Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 722518 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3480 на: 07 Септември 2017, 14:16:06 pm »
Чекај, ќе треба време да се пронајдат во хиерархијата на PSA. Не е дека PSA веќе нема доволно брендови да ги задоволи сите сегменти. Со Citroen таргетира everday купувачи, со Peugeot се движат upmarket, а со DS циљаат на премиум. Ќе видиме.

--

Плус, пак ги прават истите глупости. Покажуваат Insignia GSI, со 2-литарски турбо-бензинец со 260 коња - оди до 100 за 7.4 секунди. Еден Пасат, што е веќе скоро 3 години стар модел, со 2-литарскиот TSI со 280 коња иде до 100 за 5.8 секунди. Сега покажуваат нов 2-литарски битурбо дизел со 210 коња - и стотче за 7.9 секунди. Пасат со 190 коња ги има истите перформанси, а 240 коњскиот иде до 100 за рамно 6 секунди.
А во реалност од целиот муабет најбитно е да имаш добар автоматик. Дали било дизел или бензин и колку брзо убрзувал е најмалку битно. Во реална ситуација со добар авотматик, притиснување на педалата на гас ќе ти даде инстант убрзување, макар си возел и 1.6 бензин со 100коња.

На форумов се руга многу торк конвертер менувачот на јапанците од субару, тојота и останати ама во реалност ако возиш 5 дена со таков менувач многу лесно ќе се одвикнеш после и ќе ти фали. 

Особено добро за во град кога некој го тупи пред тебе. Ти ако сакаш имај 2.0 тди/цдти/тфси и што било со 200кс ама ако си во 5та брзина и крузаш 60км/ч времето што ќе го потрошиш да шалташ во понизок степен е поголемо одколку само притискање гас и претекнување. Нормално, ова на важи ако си  "вистински" љубеник на автомобили и сакаш да си влагаш во филмови и шалташ брзини да претекнеш.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3481 на: 07 Септември 2017, 14:29:11 pm »
У реалност мање битно. При купување, коа треба да ги истресеш парите - многу е битно.

Тоа се цифри и времиња за мерење на хипотетички к*р на хартија. На кој му е поголем.

Во реалноста се мери кој има муда до колена.

Ете така.

Успут, ќе убацам и една фотка со која мислам дека у догледно време ќе отупам малце, нешто слично као Дени со тоа видеото...



Многу, многу голема вистина кажа колегата Крис Херис.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3482 на: 07 Септември 2017, 16:54:07 pm »
А во реалност од целиот муабет најбитно е да имаш добар автоматик. Дали било дизел или бензин и колку брзо убрзувал е најмалку битно. Во реална ситуација со добар авотматик, притиснување на педалата на гас ќе ти даде инстант убрзување, макар си возел и 1.6 бензин со 100коња.

И едната и другата кола за која што зборам имаат аутоматски мењач.

Всушност, колите се ептен слични, да послични не може да бидат. И едното и другото е голем германски седан, со мотор со четири цилиндри (дали турбо-бензин, дали битурбо-дизел), со погон на сите четири тркала, еден тон технологии и мотори со над 200 коњски сили.

Е сега..

Во реалноста - субјективно зборувам - секоја кола што забрзува до 100 за помалку од 10 секунди и постигнува 200 км/ч е доволно брза за просечниот возач. Тоа се сосема адекватни, доволни перформанси.

Меѓутоа, тука веќе збориме за top of the line верзија на конкретен автомобил, кој што дури носи и легендарна значка. Со оглед на тоа дека се појавува три години после најдиректниот конкурент, очекував дека ќе понудат верзија која ако ништо друго ќе биде компаративно брза, ако не и побрза - како што прават со хот хечевите сите - се бркаат по 5-10 коња, па намалуваат забрзување до стотче за некоја стотинка, итн.

Да беше обична, цивилна Инсигниа - мање више битно - ама ова е Insignia GSi. Да пуштиш на пазар кола 3 години после најдиректниот конкурент, и во врвната изведба да си 20% поспор до 100 од најдиректниот конкурент.. Што знам, за мене тоа е недозволиво.

