Автор Тема: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21  (Прочитано 36490 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #135 на: 07 Јануари 2023, 00:25:52 am »
И за 340i убаво провери си дали може да се ремапира и што е потребно. Да не испадне дека и за тоа е тешко.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4007
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #136 на: 07 Јануари 2023, 01:08:42 am »
Нема да се смени ништо во законите. Кај нас уште во народот владее тоа мислење дека нова кола или кола над 6000 евра е луксуз и дека кој ја купува треба страшно да се казни финансиски, да плаќа поголем данок, да му се пресече една рака, да му се скршат нозете, да се стави на ѕидот на срамот, да се покае што помислил на кола и да зажали што купил ново или поскапо возило од општо прифатената сума од 5-6000 евра.

Масата што остана тука(зошто огромен процент на интелегентно население се исело) е само прост и за жал заостанат народ во времето и научија оддамна тие што ги носат законите дека најјдобра популистичка мерка е се што е минимално и бедно да го направиш да остане така и да се рекламираш со тоа а се што е малце над минималното да го направиш што може поскапо и да се фалиш дека "богатите" треба да плаќаат повеќе(како што направија и со струјата).

Така да сите што се нервирате за давачките за возилата, не се нервирајте - џабе живци ќе изгубите само, не се менуваат на подобро никако, може само да им истекне некоја "Еколошка" глупа такса и да стане полошо, што е тоа е. Да сме здрави и живи и да се надеваме дека некогаш некоја поцивилизирана нација(Германија, Холандија, Италија....) ќе и текне дека Македонија е нивна и да не окупираат и да се спасиме. Друго решение во далечна иднина не гледам, лично.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10330
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #137 на: 07 Јануари 2023, 01:34:15 am »
Тешки зборови, некако многу лесно се стави себеси во графата на тие што останале тука ;D
Не си помислил дека некој скроил закон по мерка на друг кој може да си дозволи ново луксузно и му текнало да му го загорчи животот на другите што сакаат да му конкурираат со половни луксузни?
Можеби е претерано за кола од 50.000 толку давачки, што знам, ама дека некој толку ви ја сака крвта?
Ете, земете бугарско ем ќе излезете од графата што останала у државава, ем ќе возите луксуз со помали давачки, пошто очигледно не е толку проблем буџетот колку износот на давачките.

Добро познат ми е тој мајндсет
"се што ќе влезе у мој џеб е мое и само мое, арам да им е на работниците и на државата што сакаат да ме уништат преку плати, придонеси, даноци, царини..."


Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #138 на: 07 Јануари 2023, 01:59:56 am »
Тешки зборови, некако многу лесно се стави себеси во графата на тие што останале тука ;D
Не си помислил дека некој скроил закон по мерка на друг кој може да си дозволи ново луксузно и му текнало да му го загорчи животот на другите што сакаат да му конкурираат со половни луксузни?
Можеби е претерано за кола од 50.000 толку давачки, што знам, ама дека некој толку ви ја сака крвта?
Ете, земете бугарско ем ќе излезете од графата што останала у државава, ем ќе возите луксуз со помали давачки, пошто очигледно не е толку проблем буџетот колку износот на давачките.

Добро познат ми е тој мајндсет
"се што ќе влезе у мој џеб е мое и само мое, арам да им е на работниците и на државата што сакаат да ме уништат преку плати, придонеси, даноци, царини..."
Sase е апсолутно во право со се што има напишано, и се слагаме дека законот нема да се смени скоро, најверојатно никогаш.

