Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165229 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
За да се правиш мангуп :D :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Lele komsijava meganot dizel kako go zagreva sekoe sabajle, pali vo mesto si sedi i si turira, grr gr grrrrr. A i najverojatno go zabole i taka na 3/4 godini si menuva kola

Посебно дизел треба да се загрее на овие температури. Некој интелектуалци ги гледам се откопуваат од снег со незагреани машини, моторот тропа како да нема уље.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
zatoa ne se kupuva kola od sekogo a pogotovo ne od takov nekoj.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Посебно дизел треба да се загрее на овие температури.

секој мотор треба да се загрее на секоја температура

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Убаво би било некој си период  да поработи у лер, не се работи за подмачкувањето кое веднас го има моторот туку загреаноста на самиот материјал се разбира има некое поголемо трошење на деловите тогаш, мада јас неја чекам мојата тоа ке биде здравје бозе кога ке си имам пред врата бензинска моја :D :D :D
:D :D :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Сабајлебо немаше потреба за загревање. Одма си кажува моротчето што е како е. Како сум ја издувал по Првомајска.... 170 ;D

Мораше, се улогави сирота од возење 50 у трета по снег.

Отсутен BazzeKing

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Мало загревање си треба не за чабе се цели на тоа сите возила што е можно побргу да ја постигнат работната температура. На ладен мотор и абењето е поголемо и перфомансите се ,,потапа''.
Да има економска оправданост сигурно би направиле мотори што ке си работат на многу повисоки работни температури со многу помала загуба на топлинската енергија.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
nema moznost coekot do patarina da odi toa e da se skratat trosoci

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Првомајска.... 170

аааа браво, пофали се

....грама бензин на 1км :D :D  Не го остави чоекот да се доискаже :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Првомајска.... 170

аааа браво, пофали се

Ништо не е 170, у место одма ја копам. 3 та данк 2 та данк данк ( данк - меѓугас) ;D

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Сега по овие температури има ли некој што чека повеќе од 10cек да се загре колата?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
:)
После 200 метра веќе полото ми е на 90 степени :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
E blaze si ti.. Moeto posle 2-3 kilometra e na 70 stepeni. Ama ne go vozam nad 1300-1400 vrt./min dodeka ne zakova temperatura na sredinata. Taka pisuvase vo knigata mislam........ Posle max 2000. Od 1200-1500 normalno si ide bez vibracii. Taka motorot ke trae zasto ne se arcit mnogu.