Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 32094 пати)

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2292
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #390 на: 28 Февруари 2025, 13:51:11 pm »
Не знам колку саати и денови имам потрошено на истражување и учење

Значи нешто слично како јас кога барам, пребарувам и истражувам места за одмор/викенд/патување.
Повеќе време и труд потрошам во тоа отколку денови што сум присутен таму  :)
Или кога склопувам нов компјутер, истражувам хардвер/телефон/гаџети/ додека ги купам... Или делови за Леонов, небитно.

Али знаеш како e:
“Its the not the destination, it's the journey." - Ralph Waldo Emerson

Додека ти прави мерак тоа што го правиш и можеш да си го дозволиш финансиски, временски и те исполнува и не ти е замарање/товар - терај си  :-*

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7340
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #391 на: 28 Февруари 2025, 14:25:45 pm »
Sekoja cest kako merakliski ja sreduvas kolata (prethodniot gazda na vreme da menuval ulje lagerite ne bi bile potroseni) , a i kako ja usovrsuvas kolata.
Aj sto kosta, za ova treba i mnogu trud.

Пусти мерак си го прави своето. Освен главниот потенцијален проблем со моторот што ете е во процес на решавање, имам уште некои ситни замерки што релативно лесно се решаваат афтермаркет, и мислам дека знам точно што ѝ фали за да се доведе до перфекција. Али отом потом.

Не знам колку саати и денови имам потрошено на истражување и учење околу моторов, шасијата, геометрија на суспензија, па комуницирање со други газди, со мајстори и кај нас и низ Европа и Америка по форуми и групи, и сѐ што правам го споделувам тука чисто од мерак, да има некоја пишана документација за што сѐ влегува во одржување и надградба на performance возило, за после да ти кажат од аздис дека е. Ама океј, небитно, нема да ми смени тоа во патешествието со М2чево.

Чисто од љубопитност, дали разгледуваше М340i? И ако да, што те одлучи за двојчево?

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #392 на: 28 Февруари 2025, 15:17:59 pm »
Sekoja cest kako merakliski ja sreduvas kolata (prethodniot gazda na vreme da menuval ulje lagerite ne bi bile potroseni) , a i kako ja usovrsuvas kolata.
Aj sto kosta, za ova treba i mnogu trud.

Пусти мерак си го прави своето. Освен главниот потенцијален проблем со моторот што ете е во процес на решавање, имам уште некои ситни замерки што релативно лесно се решаваат афтермаркет, и мислам дека знам точно што ѝ фали за да се доведе до перфекција. Али отом потом.

Не знам колку саати и денови имам потрошено на истражување и учење околу моторов, шасијата, геометрија на суспензија, па комуницирање со други газди, со мајстори и кај нас и низ Европа и Америка по форуми и групи, и сѐ што правам го споделувам тука чисто од мерак, да има некоја пишана документација за што сѐ влегува во одржување и надградба на performance возило, за после да ти кажат од аздис дека е. Ама океј, небитно, нема да ми смени тоа во патешествието со М2чево.

Чисто од љубопитност, дали разгледуваше М340i? И ако да, што те одлучи за двојчево?

Воопшто не ни помислив на M340i, од причина што веќе имав "M Lite" и нејќев пак. :)

М2кава уште кога излезе првичната OG M2 со N55 мотор уште таму 2016 ми имаше фатено око како преубаво количе, ама се заборави низ годините. Воопшто не згрешив што ја зедов и дефинитивно е подобар избор за моите потреби/желби од E92 M3 или од било која M Lite. :)

Отсутен Stefan995

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #393 на: 28 Февруари 2025, 15:41:13 pm »

Чисто од љубопитност, дали разгледуваше М340i? И ако да, што те одлучи за двојчево?

