Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165307 пати)

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Термостатот ти е дефектен, цело време ти стои отворен и ти циркулира водата во хладњакот и моторот. Смени го термостатот и ќе немаш гајле. :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Палиш ауто, идеш дома пиеш кафето, се симињаш и си идеш на работа,мераци. :D

Отсутен Petar_TDI

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
ќе го проверам. Фала на помошта

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Знам дека никогаш не е препорачливо да се загрева колата во место. Дури во ЕУ е забрането со закон.
Подобро е веднаш да се тргни затоа што колата побрзо ке постигне раб. Температура а притоа да не се гази. т.е да се мења брзини до 1500-2000 обр. Кога ја загреваш во место колата троши повеќе и притоа улјето е ладно а во возење побрзо се загрева.

Јас од кога сменив термостат на алфата за 3 мин со возење постигнува 80 степени температура
« Последно менување: 19 Декември 2012, 15:32:07 pm velestrumf »


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
A be vo EU e zabraneto no za kogo kako.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Последно мерење мое:
Алфа 147 комбајн едишн.
1000ден нафта.
Извозени 150км.
Строго низ град, во зимски услови и најдолга релација 3км. Колата не постигнува работна температура на релациите :)

На борд пишува просечна 9.0 л/100км
:)
Бајаги потрошила, јас скоро возев строго град околу 120км и ми кажа 9,2л просек на борд кој до сега не ме крадел...
Ама толку е реално, како што кажа самиот, моторот не ни постигнува работна температура...

Ne e ubavo da se vozi toj motor nezagrean na rabotna temperatura :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Што зборуваш ?

И како го замислуваш возењето на возило без загреан мотор?
Дома да си го чувам, на топло а?

;D ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Jas na primer SEKOGAS ja ostavam kolata i si raboti vo mesto nekoe vreme da zagree malce pa posle poleka trgam. A ako ja vozam na kratki relacii togas ke stanam porano, ke ja zapalam, i ke ja gream edno 5-6 minuti na prvoto palenje vo zima:)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
A be zaso komedii :) taman cigarce kafence i kolata topla :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
како да не, колата топла. За 5 мин нема шанса да ти се стопли, особено не во место.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Pa dovolno topla ke bide da ne mrznes. Parnoto ke duvka toplicko :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Муабетов е веќе правен. Како и да е, за (по)нови коли не се препорачува работење во место.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
@zero a be koga e nadvor ladno dodeka pocne parnoto da duva toplo ke trebe da mrzneme ;). Valjda e podobro da raboti u mesto dodeka pies kafe na
Raat i pusis edno cigarce :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Јас дури размишљам да си ставам палење на копче. Одамна ќе го направев тоа, само страв ми е ако е во брзина колата и си ибе мајката... Дур се симнам, дур се облечам, таман да си поработи.