Како сакаш го поставувај, сеа моментот е ако сакам m340i или ново 80к или стариот модел 4 год старо возило за 70к пошо таков е законот.
Ако некој е строг со закони и високи давачки тоа се баш западноевропските држави. И истото возило мк 70к истото ако го купам Германија и го донесам Романија 45.100 еур???
Не се работи за тоа дека сака некој да ми уништи, ама ако сакам да одвоам 45.000 еур за возило не значи дека ми е исто и морам уште 20-25к да платам, да тоа не ми е воопшто логично.
Или другата опција е да се погоди среќа некој од Мк да ја има купено 80к и за 4 год да му ја земам за 45-50к, а да ја донесам од Германија 65-70к
А смешното е што за истото возило дилерските салони не плаќаат 5% царина, не плаќаат данок по вредност а кој знае дали и ДДВ плаќаат. Ама јас физичко лице кое сакам возило за сопствени потребои без заработка и без профит мора да ги платам сите давачки на мизернава држава.
Или другата опција е нз голф 4 за 3000 еур пошо државата решила дека тоа возило е соодветно и налик на нејзините жители. Е фала многу.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4007
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #139 на: 07 Јануари 2023, 02:05:17 am »
Тешки зборови, некако многу лесно се стави себеси во графата на тие што останале тука ;D
Не си помислил дека некој скроил закон по мерка на друг кој може да си дозволи ново луксузно и му текнало да му го загорчи животот на другите што сакаат да му конкурираат со половни луксузни?
Можеби е претерано за кола од 50.000 толку давачки, што знам, ама дека некој толку ви ја сака крвта?
Ете, земете бугарско ем ќе излезете од графата што останала у државава, ем ќе возите луксуз со помали давачки, пошто очигледно не е толку проблем буџетот колку износот на давачките.

Добро познат ми е тој мајндсет
"се што ќе влезе у мој џеб е мое и само мое, арам да им е на работниците и на државата што сакаат да ме уништат преку плати, придонеси, даноци, царини..."



Zborovite gi pazev premnogu. Duri nekolku pati go menuvav postot. Sledniot pat koga ke ti repliciram nema da gi pazam tolku zosto ocigledno me napagas licno a i vo posledno vreme se ti smeta pa ke go prepisam denesniov drzok tvoj direkten odgovor na toa.
Davackite vo procenti moze da bidat isti za kola od 5.000 i za kola od 50.000 evra, pa koj sto saka neka si plaka i vozi. Nemoze kola sto vo Germanija e bruto 55.000 evra kaj nas da e 70.000 evra. So taa namera e i napisan postot. Ama ete ocigledno se najde pogoden.

I mene mi e poznat majndsetot ako saka da vozi skapa kola neka plati. Vsusnost i zakonite se doneseni za da se raduvaat lugeto so toj majndset. Samo skapa kola ne e kola od 30.000 evra neto vrednost. normalna kola e toa, ama polesno e da se mrazi odkolku da se razbere konstruktivno nesto. 
« Последно менување: 07 Јануари 2023, 02:11:33 am Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10330
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #140 на: 07 Јануари 2023, 08:31:37 am »
Тешки зборови, некако многу лесно се стави себеси во графата на тие што останале тука ;D
Не си помислил дека некој скроил закон по мерка на друг кој може да си дозволи ново луксузно и му текнало да му го загорчи животот на другите што сакаат да му конкурираат со половни луксузни?
Можеби е претерано за кола од 50.000 толку давачки, што знам, ама дека некој толку ви ја сака крвта?
Ете, земете бугарско ем ќе излезете од графата што останала у државава, ем ќе возите луксуз со помали давачки, пошто очигледно не е толку проблем буџетот колку износот на давачките.

Добро познат ми е тој мајндсет
"се што ќе влезе у мој џеб е мое и само мое, арам да им е на работниците и на државата што сакаат да ме уништат преку плати, придонеси, даноци, царини..."



Zborovite gi pazev premnogu. Duri nekolku pati go menuvav postot. Sledniot pat koga ke ti repliciram nema da gi pazam tolku zosto ocigledno me napagas licno a i vo posledno vreme se ti smeta pa ke go prepisam denesniov drzok tvoj direkten odgovor na toa.
Davackite vo procenti moze da bidat isti za kola od 5.000 i za kola od 50.000 evra, pa koj sto saka neka si plaka i vozi. Nemoze kola sto vo Germanija e bruto 55.000 evra kaj nas da e 70.000 evra. So taa namera e i napisan postot. Ama ete ocigledno se najde pogoden.

I mene mi e poznat majndsetot ako saka da vozi skapa kola neka plati. Vsusnost i zakonite se doneseni za da se raduvaat lugeto so toj majndset. Samo skapa kola ne e kola od 30.000 evra neto vrednost. normalna kola e toa, ama polesno e da se mrazi odkolku da se razbere konstruktivno nesto.
Ако внимателно читаш, ќе видиш дека не те напаѓав лично, односно таму каде можеби има "напад" не ти се обраќам лично тебе, зборам општо.