Воопшто не ни помислив на M340i, од причина што веќе имав "M Lite" и нејќев пак. :)

М2кава уште кога излезе првичната OG M2 со N55 мотор уште таму 2016 ми имаше фатено око како преубаво количе, ама се заборави низ годините. Воопшто не згрешив што ја зедов и дефинитивно е подобар избор за моите потреби/желби од E92 M3 или од било која M Lite. :)

Малку офтопик во дискусијава, во врска со "М Lite".
Кое е твоето мислење и дали можеби си имал искуство со коли од типот BMW g20 330i, Golf 7/7.5 R или можеби Cupra Leon во споредба со 335-ката како "M Lite" модел? (знам дека хот хечовиве не се директни конкуренти, но би ме интересирало да чујам мислење)

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #394 на: 28 Февруари 2025, 16:13:17 pm »

Чисто од љубопитност, дали разгледуваше М340i? И ако да, што те одлучи за двојчево?

Воопшто не ни помислив на M340i, од причина што веќе имав "M Lite" и нејќев пак. :)

М2кава уште кога излезе првичната OG M2 со N55 мотор уште таму 2016 ми имаше фатено око како преубаво количе, ама се заборави низ годините. Воопшто не згрешив што ја зедов и дефинитивно е подобар избор за моите потреби/желби од E92 M3 или од било која M Lite. :)

Малку офтопик во дискусијава, во врска со "М Lite".
Кое е твоето мислење и дали можеби си имал искуство со коли од типот BMW g20 330i, Golf 7/7.5 R или можеби Cupra Leon во споредба со 335-ката како "M Lite" модел? (знам дека хот хечовиве не се директни конкуренти, но би ме интересирало да чујам мислење)

Не сум возел ниту еден од овие, ама го имав Меганот како хот хеч па може со него да ти направам споредба.

Уште од старт ти кажувам дека моторите не се ни споредуваат, редните 6ки на БМВ се нешто сосема друго, многу се помазни од било кој четвороцилиндраш што сум го возел.

Во однос на шасија и како возат, M Lite моделите делат скрос иста шасија и скоро цело подвозје со М Спорт верзиите на пониските модели (335ката имаше и исти амортизери и пружини, M340ката мислам дека има нешто поцврсто тјунирани адаптивни амортизери ама пак на помеката страна), и се генерално штелувани од фабрика повеќе накај комфорт/Аутобан крузање со часови, а не баш на спортско возење. Од тој аспект ако бараш кола за забава, хот хеч ти е подобар избор. Полесни, постегнати, помало меѓуоскино растојание. 335ката дури и на KW v3 со подесиви стабилизатори значи максимално наштелувана геометрија се осеќаше должината и тежината, можеше да го осетиш газот како доцни зад инпутите што ги даваш напред. Меганот беше како на шина :)

Со тоа што G20ката ќе биде попремиум, поквалитетна внатре, подобра изолација итн.

Е сега не стигнав да ја пробам 335ката со DINAN балансштанглите пошто ја продадов пред да стигнат. Не знам дечкото дали ги има наместено, ако ги има ќе го барам да ја свртам еден круг да видам како се понаша. Ама пак ќе кажам, ако не ти треба просторот на седанот и бараш кола примарно за забава со доза практичност измеѓу обична 3ка и хот хеч, јас би одел на хот хеч варијанта.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7340
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #395 на: 28 Февруари 2025, 17:26:22 pm »
Ваљда зависи како дефинираш помека страна. Читам доста за M340i G20, веројатно ке ми биде наредна кола за од прилика 12-16 месеци, ама една од заедничките поплаки е дека е доста круто возило, дури и со адаптивна суспензија. Немам прилика да тестирам и да споредам со моменталнава кола, но BMW-то дефинитвно од прочитаното делува дека ке е потврдо возило. Има и такви искуства дека сопственици не може да забележат разлика меѓу М340i со и без адаптивна суспензија. Е сега, ако го ставиш наспроти чист М, веројатно ке биде помеко. Ама не би се сложил дека дека не е за спортско возење, напротив, една од работите за кои го фалат овој модел е дека успеале во некоја рака да избалансираат каков таков комфорт, без да изгубат во handling. 

