Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 722519 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3465 на: 29 Август 2017, 23:02:25 pm »
Некои излегоа и во продажба :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3467 на: 06 Септември 2017, 10:09:54 am »
Opel lost around $250 million in second-quarter: report

https://www.reuters.com/article/us-opel-results/opel-lost-around-250-million-in-second-quarter-report-idUSKCN1BD0DD

BERLIN (Reuters) - German carmaker Opel, which has been bought by France’s PSA Group (PEUP.PA) from General Motors (GM.N), widened its losses in the second quarter to around $250 million, auto trade weekly Automobilwoche reported on Saturday.

Citing two unnamed sources close to Opel and PSA, the weekly said Opel was losing around 4 million euros ($4.74 million) every working day. Opel made a loss of $210 million in the first quarter.

Opel declined to comment on the report.

General Motors is selling off its loss-making European operations to the owner of the Peugeot, DS and Citroen brands, which has a better track record of profitability in the business of manufacturing small cars in Europe.

PSA Chief Executive Carlos Tavares said in May he expects Opel to lose more money in 2017.

--

Важно е што во PSA се свесни дека ќе треба време Opel да се врати кон профитабилност. Ако успеат да го донесат Опел до позитивна нула до крај на 2018 ќе биде импресивно. Како и да е, со „окрупнување“ на производството, ќе им се намалат трошоците многу. Time will tell.

--

EDIT: Интересна тема за размислување е моделската гама на Opel во моментов. Има неколку модели што тешко се продаваат (Cascada, et al). Сигурен сум дека PSA ќе скине добар дел од моделите, и секако многу од моделите ќе се спојат (како што веќе се прави со Crossland X и Grandland X кои се Peugeot 2008 / 3008 соодветно). Сигурно ќе ги елиминираат соработките со Fiat. Веќе е најавено дека следната Corsa ќе дели платформа со C3/208.
« Последно менување: 06 Септември 2017, 10:31:40 am zeroSignal »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17563
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3468 на: 06 Септември 2017, 18:27:31 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3469 на: 06 Септември 2017, 19:17:24 pm »
Треба да помине прилично долго време за да се врати Опел на профитабилност како што беше пред две години.
Они се сега у мод на орган не во мод на организам. Опел моментално е во таков сетап да врши многу повеќе работа за целата ГМ групација отколку само за себе, па со тоа логично е да прави и многу повеќе трошоци.

Јас мислам најмалку две години ќе треба за соодветна реорганизација и соодветна поправка на штетата од ГМ. Тек тогаш може да правиме муабет за профитабилност.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14053
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3470 на: 06 Септември 2017, 19:31:32 pm »
Треба да помине прилично долго време за да се врати Опел на профитабилност како што беше пред две години.

Opel колку што знам не се профитабилни последните 15-16 години ако не и повеќе :)

Ако се сеќавам добро до кај 2001-2 година продаваа 1.5 милион возила годишно, така ми е во сеќавање.

Последно што прочитав по порталите дека околу 800-900 илјади.



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3471 на: 06 Септември 2017, 19:37:32 pm »
Треба да помине прилично долго време за да се врати Опел на профитабилност како што беше пред две години.

Си смешал брзините. Опел нема направено профит мнооооооооогу долго време. Мислам дека е нешто од крајот на 90-тите. Всушност, загубите се повеќе од 15 милијарди долари.

Јас мислам најмалку две години ќе треба за соодветна реорганизација и соодветна поправка на штетата од ГМ. Тек тогаш може да правиме муабет за профитабилност.

На PSA планот е Opel да биде профитабилен од 2020. Меѓу другото, ќе консолидираат платформи и производи (што значи дека многу Опелови возила ќе добијат француски платформи), ќе испеглаат погонски единици, и колку што знам има план да се отпуштаат луѓе - но ништо не е потврдено и официјализирано.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3472 на: 06 Септември 2017, 21:51:06 pm »
Нема да отпуштаат. Веќе долго време прават пакети за пензионирање на работната сила (барем од кога јас живеам тука).

Кај и да е, ќе почнат да прават пари. Ако не, ќе пропаднат. Или Фолксваген ќе ги купи.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3473 на: 06 Септември 2017, 22:54:00 pm »
Треба да помине прилично долго време за да се врати Опел на профитабилност како што беше пред две години.

Си смешал брзините. Опел нема направено профит мнооооооооогу долго време. Мислам дека е нешто од крајот на 90-тите. Всушност, загубите се повеќе од 15 милијарди долари.

Јас мислам најмалку две години ќе треба за соодветна реорганизација и соодветна поправка на штетата од ГМ. Тек тогаш може да правиме муабет за профитабилност.

На PSA планот е Opel да биде профитабилен од 2020. Меѓу другото, ќе консолидираат платформи и производи (што значи дека многу Опелови возила ќе добијат француски платформи), ќе испеглаат погонски единици, и колку што знам има план да се отпуштаат луѓе - но ништо не е потврдено и официјализирано.


Се ми се чини дека имаше вест пред две години откако ја извадија Мока и Астра К дека пријавија профит. Али нејсе, само нека тераат вака како што тргнаа, на одличен пат се. Спремни се со веќе добро тестирана бензинска, дизелска, хибридна и електрична платформа. Сега веќе ништо не им пречи, само да се концентрираат на маркетинг и продажба.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3474 на: 07 Септември 2017, 12:32:32 pm »
Чекај, ќе треба време да се пронајдат во хиерархијата на PSA. Не е дека PSA веќе нема доволно брендови да ги задоволи сите сегменти. Со Citroen таргетира everday купувачи, со Peugeot се движат upmarket, а со DS циљаат на премиум. Ќе видиме.

--

Плус, пак ги прават истите глупости. Покажуваат Insignia GSI, со 2-литарски турбо-бензинец со 260 коња - оди до 100 за 7.4 секунди. Еден Пасат, што е веќе скоро 3 години стар модел, со 2-литарскиот TSI со 280 коња иде до 100 за 5.8 секунди. Сега покажуваат нов 2-литарски битурбо дизел со 210 коња - и стотче за 7.9 секунди. Пасат со 190 коња ги има истите перформанси, а 240 коњскиот иде до 100 за рамно 6 секунди.
« Последно менување: 07 Септември 2017, 12:39:13 pm zeroSignal »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3475 на: 07 Септември 2017, 13:57:09 pm »
У реалност, beyond небитно е време до 100че за такви возила.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3476 на: 07 Септември 2017, 14:00:23 pm »
Битно им е на тие што ги купуваат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3477 на: 07 Септември 2017, 14:01:02 pm »
У реалност мање битно. При купување, коа треба да ги истресеш парите - многу е битно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3478 на: 07 Септември 2017, 14:03:19 pm »
Тоа се цифри и времиња за мерење на хипотетички к*р на хартија. На кој му е поголем.

Во реалноста се мери кој има муда до колена.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3479 на: 07 Септември 2017, 14:06:53 pm »
У реалност, beyond небитно е време до 100че за такви возила.

Па битно е, затоа што продаваш performance-oriented продукт. Бројките на купувачите на таков продукт им се важни. На некој што купува обичен караван, не му е важно, се согласувам - но на некој што купува GSi-branded продукт, важно му е.

Тоа е исто како да кажеш дека не е важно за колку забрзува до стотче S или RS-брендирано Audi, или AMG-брендиран Mercedes.