Автор Тема: Нова Skoda vs. половно Штоидае до 30.000 ЕУР и слични споредби...  (Прочитано 10629 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Drugar tesko e covek da te zeme za ozbilno koga so eden obicen citat ne mozes da izlezes na kraj, a ne pa so pokompleksni temi i potfati kako otvaranje patista, promenuvanje pogledi i svakjanja (za izbor na zena spored narodna pogovorka ili izbor pomegju novo i polovno vozilo)

NISTO LICNO.   ;D ;D ;D


Drugar ako tie raboti tebe te definiraat kako covek, imas mnogu pogolem problem od toa dali kolata e nova ili polovna.

Kola kako kola, utre da mi skisne, drugiden ke ja smenam so druga polovna.

Ne bre brat, ja samo stojam na stav deka sekoj NORMALEN koj kupil NOVO vozilo ne e NENORMALEN kako sto vie sakate da go osudite i nametnete vasiot stav deka POLOVNO e deset pati podobro.
SEKOJ za svoi pari uziva dali u POLOVNO ili NOVO e nebitno.
40.000 evra sigurno nekoj nema da gi frli za nesto sto nevredi za nego LICNO. Bas go zabole za toa dali na nekoj mu se dopadnalo ili ne, no da se osuduva nekoj e nerealno.


Kade vide deka pravam nekoj nenormalen so negoviot izbor? Jas si kazav moi iskustva i pogledi povrzani so moite nekolku vozila vo poslednite 15 godini i deka e golema verojatnosta taka i da prodolzam da pravam vo idnina. Da si kupuvam stari vozila, da gi vozam dodeka mi pravat merak i za tri dena da go smenam bez da razmisluvam nesto posobeno okolu toa.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14234
  • Пудингот на шоферството
Па јас никаде никому не реков зошто си купил тоа што си купил,секој со своите желби ,потреби и можности,ама пошо не сум имал купено нова не смеело да коментирам.
 :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mario

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Drugar ako tie raboti tebe te definiraat kako covek, imas mnogu pogolem problem od toa dali kolata e nova ili polovna.

Kola kako kola, utre da mi skisne, drugiden ke ja smenam so druga polovna.

Pa drugar eve go tvojot post, Definicija za koj kakov covek e i spored sto se utvrduva. Ova go napisa ti.
A dosega sum napisal deka SEKOJ SAM ODLUCUVA sto ke vozi sto ke kupi.
Ne sum zazel konkreten stav deka NOVO e podobro od POLOVNO.
DA SUM ZAZEL STAV DEKA NOVA KOLA KOJ I DA E BREND E SEKOGAS PODOBRA OD KOLA STARA 10 / 13 GODINI STARA I POMINATO 200-300iljadi.
STO NE E JASNO.
I STO E NAJBITNO NE SUM KRITIKUVAL NIKOJ ZA SVOJOT IZBOR.
NITI SUM GO NAPRAVIL BUDALA.
NITI SAKAM DA SE PRIFATI MOJOT STAV, ZA RAZLIKA KAKO NEKOI STO SAKAAT DA GO NAMETNAT NIVNIOT I SAMO TOJ DA E VALIDE I REALEN.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5456
Абе главната разлика меѓу ново ламаринесто како некое опелче и на стар половен луксуз пример бимерот на Марјанот е вишокот кеш во џебот. Генерално тој шо би земал ново го зема со прикрпени пари и бара некоја сигурност дека еве 5/7 години има гаранција нема шо да се деси,  и после тие пак ќе е ново возило со ниска километража а и да се деси деловите ќе бидат смешна цена за разлика од полуксузно возило.
Е сеа ако сакаш да возиш половен луксуз како еве ќе го спомнам бемвето пак,  треба да ти е едно 2 и пол пати подолга чергата од овај погоре и да не те боли уво дека 60 евра саат ти наплаќаат во сервис и за тоа колку бубрези коштаат поголеми кварови. Земање луксуз без екстра долга черга ти е класичен кабадајлук шо викаме ние битолчани.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Drugar ako tie raboti tebe te definiraat kako covek, imas mnogu pogolem problem od toa dali kolata e nova ili polovna.

Kola kako kola, utre da mi skisne, drugiden ke ja smenam so druga polovna.

Pa drugar eve go tvojot post, Definicija za koj kakov covek e i spored sto se utvrduva. Ova go napisa ti.
A dosega sum napisal deka SEKOJ SAM ODLUCUVA sto ke vozi sto ke kupi.
Ne sum zazel konkreten stav deka NOVO e podobro od POLOVNO.
DA SUM ZAZEL STAV DEKA NOVA KOLA KOJ I DA E BREND E SEKOGAS PODOBRA OD KOLA STARA 10 / 13 GODINI STARA I POMINATO 200-300iljadi.
STO NE E JASNO.
I STO E NAJBITNO NE SUM KRITIKUVAL NIKOJ ZA SVOJOT IZBOR.
NITI SUM GO NAPRAVIL BUDALA.
NITI SAKAM DA SE PRIFATI MOJOT STAV, ZA RAZLIKA KAKO NEKOI STO SAKAAT DA GO NAMETNAT NIVNIOT I SAMO TOJ DA E VALIDE I REALEN.

