А бе у суштина, сите збориме за загревање 30 секунди, 1 минута, две минути... никој не збори за 10 минути у место за да се загрее на работна температута, така да - што лаеме, кога сите тргнуваме (скоро) одма 
aма зошто 1-2 минути? кој е бенефитот од тоа? Зошто 1-2 минути да се потрошат во лер, наместо во блага вожња? која е добивката од тоа?
Од тоа нема никаква корист. Има само (мала) штета... која се акумулира доколку при секое палење чекаш 1-2 минути. 30 дена * 2 палења * 2 минути = 120 минути = 2 СААТИ моторот работи ГРЧ ладен. Зашто? За кој к*р?
Ако потребниот број минути да се загрее моторот е x минути, зошто воопшто служи операцијата x=x+2?
конечно, зошто произведувачите на колите секогаш и без исклучок ЕКСПЛИЦИТНО советуваат да се тргне ВЕДНАШ? Зошто не напишат „остајте ја колата 1-2 минути во лер, па после тргнете, така е подобро“?
Глупи ли се инженерите во фабриките?
На ладно време е ОСОБЕНО штетна работата во лер, макар и 1-2 минути. Ако е надвор горештина +40 е помалку страшно, ама на -20 е ОСОБЕНО битно да се тргне веднаш (веднаш = не повеќе од 10 секунди дур да се подмачка све)