima globalni problemi so kvalitetot. I sto e najjako W seuste gi pobeduvaat svoite motori na sporedbenite testovi:

I dalje nije jasno zasto uporno varaju ljude i hvale 1.4 TSI motorcic? Npr., u novom Auto Blicu je opet po testovima Golf s tim motorom (doduse 122 ks) odnesao pobjedu na usporednom testu.


Golem respekt do Zippo za vlozeniot trud za forumov. Vakvite postovi se pricinata poradi koja treba da postojat forumite, za luget za znaat sto da odberat, a od sto da begaat pri kupuvanje na svojot nov avtomobil.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9031
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #143 на: 23 Јануари 2012, 09:18:32 am »
незнам дали ги има старите 1.4 и 1.6 уште во понуда, 1.4 кај Сеат и Шкода го има а кај VW мислам не барем кај нас.
Ено искуство кажува дека во Ауди ги вградуваат најдоцна новиве непроверени варијанти 1.6ТДИ долго го немаше на А3ката од кога се појави кај голф и шкода, ги продаваа со 1.9тди ама турбо бензинциве ги нудат одамна така да се е могуче

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #144 на: 23 Јануари 2012, 09:34:40 am »
Абе не зезај. Оставија со дизел мотор, без волан и без тркала за 15+ иљади евра?!?!? Па за 15 ќе земеш што сакаш со дизел мотор и со пун к*рац опрема.

Гојдо за која Октавија зборите - оваа што оди на акција од 15.500 или оваа сега што во 2012 ќе оди под ознаката Tour со предница пред фејслифтингот?
15710 евра за стариот модел.

Ако станува збор за таа на акција со 1.9 ТДИ ПД 105, тогаш станува збор значи за истата што кратко јас ја имав
Не е истата. Оваа која се нуди нема клима, никаде нема електрика на прозори, нема радио, нема далечинско за отклучување, нема металик боја, нема раткапни, нема патосници. Од набројана опрема според ценовникот на Шкода има: волан, седишта, 4 тркала и светла.

Што се однесува до TSI. Имам пријател кој има Passat 2009 со 1.4TSI 122КС и досега има поминато над 50.000 без проблем, што е смешна километража за да се пофали моторот како добар и издржлив. Во секој случај Пасатот е забележително поагилен од мојата Мазда 6 1.8 120КС која троши сигурно 20% повеќе од Пасатот.

Од друга страна, знам и луѓе кои имале проблем со TSI на многу мала километража, а еден од нив е и Ате Дог со Рамстор 1.2TSI.

Од трета страна, на работа имаме 100-тина Половци 2007 и 2008 со 1.4 ТДИ ПД кои би ги опишал како ефтина пластикарија со ѓубре под хауба. Во принцип ретко кое од нив има поминато 100.000км, а пола од нив пуштаат црн чад како приватна 23-ка од 60-тите и имаат изгубено добра порција од снагата. Во мојот оддел, половците се чуваат како свои возила, а сепак сите внатре тропкаат и крцкаат како да се стари 20 години. Без исклучок, сите брмчат погласно од булдожер, а секое ладно утро кога палам поло се плашам да не ги искршам прозорците на околните објекти. Тврди на возење до степен на секое дупче да ти скршат бутна коска и кичма. Единствено кое ми се допаѓа кај нив е само снагата која ја нудат за максималните 70КС и 80КС. Никогаш не би го купил, дури ни ко печеснаесто возило.

Од четврта страна, имаме и Фобии караван 2007 и 2008 со истиот 1.4ТДИ ПД 70КС мотор со опремата на акцискава Оставија (без електрика на прозори, без радио, без клима, без далечинско за централна) со дополнително вградени клима и афтер-маркет радио. Ти се дамбетер од Половците во поглед на крцкањето, не се тврди како Половците, но не се ни осеќа снагата како кај Полото, најверојатно поради тежината и габаритот. Ова не би го купил подеднакво колку и Поло. Не знам какви се поновите Фобии, ама не верувам дека нешто драстично е променето.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #145 на: 23 Јануари 2012, 09:39:08 am »
Муабетот за квалитет не може да се заклучи од 1, 2, 5 или 1000 постови од членови на форум. Да, проблеми со квалитет има секаде и кај секој производител. Да се окарактеризира еден производител (без разлика кој е) дека има глобални проблеми со квалитет (или дека нема квалитет) е ништо друго освен flame-baiting.

VW е во моментов најголем светски производител (во зависност од тоа чиви репорти читате), но и да не е, нека биде GM најголем. Во ред. VW продал не знам колку милиони возила годишно, од најобичнa Skoda Fabia па све до Bugatti Veyron. Сосема е нормално некој што продава по 8.16 милиони возила годишно да има проблеми со некаква бројка на возила - се сведува на статистика.

Мислите дека GM нема проблеми со возилата? Еве GM е поголем производител од VW, со 9.03 милиони возила наспроти 8.16. Да го земеме VW како репрезентативен бренд од VAG групацијата, а Chevrolet како репрезентативен бренд од GM - едно брзинско споредбено пребарување на Google Trends враќа по 2.15 резултат за chevrolet problems за секој 1 резултат за volkswagen problems.

Дали е релевантно? Не! На Интернет можете да прочитате се и сешто - и за секој бренд ќе прочитате и суперлативи, и негативности до даска. Од кога го купив (и пред да го купам) Голфот се утепав читајќи по форуми за VW и испрочитав и еден куп негативни и еден куп позитивни работи. Прочитав мал милион работи - и реалноста е дека на крај се сведува на една работа - на интернет се жалат луѓе што имаат проблеми. Оние што немаат, не се жалат. За секои 10 постови со проблеми, нема да најдете ни еден што ќе пише „Еј дечки, мене колата ми е супер, немам никакви проблеми, само да се пофалам“. Никој не го прави тоа, така да, да, на интернет по форуми секогаш ќе преовладуваат постови на луѓе што имаат проблеми - на крају краева, видете го нашиов форум како пример.

Значи, аман, надминете форумски рекла-казала постови извлечени од еден, два, три или триесет форуми како релевантни. Не се.

EDIT: Чисто ме интересираше.. За секој 1 резултат од "volkswagen problems", добиваме 2.15 резултати за "chevrolet problems" и 2.20 резултати за "hyundai problems". ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #146 на: 23 Јануари 2012, 09:42:41 am »
Togas ti Zero imas problemi so logikata.


p.s
se nadevam deka tvojot 2.0 TDI verno ke te sluzi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #147 на: 23 Јануари 2012, 09:45:28 am »
Пуууу, не стигнав ни да кажам „Е сеа ЛП ќе ти каже зашто не си у право“, а он тука будно чекал да врати со контра-тро реплика.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #148 на: 23 Јануари 2012, 09:47:38 am »
Togas ti Zero imas problemi so logikata.
Јаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааасно...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #149 на: 23 Јануари 2012, 09:56:04 am »
А зошто не се гледаат статистиките на % на пријавени дефекти. Имавме во темата за најдоверливи возила таков тест направен од ADAC и според нив VW беше негде во просек или подоле, а Јапанците беа на врвот. За Хондаи не сум сигурен, ама сигурен сум дека беа над VW.

А на истата тема имаше направено и испитување колку сопствениците на возила во Германија се задоволни од своите автомобили. Од VW беа многу незадоволни. Така да, тие статистики и не се така не-релевантни.
Ум шо идит отпосле не јет ум!