Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165250 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Јас ќе ја загревам колата се` додека е надвор ладно и додека треба син ми да го седнам во кола. Чуството на ладнотија е непријатно за мали деца. Не го чувам детето под стаклено ѕвоно, ама не го ставм у кола која била на -11 цела вечер, па колку сака нека биде штетно за моторот - му се напљукам моторот, нов ќе купам сосе каросерија за некоја година.

И ајт сите во „дали е подобро да се загрева или не“ темата :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Во пракса, не видовме релевантен доказ дека побрзото загревање при движење е подобро отколку поспорото загревање со помало оптеретување во место. Сето се сведува на „препораки од производители“ но за некои од нив мислам дека се крајно политички (екологија и останати глупости).
А тоа дека е надолого и нашироко објаснето - тоа без докази ти е како и постоењето на госпоТ.... на долго и на широко е објаснето неговото постоење...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Значи во фамилија има автомобили од 97, 2000, 2004 и 2009,го кажувам ова ради поделбата на стари и нови автомобили.

Сум пробувал и на двата начини. И ке се кладам со кој сака(се нафаќам заедно да тестираме) дека осетно подобро го осеќам автомобилот ако претходно го оставам пола минута-минута да се "размрда".



Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Во пракса, не видовме релевантен доказ дека побрзото загревање при движење е подобро отколку поспорото загревање со помало оптеретување во место.

Toa можеби ти не го виде, заслепен од инатот, опиен од традицијата, довене во заблуда од здравиот разум и грубо, грубо излажан од добро познатата преварантка „интуиција“.

Во праска, овој тред има 30 страни.

Кој го интересира нека пречита. Ја немам намера наново да објаснувам.

За разлика од туѓото возење без појас на аутопут, ОВАА турбо-фолк глупост наречена „греење кола у лер“ навистина не ме засега.
« Последно менување: 22 Декември 2012, 06:20:06 am filipv »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Yup, интересно беше пак да се потсетам на дискусијата :) Не постои доказ дека две возила од ист производител возени во исти услови - едното со првично утринско загревање од неколку минути, а другото веднаш поместено од место, имаат различно изабени мотори после x илјади километри. :)

Сепак, нека е најдобро на свет за моторот и никогаш да не го изгаснам за да не се олади, јас тоа нема да го правам, како што и нема да вртам крукче низ маало со цел да не се загрева во место за да се стопли кабината како би го внел син ми во топла кола.

Ако за тебе седнување во замрзнувач и чекање да се стопли замрзнувачот додека возиш низ град хухкајќи во рацете е кул, тогаш терај рокерски :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не постои доказ дека две возила од ист производител возени во исти услови - едното со првично утринско загревање од неколку минути, а другото веднаш поместено од место, имаат различно изабени мотори после x илјади километри. :)

тоа што произведувачите тврдат дека моторот повеќе се абе со греење во лер не е доволно? изобилство на линкови на интернет кои го викаат истото? Афирмативен консензус? Ништо од тоа не е доволно? ОК. Каков доказ сакаш? Повеќегодишна peer reviewed студија?

„Да“ е легитимен одговор, но тогаш оставаш простор некој од тебе истото да го побара кога - на пример - ќе му објаснуваш нешто слично контраинтуитивно, како на пример дека гумите со подобра тракција треба да идат позади.

Башка, што - мистер волуметриска ефикасност - повеќе пати ОБЈАСНИВ зашто моторот се абе повеќе со греење во лер. Ништо од тоа не допре до тебе? Или инатот е преголем? Ја мислам второто.

Сепак, нека е најдобро на свет за моторот и никогаш да не го изгаснам за да не се олади, јас тоа нема да го правам

замена на тези. Збориме што е подобро во реалноста да се прави, во пракса.

Ако за тебе седнување во замрзнувач и чекање да се стопли замрзнувачот додека возиш низ град хухкајќи во рацете е кул, тогаш терај рокерски :)

замена на тези. Збориме што е подобро за колата, а не за мене.

Но, дури и да е за мене, подобро е да тргнам пошто многу побрзо ќе се згреам.

Ти што предлагаш, да упалам кола и да се вратам дома кафето да го испијам?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Бре, бре, бре, бре...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
нема да вртам крукче низ маало со цел да не се загрева во место за да се стопли кабината како би го внел син ми во топла кола.

