Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 58982 пати)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
  • Virus-Alfa
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #450 на: 20 Април 2025, 21:02:37 pm »
Jas da sum, ne izolacijata, i haubata ke ja izvadam 😂

Edit :

Prodavam izolacija za hauba, cena imbox 🤣



« Последно менување: 20 Април 2025, 21:09:43 pm Borce-Fiat »
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #451 на: 24 Април 2025, 17:39:55 pm »
Краток приказ за она што следува набрзо:

https://youtube.com/shorts/wLi9ejwVBmM?si=PGzHwOQGEoDverDu
« Последно менување: 24 Април 2025, 18:44:46 pm andrejnaumovski »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #452 на: 25 Април 2025, 09:34:01 am »
Ovoa kolku da ne zamatkas i otrgnes od muabetite za izolacija na haubata  :)

btw. ovoa grmi...

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #453 на: 30 Април 2025, 20:38:38 pm »
Мал апдејт, вчера ги исконтактирав AutoSolutions (autosolutions.net) за да нарачам short shifter. Чувството на менувачот е една од ретките работи што ме иритира кај колата, и тоа е кај сите рачни менувачи на БМВ, има некакво чувство како да е од гума правен кога влегува во брзина, и има бааѓи луфта. AutoSolutions изработуваат рачки за менувачи по нарачка, по спецификација која што ја договараш заедно со газдата спремна она ти што сакаш да добиеш (пократок од, какво чувство сакаш, висина итн) и во консултација со нив, во зависност од како и каде најчесто ја возиш колата, и доаѓаат со полиуретански чаури со различна тврдина. Бидејќи сите рачки се изработуваат по нарачка, мојата е некаде на ред да биде готова крај на мај, таман на време да го нарачам и средниот лонец од Active Autowerke и да биде 2-во-1 инсталација (бидејќи ауспухот секако мора да се симне за менување на рачката). Мојот е нарачан со 20% намалување на од, со фабричка висина (бидејќи куглата што сакам да ја ставам е 13мм пониска од фабричката) и 90a чаури.

Еве некој пример од пред и потоа на F8X M коли:

https://www.youtube.com/shorts/mVzACjWQzQg

https://www.youtube.com/watch?v=bOwwmMg8b4I&ab_channel=SourenaJ

https://www.youtube.com/watch?v=3_YO0A87qrs&ab_channel=AlexRanarivelo

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #454 на: 16 Мај 2025, 14:31:23 pm »
16.05.2025, 82249км
1. Променето масло и филтер за масло, отприлика после 1100км после големиот сервис. Причината за олку краток интервал овој пат е затоа што сакав да направам прочистување на моторот во случај да не има некакви метални честички од новите лагери или слично. Стариот филтер беше скрос чист, исто и маслото. Сега мирна глава и следна промена за 8000км.
2. Променето (уште еднаш) маслото во менувачот. Причина - оригиналното масло беше катран, претходниот пат ставивме ново, па уште една промена за да убаво исчисти било какви остатоци.

7 шишиња Red Line Euro Series 5W-40: 22 евра по шише + 30 евра транспорт до Грција: 184 евра.
1.5 литри BMW MTF LT-05 масло за менувач: 2400МКД.
Филтер за масло BMW: 1600МКД.
Работна рака: 2000МКД.

Тотал: 17320МКД.

Дополнително, последниве 2 недели научив дека компјутерот на колава е многу попаметен од што мислев, особено во однос на ладењето. Во глобала, компјутерот има 2 таргети на температура на вода, 109C во Efficient и Sport, и 80C кога е во Sport+. Последниве недела дена приметив дека температурата на масло во Efficient со нормално возење низ град не креваше над 95C, а треба да е околу 105. Врзав OBD и преку BimmerLink логирав во живо неколку параметри, како што се температура на масло, температура на вода, таргет температура на вода и слично, зошто ми падна чудно и ми беше страв да не е термостатот заглавен во некоја отворена/полуотворена позиција. Испадна дека компјутерот ги учи возните карактеристики и начинот на возење на колата (што беше пола низ град, пола полн гас откако последно сменив масло), и динамички менува таргет температура врз однос на тоа и како се вози во моментот. После 400км лабаво возење на автопат (лабаво = 170км/ч и нагоре ама во Efficient), си се ресетира и ја врати таргет температурата на 109C.

И една слика од неделата да не биде без ич:


Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #455 на: 20 Мај 2025, 11:32:27 am »
Бембарата сабајлево ја оставив во StepOn, за да ѝ се направи Bench/OBD unlock. Во меѓувреме пуштив мејлови до 3-4 познати европски и амерички тјунери на BMWиња, за да видиме дали можат да ми сработат мапа спрема она јас што барам. Повеќе информации наскоро. :)

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #456 на: 20 Мај 2025, 14:45:51 pm »
Ќе ти троши.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #457 на: 20 Мај 2025, 15:57:54 pm »
Енко ќе ти направи мапа по желба, моментално е најопремен во Мк, а 335D (Америчко) за кое направи мапа е врв, штета што го нема видеото по соц. мрежи, ако ми го прати ќе го постирам.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #458 на: 20 Мај 2025, 16:31:27 pm »
Енко ќе ти направи мапа по желба, моментално е најопремен во Мк, а 335D (Америчко) за кое направи мапа е врв, штета што го нема видеото по соц. мрежи, ако ми го прати ќе го постирам.

