Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165201 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
На толку ниски вртежи притисокот во цилиндарот се задржува предолго и ги напрега кариките и дихтунгот. :) 1300 вртежи.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Ама дизелот има каааарики друже....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Мислев дека е бензин. Ама и за дизел важи, можеби во помала мера.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
:)
После 200 метра веќе полото ми е на 90 степени :)
Така! Влагам у кола, веќе е стрелката над 60 ;D

E blaze si ti.. Moeto posle 2-3 kilometra e na 70 stepeni. Ama ne go vozam nad 1300-1400 vrt./min dodeka ne zakova temperatura na sredinata. Taka pisuvase vo knigata mislam........ Posle max 2000. Od 1200-1500 normalno si ide bez vibracii. Taka motorot ke trae zasto ne se arcit mnogu.
ако на 32-3 степени под сенка или 40-тина на сонце ти требаат 2км за 70 степени да качи, смени термостат. Како е во зима?! Качува НЕКАД работна температура?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Сега по овие температури има ли некој што чека повеќе од 10cек да се загре колата?

Од пракса заклучив дека саухот е поврзан со некој термостат, насабајле кога ја палам у гаража знае да поработи 10- 20 секунди под саух, кога тргам од работа дома бидејќи е изложена на сонце саухот не се ни активира али толко е загреана да ни у кола не се влегуе ;D

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Кој однос на температури влијаат за работењето на колата под саух?
Еве на пример кај мене кога е топло времето надвор околу 25с колата работи околу 1мин под саух на 1250рпм и гледам стрелката за температура на водата рипнала накај 60с,а зимно време кога температурите се минус колата си работи на нормални вртежи и по првото палење кога е ладна и после 5мин ќе почне да се качува температура накај 60с ???

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Симо ќе ти каже стручно, ја претпоставувам дека има некој сензор кој ја мери температурата на одреден дел од колата кој го активира саухот, е сега кај тебе чудно е што зимно време не се активира а сега на вруќинава работи поприлично долго.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Кај мене е 10-тина секунди на сабајле, а 3-4 секунди кога си одам од работа. Секако сензорот за температура на моторот има главна улога тука.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Сега кога е топло ми работи под саух сигурно до дека не почне стрелката за вода да се качува над 50с
еве вака нешто слично http://www.youtube.com/watch?v=Eyn5yDJPuLw
сите сензори се проверени, а некој и ги заменив бидејќи не даваа точни информации

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Еве пошто ме повика Cuore за подетално објаснување:

Цитат: eLearn

Control of cold starting
The following occurs during cold starting:

natural weakening of the mixture because of poor turbulence of the fuel particles at low temperatures
reduced fuel evaporation
condensation of the fuel on the inner walls of the inlet manifold
increased viscosity of the lubricant oil.
The electronic control unit recognizes this condition and corrects the fuel injection time in accordance with:

coolant temperature
intake air temperature
battery voltage
engine rpm.
The ignition advance depends solely on the engine rpm and the coolant temperature.

Whilst the engine is warming up, the electronic control unit operates the idle speed actuator, which determines the quantity of air required to guarantee that the engine speed is sustained.

The rpm is made to decrease in proportion to the increase in temperature of the engine until the optimum value with the engine up to temperature is obtained.

Ова е за Алфа со Bosch ME 7.3.1 а верувам дека е многу слично и со други понови возила.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
A be Simo od 0km e takvo.

Termostat proveren na 60000Km vo red. Isto kako nov. Ama ako se vozi na poniski RPM poslabo zagreva. Ako poraboti 5 minuti vo mesto diga temperatura (ova na sredina) na nekade 2-2.5Km. Inaku dizel i plus ima golem hladnjak.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Дизел ок, ама на овие горештини 2.5 км е многу за да крене :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
A be ako e toplo diga na 1 Km. Kova na 1 i pol Km. Kako i da e ne e loso.

Отсутен Petar_TDI

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Имам дизел ТДИ и работна температура во лето ми достигнува после некои 3-4км додека во зима и по поминати 20км во градски услови стрелката за температура или нема да се помрдне или малку ќе се подигне ама далеку е тоа од 90c. На автопат ми се случува да се качи до 90c и после некое време да почне да паѓа и да се задржи на околу 75c. За загревање во место не ни размислувам зошто мислам дека ќе ми требаат 2 дена :) Во што може да биде проблемот? 

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Провери го термостатот,можеби е заглавен на отворено.По кажаното мислам дека е тоа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D