Мене ме интересира дали Мтаг-от кога е поставен горе на шофершајбна на СУВ ќе го регистрира како 2ра категорија т.е камион и дали Мтаг-от кога е поставен доле на шофершајбна на камион ќе го регистрира како 1-ва категорија т.е висок автомобил (СУВ)
М тагот е само за наплата. Категорија се одредува со оптичките бариери (читаат висина и должина на возила) и со лупови кои се поставени под асфалтот (читаат број на оски).
Многу предлози имаа на маса јпдп ама едноставно не сакаа ни да слушнат а камо ли да ги погледнат. Убаво си ги опиша погоре и нема потреба да ги коментирам.
За лентите која е затворена а која отворена одговорен е шефот на смена.
...
Јас знам цел систем како функционира ама знам и кој го контролира и не би се осудил да поминам на црвено.
Валидни забелешки и предупредувања.
Но ако логично размислуваме, нели подобро би било пред рампите кои се сервисираат, дежурниот шеф на смена да наложи да се стави еден лежечки СТОП знак?
Пошто никако не сме на чисто дали сите патарини имаат МКАРД семафор горе, дали се сервисираат или едноставно се немаат начин како да сигнализираат дека таму може да се помине со мкард.
Е сега пошто твоето е коректно предупревање, ќе мораме да минуваме низ МТАГ рампите или низ КЕШ рампите на кои нема гужва... Ако е точно тоа дека на секоја рампа има МКАРД терминал.
Логично размислуваш, ама во пракса и не е така. Многу пати бил поставен и метален знак пред лентата ама нашите ни мили човечиња и со се него знаат да влезат во лента. Така да само повеќе штета ке се направи. Незнам што е толку тешко да се сфати, ако има црвено горе ставено, има причина што е ставено, никој не го ставил од кеиф.
Да ти одговорам на второто и третото прашање. Имаат опција горе на семафорот да постават кеш, мкард, мтаг, мтаг со човече(тогаш е и мтаг и кеш и мкард) и црвено (затворена лента) Сите ленти, без разлика што пишува горе може да се поминат со мкард освен само кога е црвено.
Ова го зборам за обновениве патарини, а не за тетово-гостивар.
Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk