Автор Тема: BMW F30 335i xDrive M Sport  (Прочитано 52742 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2659
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #285 на: 05 Декември 2023, 11:37:47 am »
Ubavi limenkive top, se potrudile francizive dizajnerski da gi napraat licni.
Moze edna limenka za u vitrina? :)
A tek konjakot unutra :)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #286 на: 05 Декември 2023, 11:51:28 am »
Страшен effort на французите...



:P

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2659
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #287 на: 05 Декември 2023, 13:05:34 pm »
Odma se primetuva germanski vs francuski dizajn :)

Inace, Manolot ima ester?
Limenkata za toa e od funkcionalen aspekt, zastita od vlaga bidejki esterite pijat vlaga.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #288 на: 05 Декември 2023, 13:13:12 pm »
Odma se primetuva germanski vs francuski dizajn :)

Inace, Manolot ima ester?
Limenkata za toa e od funkcionalen aspekt, zastita od vlaga bidejki esterite pijat vlaga.

PAO sodrzhi Mannolot ko shto vidov

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #289 на: 05 Декември 2023, 13:13:33 pm »
Мииислам да. Доле е канчето, се некако ми се врти низ глава дека има естер ознаки...

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5663
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #290 на: 05 Декември 2023, 21:01:20 pm »
Има 0-40 и 10-60 ester од Манол.
На тестови се топ маслата со естер од Манол.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #291 на: 16 Декември 2023, 18:00:16 pm »
Колава беше недела дена кај Тино во TeamAuto, му ја однесов да ја зирне дали е океј пошто чудно ми возеше, рече дека геометријата била катастрофа  ;D му ја оставив и му реков да ја наштима целосно, му објаснив дека сакам да можам дневно низ град да ја возам ама исто така да има добри улични перформанси во кривини на отворен пат. Ја расклопил цела со сѐ трапови, ги подесил сите амортизери, ја нивелирал после тоа (позади е крената 4мм), центрирал преден/заден трап. Колата ја зедов вчера, извозев 60ина километри до сеа и можам комотно да кажам дека човекот е магионичар. Колата апсорбира дупки и нерамнини 10 пати подобро, и кога ја возеше да ми покаже влезе со 70 на влажен коловоз во кружен и колата не мрдна.

Ко појдов првично ми рече дека сите тркала биле изместени, и задните екцентрични шрафови ги преправаше бидејќи фабричките не можеа доволно да го соберат нагибот после симнување.

Ми рече пред Нова Година да ја однесам пак, откако ќе легне подвозјето да се рецентрира и да се рекалибрира воланот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #292 на: 16 Декември 2023, 18:25:35 pm »
Прекрасно е да се прочита вака убаво искуство. Ете, значи можело.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #293 на: 16 Декември 2023, 18:41:09 pm »
Прекрасно е да се прочита вака убаво искуство. Ете, значи можело.

Апсолутно, мене не ми се брзаше за колата, ја кршев старата А класа од девојка ми низ град, и му реков Чувај ја и среди ја ко што треба.

Еве и една слика како легна сеа:


Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #294 на: 16 Декември 2023, 20:15:30 pm »
И една странична, како е сега легната висински


Присутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8580
  • Малерозен дрводарец
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #295 на: 16 Декември 2023, 20:18:38 pm »
Настранично *

Чичо, најубав на цел форум, нексибе мајката...
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #296 на: 16 Декември 2023, 23:22:56 pm »
Настранично *

Чичо, најубав на цел форум, нексибе мајката...

Фала фала

Тек допрва што ѝ следува 😄

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #297 на: 19 Декември 2023, 19:48:13 pm »
Денес конечно на ред дојде и промената на уље, хладњак за уље и термостат. Дополнително се провери и исчисти клапната за воздух. Работата завршена кај Џеповски како и секогаш, цена за работна рака + нов ОЕМ филтер за уље 7000 денари.

Термостатот си спие под хауба сега, многу добро изгледа:


Извозени 20ина километри низ град за да ја осетам колата, Мотулот уљето бар вака за старт одма 10 пати подобро се осеќа, многу помирно работи моторот и на ладно и на загреано. Температура сега држи околу 95 степени на нормално возење низ град во Comfort, во Sport+ со повеќе гас оди до кај 105. На отворено со повеќе достапен воздух очекувам пак да држи од 95-100 степени. Сега веќе може ремапче  ;D

PS @marjanot види сега како убаво е порамнета стрелката за температура  :P


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2659
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #298 на: 19 Декември 2023, 23:31:14 pm »
  ??? A jas pa maka macam da go zagream motorot na rabotna temperatura za da prefli menjacot na xHP mapa.

Cistenje na usisna klapna imase nekoi simptomi, imase nesto naslagi?

Sto vika Dzepovski za karbon naslagi na usisni ventili, dali gi tretira na turbo benzinci na direktno vbrizguvanje.
Nesto oil catch can si razmisluval?

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 913
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #299 на: 20 Декември 2023, 02:12:10 am »
  ??? A jas pa maka macam da go zagream motorot na rabotna temperatura za da prefli menjacot na xHP mapa.

Cistenje na usisna klapna imase nekoi simptomi, imase nesto naslagi?

Sto vika Dzepovski za karbon naslagi na usisni ventili, dali gi tretira na turbo benzinci na direktno vbrizguvanje.
Nesto oil catch can si razmisluval?

Осеќав на моменти при давање повеќе гас како да се двоуми колата, т.е како да пробува да ја отвори клапната ама да заглавува на момент. На брзање си ја зедов колата пошто се брзав за на работа назад па не успеав убав муабет да направам со него, ќе поминам некој ден да го прашам дали имало наслаги баш. Денес не стигнав ни да ја пробам дали е сменета во однесување.

Не сум правел муабет со него за чистење на вентили, со тоа што пред 4000км менував дихтунг на поклопец, ако имало гареж на вентилите ќе кажеше. Гареж е малце overblown проблем, ако користиш квалитетно уље и го менуваш редовно и свеќиците ти се редовно менувани, не би требало да го имаш ко проблем бар до 200000км.

Oil catch can си носи други проблеми, не гледам причина да решавам проблем што можда ќе се деси а можда и не. А ако се деси се чисти, не е крај на свет.