Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 32085 пати)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #375 на: 25 Февруари 2025, 17:10:15 pm »
Уште 80к ќе ги газеше овие лагери без мака! :)

Консензусот и од мајстор а и од по интернет е дека имаа уште 20-30к км во нив, особено ако се ремапира.

Цитат
Радилица симнувавте или само со подигање клипови нагоре ги менувате? За другар прашувам...:D

Само со вртење на радилица, не сум видел некој до сега да вади радилица освен ако не се менуваат и лежечи

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1783
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #376 на: 25 Февруари 2025, 17:55:29 pm »
Никола Нелоски од Карклуб.


Да се нашалиме.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #377 на: 25 Февруари 2025, 21:54:28 pm »
Никола Нелоски од Карклуб.


Да се нашалиме.

Не ми го чепкај Николче, кој ќе дава реферали за Тесла после.

:)

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 68
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #378 на: 25 Февруари 2025, 23:22:09 pm »
Не спомнувајте, уште тука ни фали :)))

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2710
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #379 на: 25 Февруари 2025, 23:22:23 pm »
Dali imas podatoci na kolku km prethodniot gazda menuval maslo vo motor?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #380 на: 26 Февруари 2025, 09:27:57 am »
Dali imas podatoci na kolku km prethodniot gazda menuval maslo vo motor?

Ако сервисната книшка в компјутер е точна, а претпоставувам дека е зошто колава е 99% земена на лизинг, тогаш менувано е на 30000км. Не верувам дека се замарал за екстра менување надвор од сервисна. :)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7437
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #381 на: 26 Февруари 2025, 15:07:57 pm »
Вакво ауто се вози машки, се цапнува се стиска, најмногу изживување има врз БМВ реално. Да наменето е предвидено е за таков начин на вожња, ама сигурно со почесто менување на уље ќе се заштити моторот и подолго ќе трае.

Ако проспектот вика 30.000, јас би менувал на 20-22.000км макс.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #382 на: 26 Февруари 2025, 15:58:41 pm »
Вакво ауто се вози машки, се цапнува се стиска, најмногу изживување има врз БМВ реално. Да наменето е предвидено е за таков начин на вожња, ама сигурно со почесто менување на уље ќе се заштити моторот и подолго ќе трае.

Ако проспектот вика 30.000, јас би менувал на 20-22.000км макс.

Ма јок какви 20, интервалот од 30к км/2 години е само во ЕУ ради еколошки регулативи да се намали отпадот од масло. Америка и Британија за истите мотори имаат сервисни интервали од 10к милји/16к км.

Повеќе од 10000км нема поента. Уље/филтри се релативно ефтина промена.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #383 на: 26 Февруари 2025, 20:01:57 pm »
Вакво ауто се вози машки, се цапнува се стиска, најмногу изживување има врз БМВ реално. Да наменето е предвидено е за таков начин на вожња, ама сигурно со почесто менување на уље ќе се заштити моторот и подолго ќе трае.

Ако проспектот вика 30.000, јас би менувал на 20-22.000км макс.
10к км максимум на било кој хајперформенс турбаш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #384 на: 26 Февруари 2025, 20:10:26 pm »
Чим нема метални струготини од брегасти и лагери,супер е.😂
Обавезно кога ќе завршиш се,едно центрирање да му маниш. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #385 на: 26 Февруари 2025, 20:15:04 pm »
Чим нема метални струготини од брегасти и лагери,супер е.😂
Обавезно кога ќе завршиш се,едно центрирање да му маниш. ;D

Да заврши ова, ја носам до Мотоцентар да ги ставиме новите чевли, па после тоа да се монтира ова



И да се наштима геометрија прописно за лето.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2710
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #386 на: 27 Февруари 2025, 22:08:41 pm »
Kaj ti tekna sega ovoa, ne sedis miren :)
Sto planiras so suspenzijata?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #387 на: 27 Февруари 2025, 22:49:43 pm »
Kaj ti tekna sega ovoa, ne sedis miren :)
Sto planiras so suspenzijata?

Предниот нагиб фабрички е многу мал, и не е подесив, а особено се осеќа со пошироки гуми. Ми треба 0.4-0.5 степени екстра негативен. :)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2710
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #388 на: 28 Февруари 2025, 11:07:03 am »
Sekoja cest kako merakliski ja sreduvas kolata (prethodniot gazda na vreme da menuval ulje lagerite ne bi bile potroseni) , a i kako ja usovrsuvas kolata.
Aj sto kosta, za ova treba i mnogu trud.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #389 на: 28 Февруари 2025, 11:48:25 am »
Sekoja cest kako merakliski ja sreduvas kolata (prethodniot gazda na vreme da menuval ulje lagerite ne bi bile potroseni) , a i kako ja usovrsuvas kolata.
Aj sto kosta, za ova treba i mnogu trud.

Пусти мерак си го прави своето. Освен главниот потенцијален проблем со моторот што ете е во процес на решавање, имам уште некои ситни замерки што релативно лесно се решаваат афтермаркет, и мислам дека знам точно што ѝ фали за да се доведе до перфекција. Али отом потом.

Не знам колку саати и денови имам потрошено на истражување и учење околу моторов, шасијата, геометрија на суспензија, па комуницирање со други газди, со мајстори и кај нас и низ Европа и Америка по форуми и групи, и сѐ што правам го споделувам тука чисто од мерак, да има некоја пишана документација за што сѐ влегува во одржување и надградба на performance возило, за после да ти кажат од аздис дека е. Ама океј, небитно, нема да ми смени тоа во патешествието со М2чево.
« Последно менување: 28 Февруари 2025, 11:53:33 am andrejnaumovski »