Јас би сакал да прашам каков тип на замаец има кај моторите 1.0 тси и 1.5 тси со рачен и автоматски менувач дали е фиксен или варијабилен.
1.0 ТSI со 95кс и 5 брзински менувач има едномасен замаец, сите други варијанти на 1.0 TSI и 1.5 TSI се со двомасен замаец.
Андреј звуците кај Камикот што го возев кај вас не беа ни приближно толку гласни, тоа го кажав и таму.
Нема што да додадам , на видеата се слуша се што треба да се чуе, јас тие не ги монтирав. Кај вас немаше калдрма да се слушне убаво тој звук на метално тропотање кај мојата кола, но тоа не е оправдување. Кога се пожалив кај вас на првиот сервис на тропкање од издувот, баравте снимен доказ.Но ајде го средив тоа јас сам. Сега кога имам снимен доказ, барате тропање на лице место. Што се треба да направам за да се признае проблем? А што се однесува до жалбата до производителот, ми прати Дани на македонски јазик една реченица, побарав од него оригинал одговор од производителот да ми покаже, сеуште немам добиено.
За менувачот пишав погоре што имав.
За тропкањето од издувот, ако се сеќавате бев присутен и јас. Го извадивме вашето решение пред вас, односно пластичната стега која сте ја ставиле на гумениот држач на издувот, и никаков проблем ни тропкање не се јави од издувот. По ваше барање, пак ви ставивме пластична стега.
Се пожаливте и на крцкање од гумиците на задните врати ако се сеќавате, за истото ви реков дека сум го забележал и на други Скали и Камици, се случува поради претераното сушење на гумиците и лесно се решава со едно премачкување со било што мрсно. Знам дека премачкување во сервисот не направивме, а која беше причината не знам.
Се пожаливте дека сте читале по интернет дека на Скали низ Европа менувале предни седишта под гаранција бидејќи истите сами се спуштале. Проверивме да нема акција за истото на вашето возило, немаше. Ова не ви се случило, а баравте да ви се замени седиштето.
Најлесно е да се каже дека овластен сервис во Македонија не се замара и не си става на памет ништо. 15 години работиме како овластен сервис за Шкода, ниту една поплака или гаранција не останала нерешена. Доколку нешто од погоре наведеното не е точно слободно исправете ме, се надевам дека сме се замарале доволно со вашите поплаки.
За жал, поплаката мора некако да биде и оправдана, за да самиот производител ни одобри некаква поправка или промена на дел. Тропкање од издув кое никако не можевме и ние и вие да го слушнеме не гледам како би го оправдал и што би сменил.
П.С. Нормално дека нема да добиете слика или скриншот од системот преку кој комуницираме со производителот, повелете кај мене и ќе ја видите целата комуникација со Шкода, испратеното видео и испратениот протокол.