Понатаму за давачките оставив резерва кога реков шо знам...

Не, не сум воопшто погоден, вози си што си сакаш, купи си ново со помали давачки, никој не ти брани.

Ме испровоцира оваквиот наратив

Цитат
Кај нас уште во народот владее тоа мислење дека нова кола или кола над 6000 евра е луксуз и дека кој ја купува треба страшно да се казни финансиски, да плаќа поголем данок, да му се пресече една рака, да му се скршат нозете, да се стави на ѕидот на срамот, да се покае што помислил на кола и да зажали што купил ново или поскапо возило од општо прифатената сума од 5-6000 евра.

Масата што остана тука(зошто огромен процент на интелегентно население се исело) е само прост и за жал заостанат народ во времето

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7194
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #141 на: 07 Јануари 2023, 08:37:22 am »
Тоа њ зошто нема данок на луксуз, па мораат да удрат по "масата" наместо по тие 5%.
Сиге знаеме дека некој што ти платил кампања, нема да е будала да му донесеш закон каде тој ќе плаќа на луксузот што го има.
Јас сум против тоа да некој со кола, како што ете посочивме 30к се смета дека тоа е нешто луксузно, но сум за некој што има 5 коли и повеќе да плати дебело повеќе. Исто како и со недвижностите.
Кај нас ако се донесе некој реформа даночна, се допира само по средната класа, додека високата класа не се пипа.
Сите закони ги ископираа од ЕУ, само овие за даноци не ги пипнаа, урнек им е соседството за кое знаеме кко е ситуација.
« Последно менување: 07 Јануари 2023, 08:47:52 am AllMightyMe »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10330
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #142 на: 07 Јануари 2023, 08:54:56 am »
Зависи само што се подразбира под средна класа :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7299
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #143 на: 07 Јануари 2023, 10:09:23 am »
Зависи само што се подразбира под средна класа :)
Како е можно во секоја можна тема да се закачиш со некого, не ми е јасно?

Напорен си за читање искрено.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #144 на: 07 Јануари 2023, 10:46:14 am »
Тоа њ зошто нема данок на луксуз, па мораат да удрат по "масата" наместо по тие 5%.
Сиге знаеме дека некој што ти платил кампања, нема да е будала да му донесеш закон каде тој ќе плаќа на луксузот што го има.
Јас сум против тоа да некој со кола, како што ете посочивме 30к се смета дека тоа е нешто луксузно, но сум за некој што има 5 коли и повеќе да плати дебело повеќе. Исто како и со недвижностите.
Кај нас ако се донесе некој реформа даночна, се допира само по средната класа, додека високата класа не се пипа.
Сите закони ги ископираа од ЕУ, само овие за даноци не ги пипнаа, урнек им е соседството за кое знаеме кко е ситуација.
Проблемот лежи во тоа што не е доволно скалест данокот и давачките за возила. Тоа одамна е установено. Возила до 12000еур треба да се скоро без давачки никакви. А како оди нагоре да се зголемува тоа се до коли од 50к каде ќе има огромни давачки. Тоа е нормална работа, пред се за да се овозможи тие возила кои се соодветни за 90% од луѓето да се достапни и да не се возат кршеви и скапаници туку ефтини мали возила како што е во сите понормално градови.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10330
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #145 на: 07 Јануари 2023, 11:17:48 am »
Зависи само што се подразбира под средна класа :)
Како е можно во секоја можна тема да се закачиш со некого, не ми е јасно?

Напорен си за читање искрено.
Не ти е јасно што се подразбира под средна класа?
Или тоа што не можев да премолчам на речникот на Сашето?
Ти навистина мислиш дека ќе ликувам ако Саше мора да плати големи давачки бидејки јас не сум можел да си дозволам кола од 6.000 евра?

Си го читал ли некогаш Мистер Но, кого не за џабе сум го одбрал како аватар?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30257
    • CARclub.mk
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #146 на: 07 Јануари 2023, 11:53:43 am »
Проблемот лежи во тоа што не е доволно скалест данокот и давачките за возила. Тоа одамна е установено. Возила до 12000еур треба да се скоро без давачки никакви. А како оди нагоре да се зголемува тоа се до коли од 50к каде ќе има огромни давачки. Тоа е нормална работа, пред се за да се овозможи тие возила кои се соодветни за 90% од луѓето да се достапни и да не се возат кршеви и скапаници туку ефтини мали возила како што е во сите понормално градови.

