За Џеповски секоја чест, има доста задоволни од него еве и ти си имал добро искуство. Ама колку и да е добар, прескап е, стварно БМВ си бара добра нега ама па и не е ракетна техника, има многу добри мајстори и за БМВ. Во принцип, со мајсторите е многу пијана работата, уценуваат поради тоа што се се помалку, а половни коли се повеќе. На пр. се распрашував за промена на ланчиња на БМВ N мотор кај Џеповски (тој мотор го имаш и ти со познатите проблеми со ланчињата). Тоа кај него е 1.200 Е за две ланчиња и лизгачи, за ланчаниците не сум сигурен што рече дали ги мења. Е сега, комплетот делови (три ланчиња, затегач, 4 лизгачи, двата ланчаника и сл.) е 250-300 Е во малопродажба, и кај нас се наоѓаат за толку. Е па со мои делови не работи зошто ќе биде јасно дека за рака зема 1,000 Е. Кај друг независен сервис за рака ми побараа 300 Е ?! Зборот ми е познатите имиња на мајстори стварно премногу си ја ценат и наплаќаат работата, а кола стара 10-15 години (па макар била и БМВ) одамна веќе не е авионска технологија и многумина и кај нас ја имаат совладано.
На нас останува да процениме и му веруваме на независниот кој сменил на пр. на 10-тина такви коли или на оној кој сменил на 200-300 ама за два пати поскапа цена.
Инаку, оваа постапка и горе чини толку, 1,100-1,300 Е во нормален сервис со нормална гаранција. Затоа најпаметните мајстори веке не одат нагоре, овде се заработува повеќе