Не знам Миле, еве ти помогни ми во дешифрирањето на моделот од името „Opel Insignia GSI Sports Tourer“. Дали е ова инвалидска количка или е караван со спортски карактеристики?
GSI e GSI, не е OPC. Искрено не знам дали планираат да извадат OPC. Ако извадат OPC тогаш е друга приказна.
А Sports Tourer нема никаква врска со спортски карактеристики.
Чекај, ќе треба време да се пронајдат во хиерархијата на PSA. Не е дека PSA веќе нема доволно брендови да ги задоволи сите сегменти. Со Citroen таргетира everday купувачи, со Peugeot се движат upmarket, а со DS циљаат на премиум. Ќе видиме.
Како мислиш да се пронајдат во хиерархијата на PSA?
Ова не е Merger туку Acquisition. Opel си е Opel, Пежо си е Пежо, Цитроен си е Цитроен. Секој на секого е конкуренција, разликата е само кој поседува каков дел од акциите.
Со оглед на тоа дека се појавува три години после најдиректниот конкурент, очекував дека ќе понудат верзија која ако ништо друго ќе биде компаративно брза, ако не и побрза - како што прават со хот хечевите сите - се бркаат по 5-10 коња, па намалуваат забрзување до стотче за некоја стотинка, итн.
Епа тоа е целта зошто се прави хот-хеч, за тркање и бројки на хартија и ништо друго.
Ова е класа на возила за гранд туринг не за тркање па со тоа споредбата со Пасат е излишна, тоест непотребна. Муабетов тука е наменет за подбивање а не за доловување поента.
И двете коли се flagship модели.
Што ако се флагшип модели? Дали се тркачки модели? Не се тркачки модели, сосем цивилни се.
Значката GSI служи за споредба на возилото внатре во дистинкцијата на моделите на инсигниа а не за споредба со моделите на Пасат.
Точно. Со новата Insignia, Opel направи модел што јас би го купил. Има некои детали што не ми праат мерак, но ете - направи кола што јас би ја купил.
Знаеме де што сакаш да кажеш, не мора вишок зборови да арчиш