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #396 на: 28 Февруари 2025, 17:58:43 pm »
Ваљда зависи како дефинираш помека страна. Читам доста за M340i G20, веројатно ке ми биде наредна кола за од прилика 12-16 месеци, ама една од заедничките поплаки е дека е доста круто возило, дури и со адаптивна суспензија. Немам прилика да тестирам и да споредам со моменталнава кола, но BMW-то дефинитвно од прочитаното делува дека ке е потврдо возило. Има и такви искуства дека сопственици не може да забележат разлика меѓу М340i со и без адаптивна суспензија. Е сега, ако го ставиш наспроти чист М, веројатно ке биде помеко. Ама не би се сложил дека дека не е за спортско возење, напротив, една од работите за кои го фалат овој модел е дека успеале во некоја рака да избалансираат каков таков комфорт, без да изгубат во handling.

Абе, покрута/помека е релативно. Ќе биде покрута од обична 3ка да, ама далеку помека од М модели а и сигурно помека од чист хот хеч што е пак малку пофокусиран на перформанси, не на луксуз/комфорт. Не е дека нема да има добар handling, ама:

1. Подвозјето настрана од амортизерите го дели со обичната 3ка, не со М3, значи гумени чаури на рамења и балансштангла наместо monoball/цврсти држачи за балансштангли, како и послаби рамења, помеки балансштангли и најверојатно помал фабрички нагиб
2. Електронското серво ќе биде тјунирано за поголема стабилност на право возење, што значи ќе реагира поспоро, и гарантирам дека чувството на волан е како во видео игра, исто беше и на 335ката, а тука и xDrive-от игра улога (исто и на М3ката, спрема тоа што читам од сопственици RWD моделите се подобри од аспект на фидбек и респонзивност на волан)
3. Тежината плус димензиите си го прават своето зошто подвозјето не е дизајнирано да ги скрие како кај М моделите

Пак ќе кажам сигурно ќе има добар handling, ама ќе биде компромис 100% и ако ја газиш убаво по кривини ќе го сетиш тој компромис. М моделите се скрос други зверови. Со тоа што, M340ката ќе ти биде подобар дејли драјвер. Ако ти треба просторот и имаш опција само за 1 кола и ти значи комфор, таа е подобриот избор.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 498
  • The best or nothing.
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #397 на: 28 Февруари 2025, 18:25:47 pm »
Како се тјунира серво?


Кога ќе ја средиш, мора да ја пробаш на навак или серес.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #398 на: 28 Февруари 2025, 18:44:22 pm »
Како се тјунира серво?


Кога ќе ја средиш, мора да ја пробаш на навак или серес.

Електронско е, има многу параметри што може да ги тјунираат од фабрика во однос на тоа дали сакаат повеќе на кај комфор или спортска вожња, пример колку од движењата да ги амортизира пред да стигнат до волан, тежината на воланот во Comfort/Sport/Sport+ (ова кај BMW дополнително преку Servotronic може дополнително да варира во секој мод во зависност од моменталната брзина), дополнително M340ката има Variable Sport Steering што го менува односот на летвата во зависност од условите. Има сигурно уште.

Отсутен lawyer204

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #399 на: 01 Март 2025, 13:50:02 pm »
Ваљда зависи како дефинираш помека страна. Читам доста за M340i G20, веројатно ке ми биде наредна кола за од прилика 12-16 месеци, ама една од заедничките поплаки е дека е доста круто возило, дури и со адаптивна суспензија. Немам прилика да тестирам и да споредам со моменталнава кола, но BMW-то дефинитвно од прочитаното делува дека ке е потврдо возило. Има и такви искуства дека сопственици не може да забележат разлика меѓу М340i со и без адаптивна суспензија. Е сега, ако го ставиш наспроти чист М, веројатно ке биде помеко. Ама не би се сложил дека дека не е за спортско возење, напротив, една од работите за кои го фалат овој модел е дека успеале во некоја рака да избалансираат каков таков комфорт, без да изгубат во handling.

