Автор Тема: Chiptuning и дијагностика by nestor04  (Прочитано 12139 пати)

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1584
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #60 на: 07 Јули 2023, 20:06:15 pm »
Гледам еден Civic 1.6 со 120кс, чисто информативно, на колку може да се крене?

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5387
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #61 на: 07 Јули 2023, 21:46:59 pm »
+45кс и +80нм.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1584
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #62 на: 08 Јули 2023, 09:59:26 am »
+45кс и +80нм.
Доста солидно, благодарам на инфо.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #63 на: 08 Јули 2023, 16:01:07 pm »
Toa motorce 300Nm ima vekje fabricki sto za 1.6 e dosta solidna brojka. Ako bi bilo moe nezz dali bi go cipuval

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5387
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #64 на: 08 Јули 2023, 17:33:55 pm »
Од вишок глава не боли, така велат  ;D

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1584
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #65 на: 08 Јули 2023, 17:48:33 pm »
Toa motorce 300Nm ima vekje fabricki sto za 1.6 e dosta solidna brojka. Ako bi bilo moe nezz dali bi go cipuval

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Од вишок глава не боли, така велат  ;D
Што вика @Sase_91, нека ги има, не мора да се користат :)

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #66 на: 08 Јули 2023, 20:17:20 pm »
Toa motorce 300Nm ima vekje fabricki sto za 1.6 e dosta solidna brojka. Ako bi bilo moe nezz dali bi go cipuval

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Од вишок глава не боли, така велат  ;D
Што вика @Sase_91, нека ги има, не мора да се користат :)

Sent from my SM-S908E using Tapatalk



Така е Докторе. Кај кола со 500нм, можеш и 200 да користиш, можеш и 500. Кај кола со 200нм, неможеш да користиш 500 :D
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2649
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #67 на: 08 Јули 2023, 22:22:49 pm »
@nestor04 kaj turbobenzinci generalno boostot na kolku se kreva.
Odnosno sto se smeta seuste "bezbeden" boost.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5387
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #68 на: 08 Јули 2023, 22:26:32 pm »
Околу 1.7 максимално, над тоа е небезбеден ремап.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #69 на: 08 Јули 2023, 23:19:49 pm »
1.7 атмосфери кај бензински мотор е многу многу многу лоша идеја. Од фабрика излегуваат отприлика со 0.7 до 1.2 атмосфери притисок. Не е тоа дизел да го завртиш од 1.5 на 2.0 атмосфери и да  му напасираш мапата за гориво и да се надеваш дека поради природата на замозапалувањето на нафтата ќе се реши проблемот.

Кај бензинците е многу покомплицирана работата поради повеќе фактори (температура на согорување, стоихиометриски сооднос на гориво-воздух, проток на бензин низ инјекторите, стабилноста на горивото да не се замозапалува додека е во компресионен такт и самото димензионирање на компонентите дали можат да го издржат тој притисок).

Чисто за твоето БМВ, од фабрика излегува со околу 0.7 бари бууст (вкупен притисок 1.6 бари) и 136кс (ако не се лажам). Ако го завртиш на 1.7 бари (вкупен притисок 1+1.7 = 2.7 бари), на хартија би требало да биде околу 225-235кс. Најбезбедно е да го качиш до максиму 1 до 1.1 бар (вкупно 2.1 бари) и да дојдеш до 175-190кс. Ама и тоа е прашање колку е безбедно.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1584
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #70 на: 08 Јули 2023, 23:21:09 pm »
Toa motorce 300Nm ima vekje fabricki sto za 1.6 e dosta solidna brojka. Ako bi bilo moe nezz dali bi go cipuval

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Од вишок глава не боли, така велат  ;D
Што вика @Sase_91, нека ги има, не мора да се користат :)

Sent from my SM-S908E using Tapatalk



Така е Докторе. Кај кола со 500нм, можеш и 200 да користиш, можеш и 500. Кај кола со 200нм, неможеш да користиш 500 :D
Амин! :)

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5387
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #71 на: 08 Јули 2023, 23:22:22 pm »
1.7 атмосфери кај бензински мотор е многу многу многу лоша идеја. Од фабрика излегуваат отприлика со 0.7 до 1.2 атмосфери притисок. Не е тоа дизел да го завртиш од 1.5 на 2.0 атмосфери и да  му напасираш мапата за гориво и да се надеваш дека поради природата на замозапалувањето на нафтата ќе се реши проблемот.

Кај бензинците е многу покомплицирана работата поради повеќе фактори (температура на согорување, стоихиометриски сооднос на гориво-воздух, проток на бензин низ инјекторите, стабилноста на горивото да не се замозапалува додека е во компресионен такт и самото димензионирање на компонентите дали можат да го издржат тој притисок).

Чисто за твоето БМВ, од фабрика излегува со околу 0.7 бари бууст (вкупен притисок 1.6 бари) и 136кс (ако не се лажам). Ако го завртиш на 1.7 бари (вкупен притисок 1+1.7 = 2.7 бари), на хартија би требало да биде околу 225-235кс. Најбезбедно е да го качиш до максиму 1 до 1.1 бар (вкупно 2.1 бари) и да дојдеш до 175-190кс. Ама и тоа е прашање колку е безбедно.
Напишав максимално, а дека со +74 кс со стејџ 1 ќе биде небезбедно е грешка. Стејџ 2 често ставаат на тој мотор .На ремапиран ауди тт 1.8т со 2 бари буст испука турбината.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #72 на: 08 Јули 2023, 23:24:48 pm »
Ти не знаеш што си напишал, оти ако знаеше ќе разбереше дека само го преведов тоа што си напишал со притисоците.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5387
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04
« Одговори #73 на: 08 Јули 2023, 23:27:05 pm »
Пример за погорепоменатиот турбобензински мотор:
Цитат
stock: ~11.5-12PSI
Max: turbo limited: ~28PSI
Max: Efficiency: 20PSI
Max: stock ECU limited: ~14.5PSI
Да се надоврзам на муабетот со БМВ-то:
Зарем Ревочип и БР-Перформанс би се осудиле да прават мапи за тоа возило доколку не е безбедно?
Дури Рево нудат повеќе кс...
« Последно менување: 08 Јули 2023, 23:41:47 pm nestor04 »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2649
Одг: Chiptuning и дијагностика by nestor04 pci
« Одговори #74 на: 08 Јули 2023, 23:53:15 pm »
Da napomnam deka imam napraveno remap vo Revo Beograd.
Kolata bese na 55k, sega e na 110k. Da cuknam vo drvo pu pu dobro si tera.
Maximalen boost pokazuva 1.6 bari. Pred remap bese 0.9. (tolku kacuva moeto merenje, mozda e realno 0.7)
Proveriv vo Revo mi rekoa deka e toa odlicno.
Zatoa go prasav i nestor04 za negovo mislenje.

Vo mojot slucaj ima fabricki jak interkuler i bas golema turbina, valjda unifikacija na delovi pa nemale pomala.
Pobarav malce ponisko da ja krenat ama mi kazaa deka ne bi cepkale nesto sto e provereno.
Na dino go izmerija pred i posle, dobiv brojki kako na slikata pogore.

Pri zdravo pritiskanje ne odi nad 1.2 bara, epten ako go zacepam za da izmeram kolku mu e maximumot odi na 1.6 bari.
Toa se 23pci tolku sum gledal deka gi krevaat turbobenzincite. 18 do 23pci.

Koristam najdobro ulje sto moze da se kupi, vo kombinacija so pocesti promeni.
Menjav na 8k sega ke namalam na 5k.