Работава е шо мислевме вака и зборевме еве со девојката, и првично бевме на истото мислење дека 50к се можда мн голема сума за возило, и првично мислевме дека е скапо возило но разгледавме низ салоните, како што пишав првично, артеон р лајн е 54.000 еур, тигуан р лајн 54.000 еур, инсигниа од 2020 стариот модел од салон последен 38.000 еур, голф опремен со 1.5 тси аутоматик р лајн 42.000 еур, хјундаи и останатите корејски околу 40.000к.
Реално цените се тие.
И сите веушност во дупкава Македонија возат возила серија 3, серија 5, пасати итн итн само по 25-30г стари.
И тоа пошо самата мизерна држава стимулира возење на такви возила, или тоа или да им го наполнам џебот на салоните по ултрависоки профитабилни маржи.
Мене ми е во ред да возам m340i 4 год старо со 60.000к поминато за 50.000 еур, ама државата вика а сакаш старо возило тогаш комшиите ќе го имаат за 45.000 еур а ти ќе го имаш за 65.000 еур???
Не само што плаќаме 18% ддв па и царина 5%
Плаќаме и данок по вредност, бидејќи вредноста на ова возило е 40к+ плаќаме 19% плус за данок по вредност и тоа се рачуна на возилото со проценета вредност од нивна страна+ ддв + co2 такса+ царина+ еко такса, и на целото тоа 19% за да се добие данок на вредност.
Лудницааа ментална ретардираност.
Ама како што рече Саше, нема шо да се фрустрирам и нервирам, или да платам на државата или не можеш да го имаш, јбг тоа е.
Sent from my iPhone using Tapatalk