Автор Тема: Chiptuning и дијагностика by nestor04  (Прочитано 13609 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #90 на: 09 Септември 2023, 01:06:54 am »
Направена стејџ1 мапа и пуштена по меил.
Возило - Ауди А6 2.7 TDI V6 фабрички декларирани 180кс и 380нм, со нашата мапа на dyno стигна до 222.7кс и 461.1нм.
Тестирано возилото на dyno и задоволен клиент.
Деновиве се планира додавање плус launch control (измена на постоечкиот, на повисоки вртежи) на истото возило.
Слики:


« Последно менување: 09 Септември 2023, 01:14:31 am nestor04 »

Отсутен EdnoDete84

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #91 на: 11 Септември 2023, 00:52:13 am »
Мишелин мислам дека беа, со добра шара.
Мишелин се гумите 225/45/18

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1070
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #92 на: 15 Септември 2023, 22:16:04 pm »
So e razkikata pomegu stage1 i stage1 + remap ?
Dali pred da prajte remap provervate sostojba na dizni, turbo etc ?
Dali ako kolata pred remap ne cadela ili minimalno  posle remap ke cadi da me srami po patistata ?  ::)
I kolku e cenata za 147 1.9 150 ks ? :)

Отсутен EdnoDete84

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #93 на: 15 Септември 2023, 22:29:38 pm »
razlikata e +nm+ks nesto sitno.na granicata..inace normalno se proveruva diagnostika na site komponenti okolu.motorot pritisok turbina dizni map maf...

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 302
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #94 на: 24 Септември 2023, 09:22:50 am »
Вака сега, имам едно спефично побарување...

Имам пежо од 2009, бензин 1360 кубици, 75 кс. Максимална влечна сила му е на 3400 обртаи.
Подоцнежни години истиот модел макс влеча ја вадат на 2800 обртаи.

Дали е нешто можно да се направи за да влечи на помалку обртаи, а потрошувачката да е иста или помала.
Од овде црпев податоци за споредба:
моето
https://www.cars-data.com/en/peugeot-206-xs-1-4-specs/34441/tech
пожелното
https://www.cars-data.com/en/peugeot-206-xs-1-4-specs/34442/tech

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #95 на: 24 Септември 2023, 11:31:12 am »
Не. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #96 на: 24 Септември 2023, 12:29:37 pm »
Вака сега, имам едно спефично побарување...

Имам пежо од 2009, бензин 1360 кубици, 75 кс. Максимална влечна сила му е на 3400 обртаи.
Подоцнежни години истиот модел макс влеча ја вадат на 2800 обртаи.

Дали е нешто можно да се направи за да влечи на помалку обртаи, а потрошувачката да е иста или помала.
Од овде црпев податоци за споредба:
моето
https://www.cars-data.com/en/peugeot-206-xs-1-4-specs/34441/tech
пожелното
https://www.cars-data.com/en/peugeot-206-xs-1-4-specs/34442/tech
Издувот и усисот спореди ги дали се различни.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #97 на: 24 Септември 2023, 13:01:45 pm »
Најубаво е да најдеш графици од двете возила да видиме кај е разликата и колкава е. Кај атмо бензинци обично 90% од торкот веќе го имаш накај 2000рпм. Твојот може да има 95% или 98% од максималниот торк на 2800 вртежи, а максимумот да го достигнува 3400. Не вреди да се замараш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 302
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #98 на: 24 Септември 2023, 16:53:01 pm »
Вака сега, имам едно спефично побарување...

Имам пежо од 2009, бензин 1360 кубици, 75 кс. Максимална влечна сила му е на 3400 обртаи.
Подоцнежни години истиот модел макс влеча ја вадат на 2800 обртаи.

Дали е нешто можно да се направи за да влечи на помалку обртаи, а потрошувачката да е иста или помала.
Од овде црпев податоци за споредба:
моето
https://www.cars-data.com/en/peugeot-206-xs-1-4-specs/34441/tech
пожелното
https://www.cars-data.com/en/peugeot-206-xs-1-4-specs/34442/tech
Издувот и усисот спореди ги дали се различни.
Не разбирам што се тие работи... ако е за емисии Со2, едното е 150 г/км другото е 139.
Што е тоа?

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 302
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #99 на: 24 Септември 2023, 16:54:39 pm »
Најубаво е да најдеш графици од двете возила да видиме кај е разликата и колкава е. Кај атмо бензинци обично 90% од торкот веќе го имаш накај 2000рпм. Твојот може да има 95% или 98% од максималниот торк на 2800 вртежи, а максимумот да го достигнува 3400. Не вреди да се замараш.
Не знам што се тие графици и каде се најдуваат.
Разликата ми е во разлика до 10% потрошувачка, само за то ми вреди особено со цените на горивата,
плус што стално точам 98 бензин според она што ми препорачаја кога го зедов ново од салон.

За ова ги имам прашувано и во застапникот, никој врска нема.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #100 на: 24 Септември 2023, 17:05:05 pm »
Можи само еко мапа да се изработи со покачување на нм.
Ќе имаш заштеда ±6% и +12нм.
Ама мене ако ме прашуваш, не ти вреди.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #101 на: 24 Септември 2023, 20:22:19 pm »
Најубаво е да најдеш графици од двете возила да видиме кај е разликата и колкава е. Кај атмо бензинци обично 90% од торкот веќе го имаш накај 2000рпм. Твојот може да има 95% или 98% од максималниот торк на 2800 вртежи, а максимумот да го достигнува 3400. Не вреди да се замараш.
Не знам што се тие графици и каде се најдуваат.
Разликата ми е во разлика до 10% потрошувачка, само за то ми вреди особено со цените на горивата,
плус што стално точам 98 бензин според она што ми препорачаја кога го зедов ново од салон.

За ова ги имам прашувано и во застапникот, никој врска нема.
тури плин наместо мапа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 302
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #102 на: 28 Септември 2023, 07:15:43 am »
Можи само еко мапа да се изработи со покачување на нм.
Ќе имаш заштеда ±6% и +12нм.
Ама мене ако ме прашуваш, не ти вреди.
Дали ќе нема зголемување на потрошувачка?
Колку би чинело?

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #103 на: 29 Септември 2023, 12:44:45 pm »
Зголемување на потрошувачката нема да има, напротив BR-Performance гарантира ±6% намалување на потрошувачката со зголемување на нм од
118 на 130.
Форумска цена е 120€.
https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/43-peugeot/2232-206/2233-2000-2011/13461-1-4/brp-eco/
Едит: Цената ќе биде малку пониска доколку ни испратите фајл, а ние го обработиме и ви го испратиме назад. Во тоа возило се вградувани два типа на еку-а и едниот е малку посложен за читање и цената би била повисока доколку ние читаме.
« Последно менување: 29 Септември 2023, 12:51:31 pm nestor04 »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #104 на: 29 Септември 2023, 14:44:11 pm »
BR-Performance гарантира ±6%

±6% Што точно значи ова, и како „гарантира“ кога на сајтот вика „Estimated"? Ќе оди во + или во - потрошувачката?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.