@Deni за жал DSG не оди, не е возможно да се комбинира со сите мотори кај Октавиата, кај бензинците единствено е спарен со 1.5 TSI милд хибрид верзијата (+ околу 3.000 евра), а кај најевтиниот и послаб дизел 2.0 со 115 коњи DSG-то ја крева цената за околу 4.500 евра споредено со рачен 1.5 TSI.
@driverMK возам 1.5 TSI и 1.6 со 102 коњи (150НМ) со слични перфоманси како тој на Тојота. Разликата во моторите е ден и ноќ. Не дека не влечи солидно за со 150НМ, ама треба повисоки обртаи за подобро да повлече. 150НМ гледам и тојотата има, барем кај мерцедесот кај се доволни за во секоја ситуација, било за претекнување, доволно и товарен да забрзува по угорница... Од друга страна 1.5 TSI е топ мотор, со повеќе од доволно сила за во секоја ситуација, плус заради турбината добро повлекува уште од 2.000 обртаи, плус супер економичен мотор. Кај мене просечна комбинирана потрошувачка на околу 5.000км се движи околу 6л, главно возена на отворен пат...
Јас помеѓу Тојотата, Камикот (плус стар модел е)... би се одлучил за понудата на
@andrej_111 за Октавиа без воопшто размислување...