Течеше по малку масло од капакот на вентили, па решив да го променам. Купен дихтунг Victor Reinz за 15 евра.
Еве како изгледа моторот на ~135.000km, каде што е користено GM масло и менувано на 10-15.000km.
![Lips Sealed :-X](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/lipsrsealed.gif)
![](https://i.imgur.com/1IA4GqQ.png)
Кога веќе си отворив работа, решив да го исчистам капакот пред да се врати назад.
Пред:
![](https://i.imgur.com/kz9lX2n.png)
Потоа:
![](https://i.imgur.com/oJS2NIJ.png)
![](https://i.imgur.com/yw2bd7E.png)
Продолжуваме утре, да се подзачисти најзамастениот дел кај брегастите десно, и за брзо турање Liqui Moly Engine Flush и промена на масло. Иако за сега нема проблем, бар да им се продолжи векот на фазните регулатори и соленоиди на брегастите, тие најмногу страдаат од затестено масло. Инаку од истражувањето кое го направив многу чест проблем на Z16XER и GM масло.