Автор Тема: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic  (Прочитано 3112 пати)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3738
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #30 на: 28 Февруари 2024, 12:42:18 pm »
Не ми е јасно зошто е колава донесена кај нас, колку планираат да продадат за да им се исплати целата процедура со увоз, па поддршка за возилото итн.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1959
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #31 на: 28 Февруари 2024, 12:56:05 pm »
Не ми е јасно зошто е колава донесена кај нас, колку планираат да продадат за да им се исплати целата процедура со увоз, па поддршка за возилото итн.
Како и сите други модели поготово нови автомобили не ги купуваме ние туку фирми добри бизнис зделки тендери а тоа успут ако продадат на некого е плус нив не ги интересира дали ке продадат кога знаат пример одредена количина на нови автм веке се договорени, од роднина ај да не откривам пред 2 недели поминато на одбор за нови автомобили во вредност со многу нули од познат бренд / така да бато се е добар бизнис .

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5017
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #32 на: 28 Февруари 2024, 13:37:34 pm »
Na ulicata kadesto ziveam ima dve vakvi. Mnogu mi se ubavi kako dizajn i pojava. Mnogu e poubava otkolku nekoi drugi elektricni avtomobili.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4976
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #33 на: 28 Февруари 2024, 15:03:28 pm »
Скроз се отидени со паметов, ама па и глупаците у еу парламент си изгласаа по 2035та сите коли да се електрични. Ваљда се надеваат дека кинезите се глупи и ќе им ги продаваат батериите за џабе, а нема да го пласираат скоро цело свое производство во еу. Ај може некој нов состав ќе ги испраи глупостите кои ги направија.
60К за кола која кошташе 15К у основна верзија. Али не се они будали, будала е тој што ќе им ја купи.
Ene gi BYD so nivni brodovi nosat koli

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6390
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #34 на: 28 Февруари 2024, 16:02:48 pm »
Не ми е јасно зошто е колава донесена кај нас, колку планираат да продадат за да им се исплати целата процедура со увоз, па поддршка за возилото итн.

Мора да носат, нема меган повеќе со мотори на гориво, на струја го префрлуваат моделот.
И Алфа Ромео некаде имаше објавено дека од 2027ма на струја сите модели, па есапот вели на балканот ќе се затвораат салони.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #35 на: 28 Февруари 2024, 16:09:05 pm »
Не ми е јасно зошто е колава донесена кај нас, колку планираат да продадат за да им се исплати целата процедура со увоз, па поддршка за возилото итн.

Мора да носат, нема меган повеќе со мотори на гориво, на струја го префрлуваат моделот.
И Алфа Ромео некаде имаше објавено дека од 2027ма на струја сите модели, па есапот вели на балканот ќе се затвораат салони.
Ќе си затвараат многу пошироко, не само на Балканот. Наместо да шиткаат ко луди во делови што не се со смешни регулативи и да земат да пребацат една фабрика во турција/македонија/србија за да си тера 1.5дци и да си вадат топ модели како меганов за ичпари, и да "ги реекспортираат" во Европа, пошто народ и таму сака добри коли со добри мотори за ичпари, они вака.

А тојота (нормално се 25 години пред другите со размислувањата) веќе развиваат нова генерација на мотори со внатрешно согорување, зошто пресметале дека само 30% од колите ќе се електрични, за останатите 70% ќе се хибриди. И они планираат да имаа врвни понуди во тие 70%. И да се протурат од продавање, и од правење пари. И заслужено. Зошто се писмени.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2667
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #36 на: 28 Февруари 2024, 16:24:06 pm »
Па не е SUV, иако можеби така изгледа. Баш си е конвенционален, низок хечбек.
Kako moze da e so svoite 1500mm visina nisok hatch.
Ova nitu e hatch uste pomalce nizok :)

Nema vise ni hatch ni limuzini, sve se pravi golemo glomazno i da izgleda uste poglomazno.
Onoa koa ke te vidat vo nesto gooolemo da ima efekt na strahopostovanje...
Baska 60k za Megan, ne e*bat zdravo u mozok.