Да бројките се важни, да не си играме играчки сега. Да не беа бројките важни, немаше да постои AMG, немаше да постои M, немаше да постојат многу многу работи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3483 на: 07 Септември 2017, 17:00:34 pm »
Важно е за вакви коли каде ги вади тие секунди.

Дали во 0-10кмч каде се корнат некои ламели, гуми, полуосовини, мењачи и се друго. Каде резултатот е тотално небитен за било која кола која не е за Драг трки. Или пак се во опсегот 10-100кмч каде е круцијално забрзувањето за секоја реална кола.

Муабетот ми е ако едната има 6 до 100, а тругата 7 до 100, ама од 10-100 се исти тогаш реално тие се исти иако едната е цела секунда поспора. Nissan GTR моменти се ирелевантни.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3262
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3484 на: 08 Септември 2017, 06:42:18 am »
А што ако Опелот што е поспор една секунда, чини 35.000 евра на ново, а пасатот што е побрз една секунда чини 45.000 евра?

Битна ли е таа секунда за 10.000 евра?

И двете коли се flagship модели.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3485 на: 08 Септември 2017, 07:19:13 am »
А што ако Опелот што е поспор една секунда, чини 35.000 евра на ново, а пасатот што е побрз една секунда чини 45.000 евра?

Битна ли е таа секунда за 10.000 евра?

И двете коли се flagship модели.
Битно е ама тоа е субјективно зошто таа секунда на некому му значи малку на некого повеќе. Мене ми е побитно од таа класа на кола која ќе биде најтивка, најкомотна за седење и најпрактична. На некого изгледот му е најбитен од надвор.

Insignia GSi реално сеа каква историја има овој автомобил за да му даваме толку големо значење како бил поспор од пасат 2.0 тси 280кс? Историски гледано опел од конкуренција се малку назад во поглед на забрзување дали ради дека се потешки или моторите им се такви. Но, новата Астра е пример дека и они можат да направат многу конкурентно ауто. За жал, со новава инсигнија од аспекет на перформанси малце ја усраа повторно ама како што кажав на многу луѓе тоа не им е битно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3486 на: 08 Септември 2017, 07:26:26 am »
А што ако Опелот што е поспор една секунда, чини 35.000 евра на ново, а пасатот што е побрз една секунда чини 45.000 евра?

Битна ли е таа секунда за 10.000 евра?

И двете коли се flagship модели.

Секако дека не е битна за 10.000 евра. Особено не во овој сегмент. Но во Германија разликата меѓу Passat 2.0 TSI 280 4x4 DSG и Opel Insignia Grand Sport 2.0 Turbo 260 4х4 Auto (не GSi) е 1935 евра - 46.425 еур вс 44.490 (според конфигураторите на сајтот, Passat Highline и Insignia GS Exclusive, кај двете го избрав највисокото ниво на опрема достапно без да додавам ништо, чиста out of the box цена).

Кај дизелите разликата е поголема - околу 4500 евра.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3262
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3487 на: 08 Септември 2017, 07:36:12 am »
Јас мислам дека таа секунда никој нема да ја зема како одлучувачки фактор.

Во суштина, или сакаш Опел или несакаш. Исто како и со Фолксваген.

1.6ТДИ во Пасат е, бавен, спор, тромав и генерално сите сакаат ако можат да го избегнат.

НО

1.6ЦДТИ во Инсигнијата е сосема друга приказна, еве примерот со Велештрумф и неговата Инсигнија. Тивок, економичен, елсастичен, и сите го преферираат.


Пак ќе кажам, тоа е општо мнение на форумов, не значи дека во реалност е така. Ама во суштина денес кај просечниот потрошувач одлучувачки елементи за купување на возило се: Дијагонала на дисплеј, лед фарови, големина на гепек, "убавка е од надвор", добри седишта, литри на 100км.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3488 на: 08 Септември 2017, 07:41:06 am »
Апсолутно се согласувам - параметрите се тие. Но тука зборуваме за топ оф д лајн изведба. Кај „основците“ секако дека е друга математиката, и се гледа bang-for-buck факторот, а тука Опел увек предничел.

Во суштина, или сакаш Опел или несакаш. Исто како и со Фолксваген.