Chill bro, it's a joke, not a dick. Don't take it so hard.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Кога ќе сфатите дека просечна старост на регистрирани возила во Македонија е 19.5 години, ќе стане јасно дека само една има вистина, има една Македонија.

За луѓето што не можат да визуелизираат што е просек, добро е да се напомене дека најмалку половина од тие регистрирани коли се постари од 19.5 години. :)

Луѓето одлучиле, вие сега само оправате криви Дрини ;D

Отсутен Mario

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Абе главната разлика меѓу ново ламаринесто како некое опелче и на стар половен луксуз пример бимерот на Марјанот е вишокот кеш во џебот. Генерално тој шо би земал ново го зема со прикрпени пари и бара некоја сигурност дека еве 5/7 години има гаранција нема шо да се деси,  и после тие пак ќе е ново возило со ниска километража а и да се деси деловите ќе бидат смешна цена за разлика од полуксузно возило.
Е сеа ако сакаш да возиш половен луксуз како еве ќе го спомнам бемвето пак,  треба да ти е едно 2 и пол пати подолга чергата од овај погоре и да не те боли уво дека 60 евра саат ти наплаќаат во сервис и за тоа колку бубрези коштаат поголеми кварови. Земање луксуз без екстра долга черга ти е класичен кабадајлук шо викаме ние битолчани.

E brate da si mi ZIV I ZDRAV STOO GODINI.
Kako si go skockal tekstov alal da ti e.
Ama za zal ke se najde nekoj koj pak nema da go RAZBERE i ke kaze pak deka POLOVNO e podobro od NOVO.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
Кога ќе сфатите дека просечна старост на регистрирани возила во Македонија е 19.5 години, ќе стане јасно дека само една има вистина, има една Македонија.

За луѓето што не можат да визуелизираат што е просек, добро е да се напомене дека најмалку половина од тие регистрирани коли се постари од 19.5 години. :)

Луѓето одлучиле, вие сега само оправате криви Дрини ;D

Голема кривица тука сноси и државата. Наместо да се пушти увоз на возила нови и стари што задоволуваат последен Еуро стандард со плаќање само на ДДВ, тие само те кочат, и прават да платиш огромни давачки за ново возило.

И сигурно по исплатливо е да се одржува старото возило него ли да се лупнат 25к-30к за некое ново основно возило.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8585
  • Малерозен дрводарец
Кирилица, бре!
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
редовните сервиси се горе/доле слични по цена и во овластен и на своја рака
потрошните матеијали од тип на гуми, дискови итн. пак се горе/доле слични по цена доколку се земат во нормална димензија, без спортски пакети и слично
каросериски не прави голема разлика пошто и тоа и тоа ќе бидат каско

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5674
  • Шо да пишам тука?🤔
Не би рекол баш така, дека се горе/долу. Посебно за твоето BMW, а за работна рака да не правиме муабет.
Масло и филтер само да сменат колку наплаќаат работна рака?
Кај локален механичар е 300 денари масло и филтер, а комплет масло и филтри 500 денари. Ако купиш масло од кај нив имаш бесплатна работна рака, добавувачот на масло им дава 300 денари за секое променето масло(зборував со механичар за ова).

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5674
  • Шо да пишам тука?🤔
Споредувам со истото возило во и надвор од овластен. Цени имам пред мене.

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1806
Не би рекол баш така, дека се горе/долу. Посебно за твоето BMW, а за работна рака да не правиме муабет.
Масло и филтер само да сменат колку наплаќаат работна рака?
Кај локален механичар е 300 денари масло и филтер, а комплет масло и филтри 500 денари. Ако купиш масло од кај нив имаш бесплатна работна рака, добавувачот на масло им дава 300 денари за секое променето масло(зборував со механичар за ова).
кој е тој механичар што за 300 денари во скопјево крева кола на канал отпушта уње мења и врака назад филтри итн?

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5674
  • Шо да пишам тука?🤔
Не знам во Скопје искрено. За во помало градче напишав, баш @Zile бараше механичар во една тема и најде најевтин, па може да сподели искуство.
Локален механичар кој е застапник за Еурол менуваше масло на BMW E46 "бесплатно" и му требаа 3 часа. Вадење на брисачи, вадење на пластики и така натака и ми рече дека не вреди тоа да го работи и да теоши струја и живци 3 часа.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
Не би рекол баш така, дека се горе/долу. Посебно за твоето BMW, а за работна рака да не правиме муабет.
Масло и филтер само да сменат колку наплаќаат работна рака?
Кај локален механичар е 300 денари масло и филтер, а комплет масло и филтри 500 денари. Ако купиш масло од кај нив имаш бесплатна работна рака, добавувачот на масло им дава 300 денари за секое променето масло(зборував со механичар за ова).

ако мора да споредуваме моето:

редовен сервис за нова Октавија 1.5 ТСИ ~13.000ден.
редовен сервис за старо БМВ 2.0ТБ ~14.000ден.

разликата е занемарлива на годишно ниво

тоа 300 ден. промена остај го за пред кооперација со леб/паштета/вегета