Со право кинезите си грицкаат полека полека. Да не се ознаките, веројатно тешко визуелно би се забележало на возилово дека не е од достега познатите (за нас) брендови.
Ама брендовите не сакаат да се опаметат, и луѓето полека веќе се вртат кон овие возила кои се почесто ќе ги гледаме на нашите патишта.
Повеќето од стандардните корисници на возила, гледаат да купат што поново ( или ново возило ) кое без мака ќе ги пренесе од А до Б, ќе биде издржливо барем 200К км. Со вакви возила, веќе се докажуваат и во дизајнот и квалитетот.
Плацевите на овластените дистрибутери на познати марки се преплавени со нови возила кои поради ценовната политика си стојат. Супер отворен простор за кинеската офанзива. Кај нас на пример MG си цепи.