Точно. Со новата Insignia, Opel направи модел што јас би го купил. Има некои детали што не ми праат мерак, но ете - направи кола што јас би ја купил.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3489 на: 08 Септември 2017, 08:49:21 am »
Во суштина, или сакаш Опел или несакаш. Исто како и со Фолксваген.


У реалност мање битно. При купување, коа треба да ги истресеш парите - многу е битно.

Тоа се цифри и времиња за мерење на хипотетички к*р на хартија. На кој му е поголем.

Во реалноста се мери кој има муда до колена.

Ете така.

Успут, ќе убацам и една фотка со која мислам дека у догледно време ќе отупам малце, нешто слично као Дени со тоа видеото...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Многу, многу голема вистина кажа колегата Крис Херис.

Крис Херис вози многу повеќе коли отколку што купува. Да го видам да мора да вози ни 10 коли во својот живот, што сам ги купува од просечна плата. Ќе му биде битна и потрошња 0.2л помала, и секундата, и гепекот дали имал рамна ивица за товарање и.....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3490 на: 08 Септември 2017, 09:27:45 am »
Be that as it may, останува фактот дека коли не се возат на хартија.

0-100 време е битно за друг тип и други класи на возила. И нормално, за маркетиншки цели.

Во реален, секојдневен живот, 0-100 време ти е битно ако:

1. Се тркаш на семафор (курчење)

2. Многу брзо сакаш да се оддалечиш од патарина (курчење)

3. Учествуваш во драг трки (несекојдневна ситуација)

Во сите други можни аспекти и секојдневни, реални ситуации, време и забрзување 0-100 кај овој тип на возила, е тотално небитно.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3491 на: 08 Септември 2017, 09:40:36 am »
Една од најбитните карактеристики на секое возило, се неговите перформанси. Еден од најбитните показатели за перформансите е времето од 0-100км/ч (сеуште. Ја би сакал да биде од 0-150 веќе). Можеби не е најбитно за секојдневниот живот, но на секој тест имаш или истакнат податок или видео со мерење на забрзувањето. Зошто? Затоа што е тоа една од мерките што може возилото.  Може да стигне до 100 за 7 секунди, и може да вози 245км/ч. На тој што не му е битно тоа, си купува регуларно караванче со 100-120кс и си вози и не му е гајле неговата кола што не може 7 секунди и не може 250 да вози.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3492 на: 08 Септември 2017, 09:43:16 am »
Реално, место 0-100 треба да нудат време за 60-100, 80-120 и 100-140.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3493 на: 08 Септември 2017, 09:51:38 am »
Една од најбитните карактеристики на секое возило, се неговите перформанси. Еден од најбитните показатели за перформансите е времето од 0-100км/ч (сеуште. Ја би сакал да биде од 0-150 веќе). Можеби не е најбитно за секојдневниот живот, но на секој тест имаш или истакнат податок или видео со мерење на забрзувањето. Зошто? Затоа што е тоа една од мерките што може возилото.  Може да стигне до 100 за 7 секунди, и може да вози 245км/ч. На тој што не му е битно тоа, си купува регуларно караванче со 100-120кс и си вози и не му е гајле неговата кола што не може 7 секунди и не може 250 да вози.

Пошо чинам накај мене е насочен коментарот со караванчето (и ако е, онда е многу второодделенски, а ако не е, се извинувам за погрешната претпоставка), да се разбереме...

Далеку од тоа дека јас не би сакал брза и/или моќна кола. Уште повеќе па, куп перформанси спакуван во семејно возило.

Муабетот ми е, дека освен за брошури и маркетинг, бројката 0-100 не значи во секојдневен живот. Да, убаво е да имаш моќно возило, кое ќе ти откорне бубрег по потреба, и ќе те радува на отворен или кривуљав пат, ама у секојдневни ситуации, многу почеста е оваа потреба:

Реално, место 0-100 треба да нудат време за 60-100, 80-120 и 100-140.

отколку 0-100.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3494 на: 08 Септември 2017, 09:53:41 am »
Nope, не беше накај тебе насочен. Конкретно за новиов опел караван GSi или како го викаат веќе ;) Сори ако се пронајде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.