Автор Тема: BMW F30 335i xDrive M Sport  (Прочитано 52796 пати)

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #195 на: 28 Септември 2023, 18:39:41 pm »
Da da, sega imas alibi da puknes para za coilovers KW :)

„Види душо, при крај се амортизериве, МОРА да се сменат“
Abe mene nikako da mi rikne ausuhot :)
A i kaj bi nasol Magnaflow neznam.

Еве одма најдовме каде: https://www.heed-auto.com/bg/magnaflow

А за ауспухот, имаме бормашини сите, кажи само кај ја паркираш и остави ја отклучена да не ни се активира аларм :D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #196 на: 28 Септември 2023, 22:44:05 pm »
Da da, sega imas alibi da puknes para za coilovers KW :)

„Види душо, при крај се амортизериве, МОРА да се сменат“
Abe mene nikako da mi rikne ausuhot :)
A i kaj bi nasol Magnaflow neznam.

Еве одма најдовме каде: https://www.heed-auto.com/bg/magnaflow

А за ауспухот, имаме бормашини сите, кажи само кај ја паркираш и остави ја отклучена да не ни се активира аларм :D
Или нека паркира на Млечен, секако ќе му го здиплат катализаторот. Win-Win за двете страни.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #197 на: 30 Септември 2023, 10:01:21 am »


Што убави жолти детали има, баш ја отвараат :))

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #198 на: 30 Септември 2023, 12:41:14 pm »
И конечно монтирани.  ;D

Први импресии низ град, дефинитивно поцврсти од фабричките, ми рекоа дека се подесени скоро на средина, 1 или 2 вртења кон comfort за rebound и компресија, ќе видам како ќе се понаша на пат за дома и ќе корегираме по потреба. Висински има околу 20мм пад и напред и назад, и јас сум лично презадоволен од како изгледа.

Пред монтажа, напред/назад:



После монтажа:



Една од далеку:

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #199 на: 30 Септември 2023, 12:46:46 pm »
Браво, одлично изгледа, како е во однос на комфор?

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #200 на: 30 Септември 2023, 12:52:48 pm »
Браво, одлично изгледа, како е во однос на комфор?

Скрос возлива низ град во однос на комфор, не осетив неудобност со тоа што поминав само 2км од сервис до хотел. На дупки се осеќа повеќе, сепак пократка спирала и поцврст амортизер :) утре ќе знам на отворено како е, ми рекоа Повози ја 400-500 километри и после тоа ако сметаш дека треба подесување однеси си ја на сервис. Па ќе видиме утре како се понаша при поголеми брзини.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6667
  • Бенве сие бенве
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #201 на: 30 Септември 2023, 13:29:54 pm »
Јас ја возев со еибах про и истите бандажи 19ки без ран флет, интересно е, но набргу станува напорно. За лик и кривини нема моабет 10/10.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #202 на: 01 Октомври 2023, 09:27:22 am »
Јас ја возев со еибах про и истите бандажи 19ки без ран флет, интересно е, но набргу станува напорно. За лик и кривини нема моабет 10/10.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Добро, едно е со фиксни спирали, друго е со coilovers. Имам уште многу луфта накај comfort и за rebound и за compression, само прво ми рекоа да ја повозам 400-500км.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #203 на: 01 Октомври 2023, 09:34:22 am »
Прекрасно!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1612
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #204 на: 01 Октомври 2023, 13:30:59 pm »
Ууууу, одлично! Ова одговара на моторот :)

Од светото тројство на карклуб ти останува уште бандавче и ремап ;)

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #205 на: 01 Октомври 2023, 13:57:06 pm »
Само ремап, бандафчето фабрично таман е. Нема потреба да се чачка димензијата, освен ако не сака некоја естетска промена.   

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #206 на: 01 Октомври 2023, 15:42:04 pm »
Само ремап, бандафчето фабрично таман е. Нема потреба да се чачка димензијата, освен ако не сака некоја естетска промена.

Технички има и (каков таков) ремап, не е со фабричка коњажа  ;D а за бандажи, запален сум по BBS CI-R, со тоа што би останал на 19ки со малце сменет офсет, да ги извади малку нанадвор, и плус затоа што сакам овие да ги реставрирам пошто лом се направени.

