Стругањето на 2000 вртежи е првите 2-3 секунди - и ти не тргнуваш истата секунда кога ќе го запаллиш моторот. По тие 2-3 (еве 5 секунди нека се) заклучивме дека моторот е подмачкан со малсо, така да нема стругање. Од моментот кога ќе ќе се подмачкаат сите делови - исто е дали го загреваш во место или не.
не е исто. во лер се загрева многу поспоро, па клипот непотребно многу пати ќе иде горе-доле ладен што непотребно го аби моторот. Доколку се тргне веднаш, вкупниот бројот на идења ладен клип горе-доле е значајно помал бидејќи многу побрзо се загрева.
посети ме следниот пат кога ќе се сретнеме да ти нацртам затоа што почнувам да се сомневам дека сепак не е инат во прашање туку дека навистина не разбираш што е проблемот со загревање во лер
не се зезам, озбилно ќе цртаме криви и ќе пресметуваме плоштини меѓу оската и графикот.
може уште сеа да се договориме за кафана у понеделник, а резултатите на елаборатот ќе ги презентираме тука.