Автор Тема: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks  (Прочитано 744 пати)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2423
Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« на: 30 Јануари 2025, 11:14:30 am »
Како што е ред, да го претставам Пунтото на форумот. Од првичната идеја за бензинец, стигнав пак до дизел и тоа верзијата што на некој начин ја одбегнував (поради некои поскапи ставки за одржување - варијабилен сет и евентуалните проблеми со фамозниот менувач).

Сетот е нов или како нов, кумплунгот е пердув, нешто што ми фалеше во градската вожња во Скопје. На палење, гасење, тргнување нема никаква вибрација или било каков знак дека нешто не е во Менувачот мене ми делува ок, мада при тргнување знае минимално да се помрдне рачката од менувачот, ќе следиме, наредно би го сменил маслото во менувачот, секако треба да се смени.

Возењето е многу позабавно од атмосферците 1,2 и 1,4, како и од верзијата 1,3 мјет со 75 кс.

Колата е од CH CH, имаше сервисна книшка, километража 178.XXX км, внатре е топ сочувано, каросериски ми изгледаше исто така зачувано, доволно за одлука, без навлегување во микро детали и барање на мана, секогаш нешто ќе фали.

Намената е отприлика ваква, за градска 70%, меѓуградска 25% и надвор од границите 5%, плус сопругата сакам да почне да вози, па после одреден период ќе видиме дали ќе ни требаат и дали ќе функционираме со една или две коли, отом потом, да сме живи и здрави.

Направен мал сервис во овластениот за Фиат во Куманово, Велиновски:
Моторно масло 3 л Шел 5-40= 2250 ден
Филтер масло                      =   750 ден
Филтер за нафта                  = 1500 ден
Филтер за полен                  =   750 ден
Филтер за воздух                 =   750 ден
Работна рака                       =      0 ден
----------------------------------------------
                                Вкупно = 6000 ден

Проверен антифризот, ланчето не се слуша, во сервисната стои дека е менувано на 160.000 км, ама тоа дополнително ќе проверам, на француски е, чисто да се осигурам. Направени се и други проверки, подвозје, кочници, ми кажаа дека се е ок.

Колата дојде со солидни летни гуми (кинески) 2018/19 година, во димензија 185/60/15. Решив на оваа кола да ставам целосезонски гуми во фабричка димензија 185/65/15 BF Goodrich Advantage All season, малку да одморам од два сета, чување, промени 2 пати годишно, не се оди по планини, зима не се патува често, па ќе видиме. Летните ќе одат на продажба на пролет.

Земени одма гледринг патосници.

Не бев сигурен дали има ДПФ (се посомневав дека има поради некои ознаки во хомологација), ама од сервисот ми кажаа дека фабрички нема, едан главоболка помалку.

Колата има темпомат, не сум проверил како функционира, треба да изгуглам за да видам како се мести, не сум имал до сега.

Со колата поминав некои 900 км до сега, да чукнам во дрво сега за сега е ок, живи и здрави.

По некоја слика:





























Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5916
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #1 на: 30 Јануари 2025, 11:30:02 am »
Убава,со здравје да се вози 😊.
Чим има блу&ме сигурно има и добро аудио,темпомат и фали упте паркинг сензори 😁

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4008
  • MadaFunker
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #2 на: 04 Февруари 2025, 14:56:13 pm »
Уште низ глава ми се врти количето :)
Со здравје да го возиш
New blood of old school

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2423
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #3 на: 21 Февруари 2025, 13:29:38 pm »
Друштво, од пред неколку дена приметив на Грандето дека од време на време, на загреан мотор во почетна фаза, обртаите почнуваат да варираат, во интервал од 800 вртежи (ова е нормално) до кај 1000-1100 и во тој момент има светло-сивкаст дим од ауспух. Ќе ја изгасам колата и веднаш запалам, проблемот го нема, нема варирање и нема никаков дим. Една кога ми се случи тоа, стигнав кај мене на работа и ја оставив така колата да работи, после 6-7 минути се смири самата и се беше во нормала.

Колата нема ДПФ фабрички, направен мал сервис пред скоро 1500 км (масло и сите филтри).

Некој идеја додека да отидам на сервис, сега патот не ме носи во Куманово до Велиновски, не знам тука по Скопје каде би ја носел на проверка, можеби сервис Илија, ама чисто да си имам престава некого ако го асоцира овој проблем на нешто, данке.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5760
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #4 на: 21 Февруари 2025, 15:22:38 pm »
Po simptomi ide na DPF. Vidi u servisnata sto ulje e stavano dodeka bila gore kolata. Ako e so oznaka za dpf kje da ima :)
Istive simptomi gi dava kaj mene na B klasata koga pravi regeneracija samo sto nema dim pozadi na auspuh ili pa ja nesum primetil.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 498
  • The best or nothing.
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #5 на: 21 Февруари 2025, 15:48:48 pm »
Колата нема ДПФ фабрички. Си пишал Филип убаво.


Си ја издувал на автопат во скоро време?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2423
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #6 на: 21 Февруари 2025, 16:36:45 pm »
@nikola98 можеби пред месец дена последен пат е возена на отворено или во км пред1000 км. Поради ладното не мрдаме многу периодот
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 498
  • The best or nothing.
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #7 на: 24 Февруари 2025, 15:36:20 pm »
Пробај вака, стави некое средство за дизни (имаш на форумов искуства), и издувај ја на автопат. Мене ова ми смрди на некоја дизна.
А може и да биде некој банален проблем.  :)

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5080
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #8 на: 24 Февруари 2025, 16:07:15 pm »
Друштво, од пред неколку дена приметив на Грандето дека од време на време, на загреан мотор во почетна фаза, обртаите почнуваат да варираат, во интервал од 800 вртежи (ова е нормално) до кај 1000-1100 и во тој момент има светло-сивкаст дим од ауспух. Ќе ја изгасам колата и веднаш запалам, проблемот го нема, нема варирање и нема никаков дим. Една кога ми се случи тоа, стигнав кај мене на работа и ја оставив така колата да работи, после 6-7 минути се смири самата и се беше во нормала.

Колата нема ДПФ фабрички, направен мал сервис пред скоро 1500 км (масло и сите филтри).

Некој идеја додека да отидам на сервис, сега патот не ме носи во Куманово до Велиновски, не знам тука по Скопје каде би ја носел на проверка, можеби сервис Илија, ама чисто да си имам престава некого ако го асоцира овој проблем на нешто, данке.
Dizna ili regulator na pritisok. Toa pali gasi go vrakja regulatorot na nula. Tipuvam na nego deka glavi

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2423
Одг: Fiat Grande Punto 1,3 mjet 90 ks
« Одговори #9 на: 25 Февруари 2025, 12:37:38 pm »
Чекам да затопли малку па да ја повозам убаво, да мрднеме со децата надвор од Скопје, барем 200-300 км да направиме за викенд, а инаку печена е за Wynns Gold formula. Ќе пробам прво со тоа, па ако не ќе оди на дијагностика Велиновски/Илија, каде ќе се укаже попрво прилика.
Претпоставката е мајката на сите заебувања