Види сега. Хибридот е во просек 15000 евра поскап за конкретниов модел.
Не иде никако математиката.
Држи вода тоа што го збориш, но сепак е премала палетата на мотори.
Плус тешко кој купува хибрид во овој сегмент а да кошта 50к евра.
Уште помалце Пежо.
Тоа е друга работа, цената и останато. Има врска со цената на технологијата, со цената на материјалот, со волуменот и соодносот на продажбата на хибридни и фосилни.
Ама битно деновите кога опел имаше 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.8, 3.0, 3.2, 3.6 мотори веќе го нема и никогаш нема да се вратат. Наместо тоа ќе имаме нешто како 20 производители на електромотори и батерии во светски рамки и тоа ќе биде тоа и тоа ќе ги турне цените пониско. Башка Solid state батериите кога ќе излезат и токамаците на деутериум, освен ако не се преебе планетава, ќе возиме ефтино, поорганизирано и побезбедно.