Автор Тема: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008  (Прочитано 7240 пати)

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #30 на: 29 Март 2023, 22:50:26 pm »
Немој да заборавиш да му ставиш дихт паста на местата каде што главата се спојува со поклопецот за ланецот. Би требало лево кај запчаниците да е тоа освен ако не се внатре во пластиките.

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #31 на: 29 Март 2023, 23:00:08 pm »
Ауууу бајаги затестено на десната страна. Каква градација се користело од ГМ?

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #32 на: 29 Март 2023, 23:02:41 pm »
Немој да заборавиш да му ставиш дихт паста на местата каде што главата се спојува со поклопецот за ланецот. Би требало лево кај запчаниците да е тоа освен ако не се внатре во пластиките.

Нема ланец, со каиш е, така да нема потреба од ставање дихт маса. Инаку баш си спремив Victor Reinz Reinzosil за џабе..

Ауууу бајаги затестено на десната страна. Каква градација се користело од ГМ?

Сега ме замисли, претпоставката дека се користело GM масло е бидејќи е сервисирана во овласен Опел сервис, а во сервисната пишува 5-40. Не можам да најдам GM масло со таа градација..
« Последно менување: 29 Март 2023, 23:21:00 pm DimitarMK »

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #33 на: 30 Март 2023, 08:17:23 am »
За ѓабе  ке ставаш средства за чистење, тоа жолтото е како тетовирано во металот. Само извади ги вентилите што ги отвараат фазите и провери го нано филтерот, а при вадењето ако е чист и нема ништо на него одма врати го и не пробувај да го правиш како нов. Еве како е кај мене на 160 000 и два пати третирана со мотор флуш, еднаш ЛМ после земав едно на Динамакс,апсолутно никаква промена.

Можиш и успеат да си ги смениш гумиците на оилкулерот оти за брзо време и тие ке ти протечат

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #34 на: 30 Март 2023, 10:11:22 am »
Немој да заборавиш да му ставиш дихт паста на местата каде што главата се спојува со поклопецот за ланецот. Би требало лево кај запчаниците да е тоа освен ако не се внатре во пластиките.

Нема ланец, со каиш е, така да нема потреба од ставање дихт маса. Инаку баш си спремив Victor Reinz Reinzosil за џабе..

Ауууу бајаги затестено на десната страна. Каква градација се користело од ГМ?

Сега ме замисли, претпоставката дека се користело GM масло е бидејќи е сервисирана во овласен Опел сервис, а во сервисната пишува 5-40. Не можам да најдам GM масло со таа градација..
Има има ама дали е соодветно за тој мотор. Кај мене моторот е Z16XEP и во книгата од колата пишува само 5w30. Дури и пишува дека е нормално да потроши до 1литро на 1000км.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #35 на: 30 Март 2023, 10:35:45 am »
Течеше по малку масло од капакот на вентили, па решив да го променам. Купен дихтунг Victor Reinz за 15 евра.

Еве како изгледа моторот на ~135.000km, каде што е користено GM масло и менувано на 10-15.000km.  :-X

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Кога веќе си отворив работа, решив да го исчистам капакот пред да се врати назад.

Пред:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Потоа:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Продолжуваме утре, да се подзачисти најзамастениот дел кај брегастите десно, и за брзо турање Liqui Moly Engine Flush и промена на масло. Иако за сега нема проблем, бар да им се продолжи векот на фазните регулатори и соленоиди на брегастите, тие најмногу страдаат од затестено масло. Инаку од истражувањето кое го направив многу чест проблем на Z16XER и GM масло.

Како би го чистел ова ?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #36 на: 30 Март 2023, 11:14:28 am »
Покрупното со рака, поситното со правосмукалка и некаков пластичен алат, како оние портокаловите за тапацири.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #37 на: 30 Март 2023, 13:58:38 pm »
Најдобро и картер извади и исчисти се убаво или не чепкај ништо.Тоа од страната на менјачот ако е наслага и ако земиш да го чистиш секако дел ке падне низ вентилацииските канали што водат до радилицата и картерот

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5902
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #38 на: 30 Март 2023, 14:10:06 pm »
Рачно најдобро се чисти со мешавина од 50% ATF и 50% ацетон.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #39 на: 30 Март 2023, 14:32:31 pm »
Го зачистив колку што можев додека не ме фати мрза. Соленоидите не ги отварав да ги проверам бидејќи немам Torx E8, само од 10 нагоре. Друг пат..





Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #40 на: 30 Март 2023, 16:11:14 pm »
Добро си го зачистил. Туку му ставаше сликон на дихтунгот пред да го ставиш или нема потреба?
Едит: Истиот мотор со мојот од меривата ама овој има 10кс повеќе. Не ми е јасно во што е разликата во моторот за да има 10кс повеќе.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #41 на: 30 Март 2023, 18:02:48 pm »
Виктор Рајнц му е дихтунгот, одличен, мислам дека не треба ништо вишок ако каналот е добро исчистен.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #42 на: 30 Март 2023, 18:13:23 pm »
Добро си го зачистил. Туку му ставаше сликон на дихтунгот пред да го ставиш или нема потреба?
Едит: Истиот мотор со мојот од меривата ама овој има 10кс повеќе. Не ми е јасно во што е разликата во моторот за да има 10кс повеќе.

Не ставив силикон, ќе видиме дали требало или не со тек на време.  ;D

Една голема разлика во моторите Z16XEP и Z16XER е VVT (Variable Valve Timing) така наречена варијабилна брегаста..

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5902
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #43 на: 30 Март 2023, 18:14:43 pm »
Добро си го зачистил. Туку му ставаше сликон на дихтунгот пред да го ставиш или нема потреба?
Едит: Истиот мотор со мојот од меривата ама овој има 10кс повеќе. Не ми е јасно во што е разликата во моторот за да има 10кс повеќе.
Поголема брегаста.

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Astra H GTC 1.6 85kW 2008
« Одговори #44 на: 30 Март 2023, 20:24:24 pm »
Добро си го зачистил. Туку му ставаше сликон на дихтунгот пред да го ставиш или нема потреба?
Едит: Истиот мотор со мојот од меривата ама овој има 10кс повеќе. Не ми е јасно во што е разликата во моторот за да има 10кс повеќе.

Не ставив силикон, ќе видиме дали требало или не со тек на време.  ;D

Една голема разлика во моторите Z16XEP и Z16XER е VVT (Variable Valve Timing) така наречена варијабилна брегаста..
Баш кажи дали ќе протече или не. На многу коли протекува ако не се стави силикон.
Добро си го зачистил. Туку му ставаше сликон на дихтунгот пред да го ставиш или нема потреба?
Едит: Истиот мотор со мојот од меривата ама овој има 10кс повеќе. Не ми е јасно во што е разликата во моторот за да има 10кс повеќе.
Поголема брегаста.
Глупости правеле од фабрика