Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165217 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Работењето во место за „да загрее“ е многу лошо за моторот. Многу побрзо и поефикасно ќе загрее во движење, а да не праиме муабет дека додек моторот „загрева“ во место, многу подолго ќе работи ладен, со несоодветно загреани течности, итн, и ќе има долгорочни последици.

Повеќе од 10-тина секунди не треба да чекаш пред да тргнеш.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Јас дури размишљам да си ставам палење на копче. Одамна ќе го направев тоа, само страв ми е ако е во брзина колата и си ибе мајката... Дур се симнам, дур се облечам, таман да си поработи.


+1

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
@cuore sum videl palenje na kopce na dalecisko na Toyota LandCruiser ama
avtomatik :) se e mozno da se napravi ama ako znaes kako de :) toa e super opcija za zimno vreme.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Палење на копче има еден на Фиат Уно ставено, каков ленд крузер какви пи*ке материне.
:D ;D

Бугар, ами шо прајме ние шо не пушиме цигари и не пиеме кафе? А притоа живееме во зграда?
Како тогаш го замислуваш загревањето?

btw Во упатството си пишува дека колата НЕ смее да се загрева во место, само со возење.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
@osmica vidi sega toa e za postari dizeli. Kaj benzinci i novi dizeli pali o odma vozi :) kaj dizeli so pumpa NIKAKO !

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Работењето во место за „да загрее“ е многу лошо за моторот. Многу побрзо и поефикасно ќе загрее во движење, а да не праиме муабет дека додек моторот „загрева“ во место, многу подолго ќе работи ладен, со несоодветно загреани течности, итн, и ќе има долгорочни последици.

Повеќе од 10-тина секунди не треба да чекаш пред да тргнеш.

Џабе везеш, другар.

Она што е запишано во традицијата многу тешко се искоренува, макар било и ординарна глупост - особено во ваква просечно селска средина како МК, каде што преданијата имаат далеку поголема моќ на убедување од науката и техниката.

Јас дури размишљам да си ставам палење на копче. Одамна ќе го направев тоа, само страв ми е ако е во брзина колата и си ибе мајката... Дур се симнам, дур се облечам, таман да си поработи.

Да, а после горивата не чинат, па колите за наш пазар се фалични, патиштата се со прашина и сол, масоните јаваат, бранко, ммф итн...

Не смее? Really?

Смее за смеење ама...

Смееш и да облечеш купачи и попливаш во Вардар, ама тоа што смееш не значи дека не е крајно глупо.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
А тоа е крајно глупо? Really? :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
А тоа е крајно глупо? Really? :)

yeah, it really is

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Исто како и возење 80кмч на Тетово-Гостивар.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Врзан со каиш,патиките истотака врзани до максум(или лепенките залепени в крај).
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Исто како и возење 80кмч на Тетово-Гостивар.

споредбава е несоодветна. Ако возиш 80 км/ч Т-Г тогаш моторот не се аби без потреба и не му се скратува векот. За разлика од греење кола во лер.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Незнам зошто работењето во место е абење без потреба на моторот.Тогаш некои индустриски машини(камиони,багери и сл.) кои се направени претежно за да работат во место се џабе направени?џабе работат во место?одма ке го фрлат моторот?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Јас ќе ја загревам колата се` додека е надвор ладно и додека треба син ми да го седнам во кола. Чуството на ладнотија е непријатно за мали деца. Не го чувам детето под стаклено ѕвоно, ама не го ставм у кола која била на -11 цела вечер, па колку сака нека биде штетно за моторот - му се напљукам моторот, нов ќе купам сосе каросерија за некоја година.

И ајт сите во „дали е подобро да се загрева или не“ темата :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Незнам зошто работењето во место е абење без потреба на моторот.Тогаш некои индустриски машини(камиони,багери и сл.) кои се направени претежно за да работат во место се џабе направени?џабе работат во место?одма ке го фрлат моторот?

На долго и широко е објаснето наназад во овој тред. Доколку навистина те интересира - прочитај. Нема проблем загреан мотор да работи во место. Проблемот е ЛАДЕН мотор да работи во место.

Јас ќе ја загревам колата се` додека е надвор ладно и додека треба син ми да го седнам во кола.

За патниците сигурно дека е подобро ако влезат во загреана кола. Но не и за моторот. ЗА МОТОРОТ не чини греење у место.

А доколку влегувањето на патниците соодвествува со палење на моторот, тогаш и за нив е подобро да се тргне веднаш пошто побрзо ќе се згреат.