Абе, покрута/помека е релативно. Ќе биде покрута од обична 3ка да, ама далеку помека од М модели а и сигурно помека од чист хот хеч што е пак малку пофокусиран на перформанси, не на луксуз/комфорт. Не е дека нема да има добар handling, ама:

1. Подвозјето настрана од амортизерите го дели со обичната 3ка, не со М3, значи гумени чаури на рамења и балансштангла наместо monoball/цврсти држачи за балансштангли, како и послаби рамења, помеки балансштангли и најверојатно помал фабрички нагиб
2. Електронското серво ќе биде тјунирано за поголема стабилност на право возење, што значи ќе реагира поспоро, и гарантирам дека чувството на волан е како во видео игра, исто беше и на 335ката, а тука и xDrive-от игра улога (исто и на М3ката, спрема тоа што читам од сопственици RWD моделите се подобри од аспект на фидбек и респонзивност на волан)
3. Тежината плус димензиите си го прават своето зошто подвозјето не е дизајнирано да ги скрие како кај М моделите

Пак ќе кажам сигурно ќе има добар handling, ама ќе биде компромис 100% и ако ја газиш убаво по кривини ќе го сетиш тој компромис. М моделите се скрос други зверови. Со тоа што, M340ката ќе ти биде подобар дејли драјвер. Ако ти треба просторот и имаш опција само за 1 кола и ти значи комфор, таа е подобриот избор.

Добро, ама покрај потреба од простор и потреба од добар хендлинг на кратки кривини, постои и потреба од естетика. Ова е навистина работа на вкусови за кои по правило не се дискутира, ама сепак...:) Според мене и според големото мнозинство на БМВ заедницата 3-те се најелегантни и најскладно обликувани БМВ возила, па со тоа и најпопуларни во секоја генерација од коцката па натаму.
Во секој случај ја почитувам твојата посветеност и техничко знаење со кое располагаш.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #400 на: 01 Март 2025, 18:19:22 pm »
Добро, ама покрај потреба од простор и потреба од добар хендлинг на кратки кривини, постои и потреба од естетика. Ова е навистина работа на вкусови за кои по правило не се дискутира, ама сепак...:) Според мене и според големото мнозинство на БМВ заедницата 3-те се најелегантни и најскладно обликувани БМВ возила, па со тоа и најпопуларни во секоја генерација од коцката па натаму.
Во секој случај ја почитувам твојата посветеност и техничко знаење со кое располагаш.

Она што беа тројките порано (E36, E46) од аспект на димензии и пропорции, тоа е сега 2ката. А богами новата 2ка е поблиску до димензии на E92 веќе. Модерниве 3ки се веќе 5ки станати :) мене на пример, од F серијата далеку повеќе ми се свиѓа 2ката од 3ката во не-М варијанта, а имав F серија 3ка.

G20 3ката е колку Е39 5ка станата. Колку и да се убави, големината секогаш ќе ми биде проблем. А со големината иде и тежина.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #401 на: 01 Март 2025, 18:20:33 pm »
Резервирани Continental SportContact 7 во Мотоцентар, димензии 255/35 19 напред и 275/35 19 назад, остануваме на 10мм пошироки од фабрички односно М3/М4 димензии. Да ја завршат колава следна недела и одам да ги монтирам.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #402 на: 01 Март 2025, 18:43:55 pm »
Стигна тазе летна роба во мотоцентар?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Memento

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #403 на: 01 Март 2025, 18:45:29 pm »
Каде планираш да ја испробаш кога ќе ја завршиш? Има некои планови?

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #404 на: 01 Март 2025, 22:01:05 pm »
Стигна тазе летна роба во мотоцентар?

Да да, од пред недела и нешто веќе ги има и на сајтот во понуда.

Каде планираш да ја испробаш кога ќе ја завршиш? Има некои планови?

Јас сетапот си го правам главно за уживање за на улица, по планински патишта ама и да е возлива во нормални услови на автопат и на подолг пат. Идеално би ја пробал на Серес за да го тестирам максимумот, ама сетап за на стаза е скрос друг и плус значајно постресен врз сите компоненти, вклучително и гуми. Нагибот потребен за на стаза ќе ги изеде гумите дур стигнам до Серес, па затоа и ми е шубе. А и би сакал прво да ја научам стазата на нивни коли таму.  ;D