Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180840 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Темата е јасна, Дали е подобро да тргнеш веднаш или да загреваш. За мојот газ кој не трпи ладно, подобро е да ја загреам колата. И палам и грејачи на седиште. Не вртам круг низ маало, за да не ги реметам комшиите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Темата е јасна, Дали е подобро да тргнеш веднаш или да загреваш.

за моторот. за моторот дали е подобро праиме муабет.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Прееше една споредба со тркачки коли во друга тема. Немаше врска со моторите во тркачките коли, е па дозволи да те прашам, како се загрева мотор на тркачка кола? Или ќе ми кажеш сега мене „друго е тоа...“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Прееше една споредба со тркачки коли во друга тема. Немаше врска со моторите во тркачките коли, е па дозволи да те прашам, како се загрева мотор на тркачка кола? Или ќе ми кажеш сега мене „друго е тоа...“

Одговорено е на ова повеќе пати: ТРКАЧКА КОЛА ТРГНУВА ДИВЈАЧКИ СО ПОЛНА СНАГА, а не нежно и полека.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Уште еден разлог да ја загреам во лер...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Уште еден разлог да ја загреам во лер...

?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Да можам да тргнам дивјачки и со полна снага. Ако затреба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Да можам да тргнам дивјачки и со полна снага. Ако затреба.

oпааа... повторно измена во почетните претпоставки. навика ти стана, а?

ок. АКО треба да се тркаш ТОГАШ треба да се загрее во лер

(иако се сомневам дека тркачките коли ги загреваат со просто оставање во лер, но тоа е друга тема...)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Не се загреваат во лер, во место се загреваат. И нашите коли не се загреваат во лер, туку отприлика вака:  на 2000 вртежи првите 10 секунди, па на 1500 следните 20, па на 1200 следните 30 и потоа на 1000 додека не се качи температурата до одредено ниво. Па тек потоа се спушта на лер-гас.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не се загреваат во лер, во место се загреваат. И нашите коли не се загреваат во лер, туку отприлика вака:  на 2000 вртежи првите 10 секунди, па на 1500 следните 20, па на 1200 следните 30 и потоа на 1000 додека не се качи температурата до одредено ниво. Па тек потоа се спушта на лер-гас.

И ова стругање на ладно на 2000 рпм за тебе е причина да НЕ се тргне веднаш?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Да беше покорисно на 650 вртежи да работи првите 10 секунди - ќе го направеа така да работи при ладен старт.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Да беше покорисно на 650 вртежи да работи првите 10 секунди - ќе го направеа така да работи при ладен старт.
Таман малце бензинот да ги подмачка вентилите и да си тргнеш на плин.  ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Да беше покорисно на 650 вртежи да работи првите 10 секунди - ќе го направеа така да работи при ладен старт.

А кој тоа сугерираше дека било покорисно на 650 вртежи да работи?? јас не

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Стругањето на 2000 вртежи е првите 2-3 секунди - и ти не тргнуваш истата секунда кога ќе го запаллиш моторот. По тие 2-3 (еве 5 секунди нека се) заклучивме дека моторот е подмачкан со малсо, така да нема стругање. Од моментот кога ќе ќе се подмачкаат сите делови - исто е дали го загреваш во место или не.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Стругањето на 2000 вртежи е првите 2-3 секунди - и ти не тргнуваш истата секунда кога ќе го запаллиш моторот. По тие 2-3 (еве 5 секунди нека се) заклучивме дека моторот е подмачкан со малсо, така да нема стругање. Од моментот кога ќе ќе се подмачкаат сите делови - исто е дали го загреваш во место или не.

не е исто. во лер се загрева многу поспоро, па клипот непотребно многу пати ќе иде горе-доле ладен што непотребно го аби моторот. Доколку се тргне веднаш, вкупниот бројот на идења ладен клип горе-доле е значајно помал бидејќи многу побрзо се загрева.

посети ме следниот пат кога ќе се сретнеме да ти нацртам затоа што почнувам да се сомневам дека сепак не е инат во прашање туку дека навистина не разбираш што е проблемот со загревање во лер

не се зезам, озбилно ќе цртаме криви и ќе пресметуваме плоштини меѓу оската и графикот.

може уште сеа да се договориме за кафана у понеделник, а резултатите на елаборатот ќе ги презентираме тука.