А за реѓап, го мислам и него, ама прво сакам да надградам некои работи од reliability аспект, главно хладњак за уље, нов термостат за уље, ново турбо (кај мене е со пневматски wastegate, за 2 месеци не го фатила тоа со електронски, и ова не одржува толку добро притисок + е помало) и нов интеркулер. И после тоа може да оди "stage 2"

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #207 на: 01 Октомври 2023, 18:53:33 pm »
Него, ај конечно прибран дома, па да оставам впечатоци после 250ина километри извозени на отворено и нешто низ град.

За почеток, битно е да дадам визуелен приказ на состојбата на фабричките амортизери:

https://i.imgur.com/xW7LTbH.mp4 - пошто не знам видео од Imgur да ембеднам па мора со линк.

Во кратки црти - сум немал ја амортизери воопшто :)

Е сеа после монтирање на KW v3 - има 20мм пад напред и назад и подесени се 2 клика помеки од фабричкото. Кој не му се чита, оцената им е 10/10 уште од старт и осеќам дека ќе бидат уште подобри кога ќе ги повозам повеќе и ќе ги наштелувам подобро.

За почеток, градска вожња и низ Скопје и низ Солун, не осетив никаков проблем со комфор. Баш напротив, мислам дека поголеми дупки подобро апсорбираат (логично, откако го видов фабричкиот амортизер дома). Е сеа, се осеќа повеќе фидбек во волан, што малце замара ако има мали нерамнини во патот.

На отворено е скрос нова кола. Делници од автопатот Гевгелија-Скопје кај што сум успорувал претходно, сега ги поминувам со 30/40 км/ч повисоки брзини без око да ми трепне, со целосна доверба во колата.

* Фидбек низ волан масивно подобрен, чуствувам многу повеќе грип на предницата, и точно знам кај оди.
* Подиректно вртење, многу помалку луфта особено на платформа ко F30 кај што е електронска летва и главен проблем ѝ е што нема никакво чувство во вртењето. Многу многу подобро и позабавно за управување.
* Поради сериозно намален body roll, многу е намален understeer и можам да држам многу поголема брзина во кривина. Претходно имаше understeer.
* Нешто што никој не го спомнува при промена кон поцврста суспензија, ама тоа е подобро чувство при кочење и забрзување, особено на кочење, ради помалиот трансфер на тежина од позади кон напред (и обратно).

Е сеа 2 ситници што ме иритираат од монтажата, не од самите амортизери:
1. Заборавиле да ги стават манжетните од старите амортизери на новите, и сеа за ова ќе треба целосно да се демонтира предниот амортизер.
2. Задната спирала е дводелна, составена од главната спирала и една помала, послаба помошна спирала. Спрема инструкциите од KW, помошната спирала треба да оди под главната спирала, а тие ја наместиле над главната спирала. Функционално не би требало да има никаква разлика ама сепак ќе го сменам чисто пошто ме иритира откако дознав.

Ќе закажам еден термин кај Џеповски да ги среди сите овие работи, и мислам дека и малце ќе ги подзацврстам амортизерите, најверојатно ќе ги вратам на фабричките подесувања, пошто мислам дека можат уште перформанси да се извадат без да се жртвува комфор низ град.

И за крај едно сликиче од двете лепотици, да не е без ич:


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #208 на: 01 Октомври 2023, 20:48:53 pm »
А зошто мислиш дека си немаш ич амортизери, на видеото се гледа дека амортизерот се враќа пак после притискање, што значи функционира. Инаку топ изглед доби, верувам и управување.

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
Одг: BMW F30 335i xDrive M Sport
« Одговори #209 на: 01 Октомври 2023, 20:52:16 pm »
А зошто мислиш дека си немаш ич амортизери, на видеото се гледа дека амортизерот се враќа пак после притискање, што значи функционира. Инаку топ изглед доби, верувам и управување.

Зошто користам минимална сила за да го притиснам, и се враќа преспоро. Здрав амортизер не изгледа така. Задните беа полоши, почнуваа да се враќаат после 20 секунди.