За оваа работа би одел строго со фирми што имаат искуство со конкретниот мотор :) Пуштив мејл до Bend Calibration, Mosselman и Infinitas/G-Power, ќе видам што ќе кажат. Мапите од Mosselman и G-Power ветуваат добри бројки спрема тоа што гледам, околу 500hp и 680Nm +-5% што би требало да одржи одличен powerband без нагли качувања на обртен момент.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #459 на: 20 Мај 2025, 17:12:24 pm »
Naglo sporo 700 Nm se 700 Nm. Ima da bide raketa.
Prais vezbi za vrat?  :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #460 на: 20 Мај 2025, 23:10:12 pm »
16.05.2025, 82249км
1. Променето масло и филтер за масло, отприлика после 1100км после големиот сервис. Причината за олку краток интервал овој пат е затоа што сакав да направам прочистување на моторот во случај да не има некакви метални честички од новите лагери или слично. Стариот филтер беше скрос чист, исто и маслото. Сега мирна глава и следна промена за 8000км.


А картерот го извади да го исчистиш? Зошто металните честички ти се сеуште таму, залепени и наталожени на филмот од масло и метални струготини. Тоа обично бара вадење и убаво чистење со разредувач.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
  • The best or nothing.
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #461 на: 20 Мај 2025, 23:15:29 pm »
Си има 2 големи магнети во картерот, не го плаши.
А и познавајќи го Андреј (спрема негови постови), има порачано некоја ревизија од динан.  :)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #462 на: 22 Мај 2025, 15:51:21 pm »
16.05.2025, 82249км
1. Променето масло и филтер за масло, отприлика после 1100км после големиот сервис. Причината за олку краток интервал овој пат е затоа што сакав да направам прочистување на моторот во случај да не има некакви метални честички од новите лагери или слично. Стариот филтер беше скрос чист, исто и маслото. Сега мирна глава и следна промена за 8000км.


А картерот го извади да го исчистиш? Зошто металните честички ти се сеуште таму, залепени и наталожени на филмот од масло и метални струготини. Тоа обично бара вадење и убаво чистење со разредувач.

Чим нема ништо во филтер, и маслото што излезе после 1200км возење е чисто, веројатноста дека 100% останале долу во картер и ништо не рециркулирало низ мотор да биде фатено на филтер, е релативно мала, да не кажам 0. :) Ќе исконтролирам филтер и на следна промена на масло ама не верувам дека ќе има некаков проблем.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #463 на: 22 Мај 2025, 16:08:51 pm »
99% падна одлука за тјунер за Бембарата, и најверојатно ќе одам со Mosselman. Сервисите/тјунерите што ги имав исконтактирано се следните:
Bend Calibration, Канада - многу популарни меѓу F8X сопственици, но многу се спори во комуникација иако ги фалеа дека работеле и комуницирале многу брзо (ги чекам по 2 недели од мејл до мејл)

Paul Johnson Tunes, Америка - Исто прилично популарни, но исто се спори на комуникација, им пишав мејл за повеќе информации претходна недела, немам ништо повратно добиено

Друга работа со тјунериве базирани во Америка е што главно работат на амерички коли, што се без OPF и од фабрика идат со малку помал буст, а и тјунираат за америчко гориво (+ многу се фокусираат на етанол), и дополнително фокусот им е да извадат што е можно поголеми бројки, што мене не ми е приоритет.

Од европски тјунери ги исконтактирав:

G-Power - познати по компресор китовите за Е9X M3 и E60 M5, брзо ми одговорија и многу беа фини но не се нафатија да ми изготват мапа remote, и ми рекоа дека мора да појдам во Германија (иако на сајтот кога нарачуваш го имаат ко опција али ајде). Плус имаат и нивен хардвер како интеркулер и слично, ама тоа е што е.

Infinitas - основана од поранешните G-Power инженери, па и затоа бев возбуден за нив, ама за жал нула од комуникација. Исконтактирани по мејл, па после на официјалниот Whatsapp, ништо.

Mosselman - 40 години искуство со БМВ и Мини, изработуваат нивни афтермаркет турбини што се прилично популарни и фалени, така да искуството и знаењето е тука. Плус работат преку MHD платформа за која што веќе имам лиценца и можам да ја флеширам мапата во 30 секунди преку ОБД и телефон. Плус се нафаќаат за remote tuning.

На сите европски гаражи бројките им се тука некаде, околу 500hp и 660-680Nm. Спрема бројкиве се гледа дека се фокусираат повеќе на добар линеарен power delivery наместо на апсолутно највисоките бројки за фалење на интернет :)

Моментално уште комуницирам со Mosselman, не е нарачана мапата, ме прашуваат кои модификации ми се веќе направени, дали планирам да правам нешто друго итн, но процесот е следен:

1. Плаќам, ми прават иницијална верзија на мапата
2. Ја флеширам кај мене, и после тоа правам лог на одредени параметри преку MHD во трета брзина полн гас од 2000 обртаи до крај
3. Им ги праќам логовите, ги гледаат и прават корекции на мапата ако треба

Повтори 2 и 3 додека и тие и јас сме задоволни. :)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #464 на: 22 Мај 2025, 16:40:13 pm »
Mislam da prav pati si, jas uopste ne bi komuniciral amerikanci za BMW.
Sto znaaet oni sto e kola a kamo li BMW :)

Ovoa sto se nafakaat za online fine tuning od Mosselman e odlicno.
Koga nemas veke oil hladnjak od niv barem mapa :)
Zivo me interesira kolku ke go krenat turbo boost, pod ili nad 1.5bar