@BraneMKD za xdrivot samo ulje original od bmw.
za diferencijalite mozes i ravenol i castrol.
za ulje u menjac: normlano najdobro e lifeguard ali ako te cepnat mnogu imas mnogu alternativi, originalot na ZF e od Shell.
inace u germanija i avstrija za ulje u menjac teraat i so motul, LM i Ravenol.
ako sakas da znaes vo koja sostojba ti se kuplunzite u menjacot moze da ti izmerat "transmission adaptations values" , ako se van normala tek togas menjaj ulje ili ako osekjas na menjac nesto.
kontaktirajgo
@M3V8 on pravesa zamena ulje u menjac na 3ka.
xdrivot reagira dosta na dimenziite na gumi i kako se napumpani. pridrzuvaj se do dadenite preporaki na vratata od vozackata strana se zalepeni
kaj sekoe bmw pa i kaj tvoeto ke ti strada:
remenicata originalnata e dosta skapa u oem samo corteco. ova e prokelta bmw mana koja ne moze da se iskorene dzabe koj model vozis cim stignes do 150k odma proveri.
dihtunzite na kutijata za filterot na maslo kade sto se spojuva so hladnjakot za maslo tamu ima dve gumicki
dihtungot na karterot
proveri interkulerot
zategaci spaneri na remenskiot pogon
za lanecot ne se sekiraj samo menjaj ulje redovno ednas godisno BMW LL-04 i ne koristi filtron filteri samo
mann, mahle, hengst, ili bosch obicno originalnite se od mahle.
maslo sekoe sto ispolnuva bmw LL04 ako imas sreka da dojdes do ravenol zimaj.
ako treba da menjas diskovi i plocki osven ATE ne bi ti preporacl drugo pogotovo za napred.
ako imas srekja ke pomines so ATE ako ne samo originalni.
prednicata kaj bmw e mnogu osetliva pa dokolku treba da se centrira nesto za zal osven bmw ne ma da moze drug da ja centrira.
vistinskite pravi vrednosti gi ima samo bmw i ne gi seruvaat pravite vrednosti nego davaat nekoj range.
plus bmw ima specijalni masini za centriranje bar u avstrija/germanija e taka.
poz i so srekja