Koга више спомна.... Ако треба да ја товарам комплетната фамилија за вожња на минус, јас БАШ тоа го правам. Едно крукче по бул. кочо рацин и више почнува топло да дуфка и спремни сме са бординг.

Бре, бре, бре, бре...

Ау човече, полека со корисниве информации и содржајниве постови, не можам да те следам ќе ми експлодира главата од нови работи учење.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Да се задржиме на дискусијава за моторите. Батали ја волуметриската ефикасност (низок удар, веднаш ти праам ескиважа) и тракцијата на гумите (за ова постојат тестирани докази евидентирани на видео записи).

Не менувам тези, реков нема приложено докази (не видовме во тредов докази). Исто е и со Господ. Илјадници муабети дека постои - ниту еден доказ. Во виско религиските општества афирмативен консензус е дека постои Господ. Само поставувам аналогија.

Не менувам тези, кажувам: и да постои доказ дека е полошо за моторот, ЈАС ќе бидам неодговорен кон машината, со целосна одговорност, за да не си губам од комоцијата (на крајот на краиштата затоа не одам пешки и не се возам со автобус)

И трет пат не менувам тези велам дека рокерскиот начин на живот не е веќе за мене.

Јас не кажувам што ТИ да правиш (за разлика од твоите дискусии по разни теми). Може да ти кажам ЈАС што правам, и тоа ако те занима, ако не - никому ништо.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
И трет пат не менувам тези велам дека рокерскиот начин на живот не е веќе за мене.

каков црн рокерски живот што зборуваш

Не менувам тези, реков нема приложено докази (не видовме во тредов докази). Исто е и со Господ. Илјадници муабети дека постои - ниту еден доказ. Во виско религиските општества афирмативен консензус е дека постои Господ. Само поставувам аналогија.

аналогијава ти вришти

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Кога вртиш кругче околу маало тоа е исто непотребно загадување на околината, како и загреање во место. Ем наместо да ги изреметиш само првите комшии, ги реметиш сите комшии низ маало со буката од твојот мотор (акустично загадување).

Ако загревање на кола во место е турбо-фолк, возење во ладилник за замрзнување дур не се стопли, е панк-рок. Е таков рокерски.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Мислам дека фалат проценти во темава. Затоа и вакви дискусии се прават.



Значи 92% од времето влегувам во ладна кола и тргнувам во рок од 10 секунди.

Во 7% од времето влегувам во ладна кола и работи во место минута до две.

Во 1% од времето доаѓам до ладна кола и работи во место 5 минути.


Сега би требало да е појасно. Значи оние 1% и оние 7% ми се мене битни луѓе/ситуации во кои колата треба да е топла (или оладена - летно време) и не ме занима моторот дали ќе се изаби. За тие дискутираме во моментов.

Не дека јас на секое палење чекам по 2-5 минути.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
И што е најбитно, во тие 1%, моторот бил незагреан само 2 од 5-те минути. Другото е греење на кабината за МОЕ задоволство.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Кога вртиш кругче околу маало тоа е исто непотребно загадување на околината, како и загреање во место. Ем наместо да ги изреметиш само првите комшии, ги реметиш сите комшии низ маало со буката од твојот мотор (акустично загадување).

јас ниту еднаш не спомнав никакво загадување на средината како аргумент да не се грее колата во рел. Цело време зборувам за непотребното абење на моторот и за ништо друго.

но, кога веќе спомна - да - загревање низ вожња помалку загадува отколку загревање во лер.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Леле опасна утринска дискусија се развила.... Вие вака да не се загревате пред да станете?

Него едно прашање: Дали сабајлечки кога се будите прво лежите едно минута време во кревет или одма зимате торбата и тргате право до продавница пешки (со лесен чекор) да се загреете, за да нормално не работите во лер??

Сето тоа незагревање во место е чисто еколошка работа, како што читав уште пред неколку години во Германија се воведува правило дека е забрането загревање на моторот во место и тоа САМО заради ЗАГАДУВАЊЕТО, тука нема врска абење или некои други високотехнолошки причини.

А и на крају крајева, и да не се абе или не КОЛКУ време планирате да ги возите своите сегашни возила? Уште 20-30-40 години па да осетите ??? А и дали исто размислувате колку ќе се абе моторот кога возите 160км/х наместо 120км/х ???