- Golf 8 - 1484 mm
- Astra - 1441 mm
- MG4 - 1504 mm
- Peugeot 308 - 1444 mm
- Kia Ceed - 1447 mm

Сите си се тука некаде. Електричните се генерално неееешто ситно повисоки ради батериите што мораат да ги увалат во под. А Меганот е пократок од сите, и тоа забележително - 4200 милиметри во однос на ~4350 просек кај другите. Дополнително, ground clearance на Меганов е помал од Голф 8, да речеме - 128 спроти 142 мм.

И наш Зеро, колата што ќе ја тестираше какви и да имаше тркала секогаш кажуваше/посакуваше еден до два броја поголеми  8)

Апсолутно. Ама кај нас ради муабетите „абе каде по дупкиве“ останати од пусто турско се носат коли со неухранети тркала.
Honda Civic 1407mm :)
Toyota Corola 1435
Ama ovoa e Japan i tamu malce potesko se pere mozok.

Mislev generalno na EU trendov na bumbarenje na kolite site da se sto pogolemi i da imaat SUV forma.
Jas toa ne bi mozel da narecam deka e hatch, ke treba da smislat neko drugo soodvetno ime za formive na vozila koi sega gi furaat.
Pa samo electricni kolu isklucivo od 2035 sto e utopija.
Premnogu politika.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #37 на: 28 Февруари 2024, 16:28:25 pm »
https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mercedes-Benz/133393/Mercedes-Benz-X254-GLC-300e-4MATIC.html
Mercedes GLC 300E 2022, што влегува во категорија урбан SUV има ground clearance од 145мм.

Ова има мнооогу ground clearance според сликата.

Едит: 171мм
https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Renault/131213/Renault-Megane-E-Tech-EV60-220HP-Optimum-Charge.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #38 на: 28 Февруари 2024, 20:35:21 pm »
https://www.novilist.hr/ostalo/auto-moto/toyota-eksperimentira-s-novom-tehnologijom-koja-bi-na-zivotu-odrzala-benzince-bili-bi-c02-negativni/

Ова ли е тоа што го развиваат во Тојота?

Пред 40тина години кажуваа ќе се исцрпеле резервите на нафта во нефтените наоѓалишта за 50ина години, и тоа со тогашната стапка на експлоатација.
И тој СО2 некако е многу исполитизирани, со оглед на тоа што за 10 години секако ќе се реши сам од себе проблемот ;D
Ама па ова со електричните корне та не се трпи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #39 на: 28 Февруари 2024, 20:48:22 pm »
https://www.novilist.hr/ostalo/auto-moto/toyota-eksperimentira-s-novom-tehnologijom-koja-bi-na-zivotu-odrzala-benzince-bili-bi-c02-negativni/

Ова ли е тоа што го развиваат во Тојота?

Пред 40тина години кажуваа ќе се исцрпеле резервите на нафта во нефтените наоѓалишта за 50ина години, и тоа со тогашната стапка на експлоатација.
И тој СО2 некако е многу исполитизирани, со оглед на тоа што за 10 години секако ќе се реши сам од себе проблемот ;D
Ама па ова со електричните корне та не се трпи.
Аха сигурно ќе се исцрпи. Да, да. И климата ќе ја опраиме. И ЦО2 нечини, и НОх е штетно. И месо нема да јадеме. И крави ќе прдат.

Мислам дека ова ќе се последните мандати на волкаво малтрерирање на луѓе, полека се освестуваат гласачите низ светот дека се возени како стигнат. И дека 0% од сето тоа оди во решавање на проблеми, а 100% оди во џеб во бонуси.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2163
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #40 на: 28 Февруари 2024, 21:01:41 pm »
27 години  од првата генерација на Приус.
Тука тогаш народ нагаз паѓаше на 1.9 тедеи, за жал уште. Знаат добро што прават јапонците имаат искуство предност пред сите.