Искрено греота е да се отвара моторов со 80к Км, и е барање на проблеми кога ги нема.
Ама ги има, и е надвор од гаранција, што значи ако лизне запчаникот треба да се плати ремонт или нов мотор.
исто како на Е92 М3 да кажеш дека е греота да се отвора на 80к км и да се менуваат лагери на радилица додека не ги извадиш и не ги видиш.
А греота е да не се искористи потенцијалот на моторов.
На 335ката така викав за цревото од интеркулерот, „Абе 95к км има, фабричка е скрос, нема мапа, нема шанса мене да ми пукне“ и одложував замена со афтермаркет, додека не ми пукна на автопат. Моторов е на пазар веќе 10 години, познат проблем е, има одлични решенија, секое оставање надвор од гаранција да седи така е вистинското барање проблеми, особено како се набиваат километри.