Вакви арбитрарни граници не се баш реални. Колку вредеа 50.000 евра пред 18 месеци, колку вредат сега?

Со оглед на тоа колку ни е стар возниот парк (во Македонија има околу 500.000 возила, со просечна старост од скоро 20 години), треба комбинација од краткорочна и долгорочна стратегија за замена на овие возила со понови, побезбедни и почисти.

1. Интензивно застанување на возила и исклучување од сообраќај на нерегистрирани/неосигурани. Нерегистрирано и неосигурано? Конфискување додека не платиш. Немаш пари да платиш? Немаш пари за кола.
2. Среднорочно, да речеме во период од 5 години - целосно елиминирање на давачки за сите нови возила. Возила кои претходно не биле регистрирани и имаат поминато до максимум 20 километри. Ете, нека има 5% ддв, да не е без ич. Да биде поевтино да купиш ново него увезен крш од Германија. Секако, ова да биде проследено со инспекциски служби кои ќе им дозволат на импортерите да ги имаат истите профитни маргини, но ќе ги проверуваат редовно да видат дали се задржуваат на нив или пробуваат да заработат повеќе на сметка на намалените давачки. Понатаму, да се направи некаква реална пресметка како да се оданочуваат возилата, да биде рационално. По цена не е баш, затоа што инфлација-минфлација, итн. Ете, Србите решија - го укинаа моментот на „акциза“, туку имаат само ДДВ.
3. Прогресивно зголемување на давачките за регистрација/технички преглед како што возилото станува постаро, поистрошено и повеќе загадува. Да делува како стимул да се купи ново возило.

Сегашната (и во прошливе колку-сакате години) стратегија со ОГРОМНИ давачки за нови возила е погубна. Само се стимулира увезување коли со сомнителна историја, има огромен одлив на пари (би имало и со купување нови, али барем ќе оди преку фирми што вработуваат и плаќаат стотици, ако не и илјадници вработени) и продолжуваме да тонеме во крш кршосан од отпад изваден.

Како и за сè друго, ни фали долгорочна стратегија за било што.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6015
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #147 на: 07 Јануари 2023, 12:15:41 pm »
Абе луѓе државата не ја интересира за екологијата,возен парк на народот,безбедност во сообраќајот,они гледат шо повеќе ќеш да лапнат и ништо повеќе.
Државата да излезе у пресврт на граѓаните мало морген т.е живи смешки.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #148 на: 07 Јануари 2023, 13:32:15 pm »
5% да има на Бентлија и Ферари и БМВ3? :)

До 12000евра да има 5% пеки. И тоа не само 5% туку сите давачки. Да видиш како сите ќе понудат коли за 11990, наместо 17500+.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30257
    • CARclub.mk
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #149 на: 07 Јануари 2023, 13:51:14 pm »
5% да има на Бентлија и Ферари и БМВ3? :)

До 12000евра да има 5% пеки. И тоа не само 5% туку сите давачки. Да видиш како сите ќе понудат коли за 11990, наместо 17500+.


Небитни се бентлија и ферарија, кај нас ќе се продадат вкупно нула такви, а BMW 3 да се стави во иста реченица и категорија со нив е само тролање и ништо повеќе.

BMW 3 е нормална, најнормална кола. Кола што во нормална конфигурација и со нормална опрема би требало да кошта 40.000 евра, а не 70.000 евра, ради огромните давачки.

Замисли сите нови коли, или ајде, барем за нас релевантните коли да коштаат 30-45% помалку. Нова Фиеста да е 12.000 наместо 20.000 Евра. Голф да е 18.000 наместо 30.000.

Едит: Пред (мислам) околу 18 месеци за @AUUU баравме понуда за Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 Connected. Добивме некоја понуда од грубо околу 18.000 евра. Во моментов акциска цена на таков Focus е 27.500, регуларна е 30.500.
« Последно менување: 07 Јануари 2023, 13:59:09 pm zeroSignal »